Niin se taas meni. Tapasin mukavan oloisen naisen vuoden alussa. Tutustuttiin ja tapailtiinkin jonkin aikaa. Kunnes reilun kuukauden jälkeen jouduttiin tunnustamaan taas että homma ei nyt vaan oikein toimi. Touhusta puuttuu "sitä jotakin", mitä se nyt lienee. Kaikki muuten ihan kivasti mutta tunteet ei oikein heränneet, kuitenkaan. Ja tuntuu että näin käy vähän väliä. Mikähän siinä mahtaa näin päälle kolmekymppisenä olla että sitä kumppania ei tunnu löytyvän mistään. Tai oikeastaan tunteita ei löydy, ehdokkaita kyllä olisi. Välillä sitä oikein epäilee että onko minusta tullut kylmä ja kyyninen ihminen kun yksikään nainen ei kolahda. Haluaisin niin kovasti olla pitkästä aikaa korviani myöten rakastunut. Kunpa edes tietäisi mistä homma kiikastaa, voisinko itse tehdä asialle jotakin. Ja kun kyse ei edes ole siitä että rimakaan olisi mitenkään korkealla. Tunteita ei vaan tule oikein kenenkään kohdalla. Tai jos minulla on tunteita niin sitten ei ainakaan vastapuolella ole.
Miksi en rakastu
12
1913
Vastaukset
- Ikisinkku23v
Mulla on just noin, tosin olen paljon nuorempi. Ehdokkaita olis aina ku jossain kuljen, mutta ei kukaan kolahda, ei edes ne joita muut pitää komeina. Mitään kipinää ei vain syty, sitä halua tutustua lisää ja lähteä kaffelle turisemaan, saati sitten vällyjen väliin.
Epäreiluahan se olis toisellekin osapuolelle olla vain 50% mukana jutussa.- hoo moilanen
En tahdo olla ilkeä "iki sinkku", juttusi ovat ihan ok ja tunnut olevan ihan "järki-ihminenC", mutta meitä tämän palstan lukijoita on vähän huvittanut tuo nimimerkkisi "ikisinkku 23".
Ystävä hyvä, sinähän olet vasta aikuistunut... teini-ikä on vasta mutamia vuosia sitten päättynyt ja nyt jo tituleeraat itseäsi ikisinkuksi. Älä hyvänen aika vielä heitä kirvestä kaivoon. Annan sulle luvan tituleerata itseäsi ko nimimerkillä vasta esim 35 -40 vuoden iässä.
Älä pahoita mieltäsi, tämä on ihan hymy huulilla kirjoitettu... enemmänkin tarkoituksena vain herättää sinut ajattelemaan "elämän mittasuhteita" - Ikisinkku23v
hoo moilanen kirjoitti:
En tahdo olla ilkeä "iki sinkku", juttusi ovat ihan ok ja tunnut olevan ihan "järki-ihminenC", mutta meitä tämän palstan lukijoita on vähän huvittanut tuo nimimerkkisi "ikisinkku 23".
Ystävä hyvä, sinähän olet vasta aikuistunut... teini-ikä on vasta mutamia vuosia sitten päättynyt ja nyt jo tituleeraat itseäsi ikisinkuksi. Älä hyvänen aika vielä heitä kirvestä kaivoon. Annan sulle luvan tituleerata itseäsi ko nimimerkillä vasta esim 35 -40 vuoden iässä.
Älä pahoita mieltäsi, tämä on ihan hymy huulilla kirjoitettu... enemmänkin tarkoituksena vain herättää sinut ajattelemaan "elämän mittasuhteita"Ymmärrän kyllä että olen vasta nuori. Mutta mulla vaan on sellanen tunne, etten ole ihminen joka parisuhdetta koskaan löytää. Mulle ihastuminen ja toisen seurassa oleminen ei ole jotenkin luontaista :(
Mutta ihan suoraan sanottuna en haluaisi elää keski-ikäiseksi ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Eikö ole hiton epänormaalia, jos ei koe ihastumisia ja kiinnostusta ketään kohtaan?
Ja toisekseen koen sen ongelmana että kun ei ole tässäkään iässä kokemusta niin ei kukaan halua itselleen naista joka on lähes impi vielä keski-iässä, tai edes kolmekymppisenä. Lähes kaikilla on jonkinlaisia suhteita jo teininä ja parikymppisenä. Onhan se nyt epänormaalia, jos ei puhelias ja ihan ok näkönen nainen vain millään löydä ketään.
- pika-analyysini on:
että sun täytyy tietää mitä haluat. Eli mitä ominaisuuksia haluaisit, sisäisiä ja hiukan vaikka ulkoisiakin. Minkätyyppinen itse olet? Kuka on "samalta planeetalta" kanssasi? Minkä ammattikunnan edustaja voisi olla ok? Minkä luonteinen on kiva?
Etsimällä ei ehkä löydä ja pakolla vääntämällä ei ainakaan. Hengaa rennosti missä sitten tykkäät käydäkin ja voithan aina järjestääkin treffejä sillä periaatteella että eka ystävää ja ajan kanssa jos muuta (mutta ketään ei tietty turhaan kannata roikottaa). Tai suoraan tapailuun jos kolahtaa. Tai sitten voit harrastaa kuumaa keksiä sellaisten kanssa jotka myös -pelkkää sitä haluaa. Mutta muista ettet väärää kuvaa anna, ettei ketään satu, vaan alusta asti selväksi asia.
Eli neuvoni on: keskity itseen ja kivaan tekemiseen ja sivussa deittaa jos innostaa. Joku kaunis päivä huomaat et joku kiva löytyi. Ja voi ol rakkautta ilmassa, niihin korviin asti.
Voi sitä aina hiukan työtä tehdä .. eli metsästää joku vapaa.- vielä,
että joskus tunteet vaatii aikaa ja tutustuminen. Tai sitten se oikea viel on vaan tulossa jossain.
- nainen__
mieltä olen kuin joku jo kirjoittikin- eli mieti, millainen olisi unelmiesi nainen, joka voisi kolahtaa kunnolla? Jos et yksityiskohtaisesti osaa sanoa, niin edes suurinpiirtein. Itse esim. pidän miehissä sellaisista pohdiskelevista, rauhallisista tyypeistä, joiden seurassa on helppo olla ja jutella vakaviakin. Jos et törmää ikinä sellaiseen, joka vastaa unelmiesi naista, niin kyllä sen vaan huomaa kun kolahtaa.
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, "ihan kivoja" ihmisiä on maailma täys, mutta on niitäkin, joissa on juuri sinun mielestäsi sitä jotain...Tunteet latistuu välillä-ehkä juuri nyt ei ole sellainen jakso menossa, että pystyisit rakastumaan?
- Etsii myös...
..haen minäkin...kukaan tai mikään ei tunnu miltään..miehiä vilisee siellä ja tuolla, mutta kukaan heistä ei saa perhosia vatsaani...kaikista puuttuu se jokin...mitä se jokin on..se ei ole mulle vielä tähän ikään ( 40) selvinnyt...;/
- ajatuksen
Mitenkähän se on tuon "yleisen" unelma miehen tai unelma naisen mallin vaikutus tähän?
SE "täydellinen" ihmis persoona käsite on niin jokapäiväistä iskostamista meihin kaikiin että kauhistuttaa. Siis tarkoitan että on synnytetty kaiken maksullisen mainonna ym krääsän kautta myyttinen illuusio millainen on se tavoitelemisen kohde!! Ja niitä ei jokaisen kyläkaupan ovan avauksessa kaadu varpaille!!
KAtsokaa esim: materiaalissa (esim: autot) aina on uusi "tuoteperhe" käsittelyssä ja käyttöikä ja aika yhä lyhyempi ja ulkoisesti kosmeettinen malli ja illusio siitä mitä se tuo kun saat tämän "tavoittamattoman" kohteen ja viel "omistat sen."!!
Ihmis suhteet elää niin paljon markkina keinoin ja se tavoittamaton on jossain. Mitä siinä sitten on kuin epäselvä ja odottavinen jopa neuvoton ja tyytymätön.
Miksi se kolahus ei tapahdu ja perhoset pörää vatsassa?? ei kun ei ole tarpeeksi "integoolerin kautta syntynyttä turboa" ja erikoismuotoiltua intekroitua tilaratkaisua"
Joten ei auta kun kysyä että "onko bonus korttia".. - maailmassa on jotain vikaa
ajatuksen kirjoitti:
Mitenkähän se on tuon "yleisen" unelma miehen tai unelma naisen mallin vaikutus tähän?
SE "täydellinen" ihmis persoona käsite on niin jokapäiväistä iskostamista meihin kaikiin että kauhistuttaa. Siis tarkoitan että on synnytetty kaiken maksullisen mainonna ym krääsän kautta myyttinen illuusio millainen on se tavoitelemisen kohde!! Ja niitä ei jokaisen kyläkaupan ovan avauksessa kaadu varpaille!!
KAtsokaa esim: materiaalissa (esim: autot) aina on uusi "tuoteperhe" käsittelyssä ja käyttöikä ja aika yhä lyhyempi ja ulkoisesti kosmeettinen malli ja illusio siitä mitä se tuo kun saat tämän "tavoittamattoman" kohteen ja viel "omistat sen."!!
Ihmis suhteet elää niin paljon markkina keinoin ja se tavoittamaton on jossain. Mitä siinä sitten on kuin epäselvä ja odottavinen jopa neuvoton ja tyytymätön.
Miksi se kolahus ei tapahdu ja perhoset pörää vatsassa?? ei kun ei ole tarpeeksi "integoolerin kautta syntynyttä turboa" ja erikoismuotoiltua intekroitua tilaratkaisua"
Joten ei auta kun kysyä että "onko bonus korttia"..Uskon, että nyky-yhteiskunta on pysyvästi mennyt siihen sunntaa, että enään ei rakastuta samanlai kuin ennen. Median esiintuoma "kuva" parisuhteista ja "unelmien prinsseistä/prinsessoista" tekee sen, että ihmisille ei kukaan normaali enään kelpaa. Suhteen täytyy olla kuin elokuva; suuria tunteita, isoa draamaa, taivaallista seksiä ja tätä rataa. Vaikka jokainen tajuaa, että elokuva on elokuva ja elämä jotain muuta, niin tämä kuitenkin vaikuttaa ihmiseen alitajuisesti..."voi kun tuollaisen suhteen kokisi ja tuollaisen miehen saisi" -ajattelua on kuitenkin siellä jossakin. Alitajuisesti ihmiset näistä haaveilee ja näkee unia.
Kuitenkin ihminen on sopeutuvainen, toiset hitaammin, toiset nopeammin. Itse en suunnasta pidä, vaikkakin se siihen selvästi ollaan menossa. Pakko elää siinä maailmassa mihin on syntynyt, vastaanhangoittelu on turhaa pidemmässä mittakaavassa. Pitää vain tottua.
- N35
Veit sanat suustani.
Olen miettinyt samaa ja todennut, että tässä nykyisessä tilassa olen varsin onnellinen, vaikka SE RAKKAUDEN kohde puuttuukin. Kun asiat ovat riitävän hyvin niin silloin sitä ei varmaan helposti "rakastu" väärin kriteerein toiseen. Niin ja jo elämää nähneenä (= kerran eronnut) sitä haluaan ihan oikeasti löytää rakkauden, eikä jotain sinnepäin.
Väärillä kriteereillä tarkoitan esim seuraavia:
1.) Yksinäisyydessä kärsivä ihminen etsii toista ihmistä elämään ja luulee tunnetta rakkaudeksi, vaikka kyseessä onkin oman yksinäisyyden tunteen poistaminen.
2.) Perheenperustamisvaiheessa olevat ihmiset etsivät sopivaa miestä/vaimoa ja saattavat luulla että ovat rakastuneita, vaikka ovat vaan toteuttamassa unelmaansa.
3.) "Rakastutaan" riittävän rikkaaseen tai
koulutustason saanneeseesn ihmiseen.
Vääriä kriteereitä voi olla vaikka kuinka paljon.
Vanhempana ja elämää kokeneena sitä vaan on tarkempi ja ihan oikeasti haluaa löytää ihmisen, jota aidosti rakastaa.
Ersitäätilannetta, jolloin ihminen etsii toista ihmistä koska tuntee olevansa yksinäinen. Sitten perheenperustamisvietti varmasti - Yksinäinen Rakastaja
Uskon että ihmiset loppujen lopuksi rakastuvat aika harvoin. Itselleni 40 v aikana ei ole noin viittä kertaa enempää sitä sattunut.
Voit ajatella vaikka niinkin että montako todella hyvää ystävää olet löytänyt elämäsi aikana. Todennäköisesti et kovin montaa. Eikä tuossa naisten suhteenkaan ole mitään eroa: kun ei kolahda niin ei kolahda. Ja niin julmaa kuin se onkin, niin oma rakkautemme ei läheskään aina saa vastakaikua.
Luulen että suurin osa parisuhteista perustuu johonkin muuhun kuin aitoon rakkauteen. Jos kaikki hakisivat vain sitä "oikeaa" niin käytännössä lähes kaikki joutuisivat olemaan yksin.
Tsemmpiä kuitenkin! Hienoa että olet rehellinen itsellesi ja vastapuolelle!- hoo hoo
Olen täysin samaa mieltä tuosta, että jos jokainen odottaisi "sitä oikeaa", niin varmaankin 75% ihmisistä eläisi yksin. Kyllä aina nousee irooninen hymy huulille kun lukee esim lehdistä noita parisuhde juttuja... mihinkäköhänmahtoi perustua Karpelan rakastuminen Niinistöön tai Merikukan nainti Harkimon kanssa...hah hah hah
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228