Muslimien röyhkeys

Suomessa

Olen huomannut, että muslimit eivät tunne sellaista asiaa kuin nöyryys. Kohteliaita voivat olla jos arvelevat toisesta jotenkin hyötyvänsä - mutta kun hyöty on saavutettu, niin kohteliaisuus loppuu.
Jos muslimi saa hankittua itselleen omaisuutta (toisia hyväksikäyttämällä useimmiten), niin hänen todellinen luonteensa (ylimielisyys ja ahneus) tulee vielä paremmin esille.
Rahanhimolle ei ole loppua heidän taholtaan, muistakaa tämä asia kun rupeatte seurustelemaan muslimimiehen kanssa!

43

5134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinkertaisuus!

Maailmassa on lähes 1,5 miljardia muslimia. Mietihän tätä ennen kuin alat yleistämään jotain heidän kaikkien mielenlaadusta...

• peräkammarista

no se on tyhmä mikä tyhmä..

• Juhis

En kuitenkaan ala seurustella muslimimiehen kanssa.Tarkemminkun mietin saatat olla hivenen oikeassa.

• minä vaan

minä taas seurustelen muutenkin mieluimmin vatsakkaisen sukupuolen kanssa, suosittelen sullekin samaa.

• vain

Ihan tosiasia, kuten monien muittenkin ulkomaalaisten kanssa. Kumman röyhkeätä porukkaa... Huom! Minun väitteeni perustuu omakohtaisiin kokemuksiin.

• kokemuksesi

Varmaan ei jäänyt yhteen eikä kahteen ulkomaalaiseen, kuin noin pystyt yleistämään.

• Hörgh

Minusta tuo pätee pohjimmiltaan suureen osaan maailman ihmisistä, oli kyseessä kristitty, muslimi, hindulainen, ateisti tai mikä lie. Se ei liity paljonkaan uskontoon tai kansanluonteeseen...

• juuh joo

sitten sen, miksi suomalaiset huutavat kurkku putkella "rasisti rasisti" ja raiskaavat pikku tyttöjä.

GAMBIALAINEN RAISKASI ALAIKÄISEN TYTÄRPUOLENSA JA SAI ITSE KORVAUKSIA

Euroopan ihmisoikeustuomioistuin (EIT) antoi tiistaina päätöksen, jonka mukaan Suomi loukkasi gambialaissyntyisen miehen oikeutta oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin.

Vuonna 1955 syntyneelle miehelle ei ollut annettu tiedoksi hänen oikeudenkäyntiään koskevaa lausuntoa.

Mies oli tuomittu vuonna 1996 Hyvinkään käräjäoikeudessa 11 kuukauden vankeusrangaistukseen ja korvauksiin 15-vuotiaan tytärpuolensa törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Mies valitti tuomiostaan Helsingin hovioikeuteen.

Muutoksenhakukirjelmään hän liitti vaimonsa kirjallisen lausunnon, jolla vaimo tuki miehen syyttömyyttä, toisin kuin aikaisemmin käräjäoikeudessa.

Noin kuukautta myöhemmin, valitusajan umpeuduttua, vaimo toimitti hovioikeudelle kirjeen, jolla hän peruutti lausuntonsa miehen syyttömyydestä. Hovioikeus ei antanut kirjettä tiedoksi miehelle eikä suullista kuulemista järjestetty.

Vuonna 1997 antamallaan päätöksellä hovioikeus piti käräjäoikeuden tuomion voimassa. Korkein oikeus ei myöntänyt asiassa valituslupaa, joten mies karkotettiin maasta vuonna 1998. Tätä nykyä Gambiassa asuva mies teki valituksen ihmisoikeustuomioistuimeen.

EIT totesi, että oikeus oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin sisältää mahdollisuuden kommentoida kaikkia asiakirjoja ja todisteita, jotka liittyvät kyseiseen oikeudenkäyntiin. Tässä tapauksessa lausunnon peruutus olisi tullut antaa gambialaismiehelle tiedoksi ja hänelle olisi pitänyt antaa mahdollisuus lausua kantansa kirjeestä.

EIT:n mukaan Euroopan ihmisoikeussopimuksessa taattua oikeutta oikeudenmukaiseen oikeudenkäyntiin näin ollen loukattiin. EIT määräsi Suomen maksamaan miehelle korvauksia 3 000 euroa ja oikeudenkäyntikuluja 500 euroa.

• ja hammas hampaasta

Voisin kertoa taas joidenkin suomalaisten ääliömäisyydestä.. eilen pyysin mieheni hakemaan minulle jotain kaupasta. Kaveria ei kuulunut kotiin vielä tunninkaan jälkeen ja yritin soittaa hänelle, hän vastasi itku kurkussa, että on tulossa kotiin ihan pian..

No.. mitä oli tapahtunut?! Noin 35-vuotias mies oli kylmäkaapin edessä ruvennut "ahdistamaan miestäni nurkkaan". Haukkunut ja kysellyt: "oot sä muslimi, vastaa nyt vittu oot sä muslimi?!" Johon mieheni oli tervettä maalaisjärkeä käyttämällä joutunut vastaamaan ettei ole ja sanoi olevansa ateisti. Meni siitä muutamaa metriä kauemmaksi ja tämä suomalainen oli ruvennut huutelemaan törkeyksiä ja haukkunut muslimit maanrakoon. Ei tässä vielä kaikki, vaan hän oli sen jälkeen käynyt vielä mieheni kimppuun ja mottaissut naamaan. No, mieheni tämän jälkeen juoksi ulos rakennuksesta, karkuun ja soitti poliisit. Poliisien tullessa tämä suomalainen oli ollut tyyliin: "en mä oo tota koskaan aikaisemmin nähnytkään".

Lopuksi voin vielä sanoa sen, että mieheni ei ole IKINÄ ollut tappeluissa, haukkunut tai alistanut ketään ja muutenkin elänyt kunnon kansalaisen tavoin, mutta silti häntä kohdellaan täällä kuin koiraa.

Niinpä, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa! Katsotaan miten monta kertaa hän pystyy nielemään tällaista käytöstä, ennen kuin huutaa takaisin!

• ..........

minä olen monesti ajatellut että jos joskus joku mun miestä ahdistelee niin minä kostan ja katkerasti. Minun mies on kylläkin 191cm ja osaa hyvin itsepuolustustaidot, enkä siksi ole huolissani mutta hän on äärimmäisen kiltti ja lempeä luonne. Mutta jos niin käy niin otan selville ahdistelijan henkilöllisyyden ja kostan niin että muistaa ikänsä. Keinoja ja kokemusta löytyy..

Minua nimittäin vuosia sitten ahdisteli yksi sekosuomijunttimies ja minä kostin sille ja nautin joka hetkestä! yritin tehdä siitä rikosilmoitusta mutta poliisit eivät alkeneet millekkään, sanoivat että kun hän ei ole tehnyt mitään vakavaa rikosta (resussipula oli syynä lähinnä)ukko seuraili minua ja soitteli nimettömiä seksipuheluja jne. Mutta minä otin ohjat käsiini ja lopetin itse ne ahdistelut kerralla ja kerroin sitten poliisille kuinka olin toiminut ja he sanoivat että tuo oli siinä lain rajamailla mutta eivät he missään tapauksessa sinua voi mistään syyttää, kehuivat lopuksi vielä näppäräksi tytöksi.

• plook
        .......... kirjoitti:

minä olen monesti ajatellut että jos joskus joku mun miestä ahdistelee niin minä kostan ja katkerasti. Minun mies on kylläkin 191cm ja osaa hyvin itsepuolustustaidot, enkä siksi ole huolissani mutta hän on äärimmäisen kiltti ja lempeä luonne. Mutta jos niin käy niin otan selville ahdistelijan henkilöllisyyden ja kostan niin että muistaa ikänsä. Keinoja ja kokemusta löytyy..

Minua nimittäin vuosia sitten ahdisteli yksi sekosuomijunttimies ja minä kostin sille ja nautin joka hetkestä! yritin tehdä siitä rikosilmoitusta mutta poliisit eivät alkeneet millekkään, sanoivat että kun hän ei ole tehnyt mitään vakavaa rikosta (resussipula oli syynä lähinnä)ukko seuraili minua ja soitteli nimettömiä seksipuheluja jne. Mutta minä otin ohjat käsiini ja lopetin itse ne ahdistelut kerralla ja kerroin sitten poliisille kuinka olin toiminut ja he sanoivat että tuo oli siinä lain rajamailla mutta eivät he missään tapauksessa sinua voi mistään syyttää, kehuivat lopuksi vielä näppäräksi tytöksi.

Netti on täynnä kaikenlaisia kaheleita. Mene sinäkin hoitoon. Ei tässä maassa mitään oman käden oikeutta ole, kuten miehesi musumaassa.

• joo....
        plook kirjoitti:

Netti on täynnä kaikenlaisia kaheleita. Mene sinäkin hoitoon. Ei tässä maassa mitään oman käden oikeutta ole, kuten miehesi musumaassa.

mutta sellainen kysyms heräsi, että miksi tällä miehellä oli oikeus lyödä miestäni vaikka mieheni ei mitään ollut tehnyt?! Lähtenyt vain ostamaan kaupasta minulle limua!

• Pleppuli
        joo.... kirjoitti:

mutta sellainen kysyms heräsi, että miksi tällä miehellä oli oikeus lyödä miestäni vaikka mieheni ei mitään ollut tehnyt?! Lähtenyt vain ostamaan kaupasta minulle limua!

Eihän miehesi mitään tee, vika on muissa ihmisissä. Rasisti rasista on kaikki muut. Hän hyvä, muut rasisti.

• siihen tarvitaan oveluutta
        plook kirjoitti:

hehe heh..minä en sanonut että rikoin lakia, minähän sanoi että EN rikkonut lakia, vaikka hilkulla oli. Paninpahan sen paskan maistaan omaa lääkettään ja se muistaa sen lopun ikäänsä takuulla ja miettii kahdesti ennekuin seuraavan kerran alkaa ahdisteleen naisia. Joten kaikki uhoavat pikkupojat varokaa, suomalainen nainen on häijy kun sille päälle saattuu...

• ....

Että vaikka hän saisi tarpeekseen alkaisi sinua, vaimoaan, hakata? Siitähän tuossa oli kyse. Valitettavasti juuri tuo käytös johtui siitä "metsä vastaa" periaatteesta. Euroopalle uhotaan omaa 9/11:ä ja uhataan väkivallalla. Valitettavasti jotkut suomalaiset tai minkä tahansa maalaiset voivat tuntea olonsa uhatuksi ja ryhtyä samoihin toimiin.

• se on!

Muslimit on Suomessa otettu hyvin vastaan, mutta ovatko he tästä kiitollisia ja nöyriä? Ei todellakaan. Jos muslimeille antaa jotain, niin hän vaatii lisää - saavutetuista eduistaan he eivät luovu!

Suomalaisnaisille muslimimiehet esittäytyvät rasismin uhreina - todellisuudessa he ovat itse rasisteja lähes kaikki. Suomalaisista he tekevät pilkkaa. Varokaa ryhtymästä muslimien hyväntekijäksi. Eläkööt maassa maan tavalla.

• Ransu

Ja tuo samaa pätee venäläisiin.

Mutta voiko heitä syyttää, kun niin helppoa on tämä yhteiskuntamme hyväksikäyttö?! Idiootteina pitävät meitä!

• Iran is next

Kun olin vielä lukiossa, niin vierailimme uskonnon tunneilla Suomessa asuvien muslimien rukouspaikassa. Jos joku edes hieman kritisoi heidän elämäntapaansa, niin nämä muslimit alkoivat huutamaan ja saarnaamaan länsimaisen kulttuurin pahuudesta ja rappiosta. Mitä v...ua ne sitten täällä tekee jos länsimaat on niin perseestä. Totuus on että muslimit on maailman pahimpia RASISTEJA, he eivät hyväksy mitään muuta kuin oman naurettavan elämäntapansa. Aika lapsellista uhitella lukioikäisille vierailijoille. Ja mikäkö sai nämä muslimit raivoamaan? Yllätys yllätys, musliminaisten heikkoon asemaan kohdistuvat kysymykset. Pelkäsin jo että ne julistaa Jihadin meille kaikille ja vetäisee AK-47:n pöytälaatikosta tai tekee itsemurhaiskun meidän kouluun. :)

• venäläisiä mukaan
        Ransu kirjoitti:

Ja tuo samaa pätee venäläisiin.

Mutta voiko heitä syyttää, kun niin helppoa on tämä yhteiskuntamme hyväksikäyttö?! Idiootteina pitävät meitä!

Venäläiset ovat sentään sivistynyt kansa. Turha niitä on verrata muslimeihin. Venäläisillä on itselläänkin ongelmia muslimeiden kanssa ihan riittävästi.

• Pulinat pois
        venäläisiä mukaan kirjoitti:

Venäläiset ovat sentään sivistynyt kansa. Turha niitä on verrata muslimeihin. Venäläisillä on itselläänkin ongelmia muslimeiden kanssa ihan riittävästi.

Jos tuntisit Suomessa asuvia venäläisiä, niin tietäisit, että sivistys on venäläisille pelkkää kosmetiikkaa!

• Iran is next

itse maailman pahimpia kapitalisteja, vaikka väittävät samaa jenkeistä...

• lauot....

sinä et kyllä tiedä mitä kirjoitat.. Iran is next.. sekö on hyvää ja demokraattisen maailman arvojen mukaista toimintaa?

• Iran is next
        lauot.... kirjoitti:

sinä et kyllä tiedä mitä kirjoitat.. Iran is next.. sekö on hyvää ja demokraattisen maailman arvojen mukaista toimintaa?

sananvapaus joka jyllää. Ainakaan mä en törmäile pilvenpiirtäjiin lentokoneilla tai räjäyttele metroja tai lähetystöjä. Iran saattaa hyvinkin olla seuraava, jos ne ei lopeta ydinohjelmalla uhittelua...

• Shalom Alehem
        Iran is next kirjoitti:

sananvapaus joka jyllää. Ainakaan mä en törmäile pilvenpiirtäjiin lentokoneilla tai räjäyttele metroja tai lähetystöjä. Iran saattaa hyvinkin olla seuraava, jos ne ei lopeta ydinohjelmalla uhittelua...

meneppäs takas sinne peruskoulun penkille ja vaihda toi typerä ja lapsellinen nimimerkkisi joka paljastaa naiviutesi! Iranilla on sama oikeus kuin jollakin Israelilla ( Israelilla on LAITON ydinaseohjelma ja se ei noudata mitään kansainvälisiä ihmioikeussopimuksia) kehittää ydinaseohjelma ihan vaan tasa-arvon nimissä.

• Shalmo Alehem
        Shalom Alehem kirjoitti:

meneppäs takas sinne peruskoulun penkille ja vaihda toi typerä ja lapsellinen nimimerkkisi joka paljastaa naiviutesi! Iranilla on sama oikeus kuin jollakin Israelilla ( Israelilla on LAITON ydinaseohjelma ja se ei noudata mitään kansainvälisiä ihmioikeussopimuksia) kehittää ydinaseohjelma ihan vaan tasa-arvon nimissä.

USA ei aja meidän yhteistä etua vaan ja ainoastaan omaa etuaan(siinä sivussa ehkä myös Israelin etua)

• Ransu
        Shalmo Alehem kirjoitti:

USA ei aja meidän yhteistä etua vaan ja ainoastaan omaa etuaan(siinä sivussa ehkä myös Israelin etua)

Kaikkihan me loppujen lopuksi omaa hyvää ajattelemme. Se on tämä ihmisluonto sellainen.

Ikävää, että muslimit haluavat sotaa. Se on nyt jo nähty. Ovat kovin helposti provosoitavissa.

Israel tai Iran, aivan samanlaisia sotahulluja, jotka joutaisivatkin toisensa tuhoamaan.

• lietojat syyllisiä aina
        Ransu kirjoitti:

Kaikkihan me loppujen lopuksi omaa hyvää ajattelemme. Se on tämä ihmisluonto sellainen.

Ikävää, että muslimit haluavat sotaa. Se on nyt jo nähty. Ovat kovin helposti provosoitavissa.

Israel tai Iran, aivan samanlaisia sotahulluja, jotka joutaisivatkin toisensa tuhoamaan.

Ahaa.. uusi näkökulma minä olen aina pitänyt maailman sotaisimpana valtiona niemomaan USA:ata ja olen tasan tarkkaan varma että suurin osa maailman ihmisistä, niin läneessä kuin idässäkin on samaa mieltä. Mutta tällä palstallahan kirjoittelee vaan jotkut teinit tai älykääpiöt joilla ei ole historiasta saati maailman tapahtumista mitään tietoa.

Jos provisoitavuus on syy sotaan niin sillonhan nimeomaan provisoijat ovat sodanlietsojia sotahulluja ja syyllisiä sotiin.

• ihmettä?
        lietojat syyllisiä aina kirjoitti:

Ahaa.. uusi näkökulma minä olen aina pitänyt maailman sotaisimpana valtiona niemomaan USA:ata ja olen tasan tarkkaan varma että suurin osa maailman ihmisistä, niin läneessä kuin idässäkin on samaa mieltä. Mutta tällä palstallahan kirjoittelee vaan jotkut teinit tai älykääpiöt joilla ei ole historiasta saati maailman tapahtumista mitään tietoa.

Jos provisoitavuus on syy sotaan niin sillonhan nimeomaan provisoijat ovat sodanlietsojia sotahulluja ja syyllisiä sotiin.

Eiköhän suurin osa sivistyneestä maailmasta pidä näitä pommiählämejä pahimpana uhkana itselleen. Diktatuurit eri asia.

• Iran is next
        Shalmo Alehem kirjoitti:

olla vähän yksinkertainen dorka. Kuulut siihen ihmisryhmään, joka on nähnyt Fahrenheit 9/11 dokumenttileffan ja nyt vihaat Yhdysvaltoja koska luulet olevasi siten trendikäs. Tyyliin: "-No kun se mun suosikkinäyttelijäkin sanoi että sota on syvältä ja rauha rulettaa."
        Suomenkin talouselämä on aikas riippuvainen Yhdysvalloista, joten se mikä on hyväksi Yhdysvalloille on usein myös hyväksi Suomelle.
        Se oli palvelus koko ihmiskunnalle kun jenkit vapautti Afganistanin Taleban-hallinnolta. Silläkään ei ole mitään väliä oliko Irakilla joukkotuhoaseita vai ei, pääasia että päästiin kansanmurhaaja Saddam Husseinista eroon. Ja tottakai Yhdysvallat ajaa omaa etuaan, kuka muka ei ajaisi?

• Shalom Alehem
        ihmettä? kirjoitti:

Eiköhän suurin osa sivistyneestä maailmasta pidä näitä pommiählämejä pahimpana uhkana itselleen. Diktatuurit eri asia.

ne "sivistyneet länsimaalaiset" selittävät sulle että sinun tulee pelätä muslimeja ja sinä uskot sen, senkummemin asiaa miettimättä.
        Ei pelkkää telkkarista jenkkileffoja tuijottamalla tästä maailmasta opi mitään, tulee vaan entistä tyhmemmäksi, sä olet siitä todiste..

• shalomalehem
        Iran is next kirjoitti:

olla vähän yksinkertainen dorka. Kuulut siihen ihmisryhmään, joka on nähnyt Fahrenheit 9/11 dokumenttileffan ja nyt vihaat Yhdysvaltoja koska luulet olevasi siten trendikäs. Tyyliin: "-No kun se mun suosikkinäyttelijäkin sanoi että sota on syvältä ja rauha rulettaa."
        Suomenkin talouselämä on aikas riippuvainen Yhdysvalloista, joten se mikä on hyväksi Yhdysvalloille on usein myös hyväksi Suomelle.
        Se oli palvelus koko ihmiskunnalle kun jenkit vapautti Afganistanin Taleban-hallinnolta. Silläkään ei ole mitään väliä oliko Irakilla joukkotuhoaseita vai ei, pääasia että päästiin kansanmurhaaja Saddam Husseinista eroon. Ja tottakai Yhdysvallat ajaa omaa etuaan, kuka muka ei ajaisi?

todella typerää ja lapsellista väittää éttä Afganistanissa asiat, saati Irakissa ovat nyt paremmin. Irak on miehitettynä vieraan, itseään demokraattiseksi valtioksi väittämän maan ohjailessa ja riistäessä sitä. Irak ei ole vapaa, siviilit saa maksaa hengellään joka päivä siellä. Mutta joskus tälle tulee loppu ja sitä päivää minä odotan.
        Ethän sä edes pidä arabeista taikka kurdeista, miksi siis välität vaikka Saddam niitä murhaskin, eiks se ollukaan hieno asia sun mielestä?
        Mua ei sun nimimerkkis eikä enempi kommetointi sinulle enää kiinnosta, sä et ole samalla tasolla minun kanssani, minä olen jo aikuinen ihminen enkä sinunlainen aivopesty älykääpiö.
        Tälläsia sotahulluja idiootteja löytyy vaan täältä rasistipalstalta.

• Iran is next
        shalomalehem kirjoitti:

todella typerää ja lapsellista väittää éttä Afganistanissa asiat, saati Irakissa ovat nyt paremmin. Irak on miehitettynä vieraan, itseään demokraattiseksi valtioksi väittämän maan ohjailessa ja riistäessä sitä. Irak ei ole vapaa, siviilit saa maksaa hengellään joka päivä siellä. Mutta joskus tälle tulee loppu ja sitä päivää minä odotan.
        Ethän sä edes pidä arabeista taikka kurdeista, miksi siis välität vaikka Saddam niitä murhaskin, eiks se ollukaan hieno asia sun mielestä?
        Mua ei sun nimimerkkis eikä enempi kommetointi sinulle enää kiinnosta, sä et ole samalla tasolla minun kanssani, minä olen jo aikuinen ihminen enkä sinunlainen aivopesty älykääpiö.

sotahullu. Mutta joskus sota on ainoa vaihtoehto ja väkivalta tuntuu olevan ainoa asia joka tehoaa kiihkoilijamuslimeihin. Sinun mielestäsi siis Taleban-hallinnon tai kansanmurhaaja-Saddamin alaisena oli turvallisempaa ja parempi elää???!
        OK, mielipide se on sekin... Mutta kumpihan meistä on lapsellinen?

• Itsemurhapommi
        Shalom Alehem kirjoitti:

ne "sivistyneet länsimaalaiset" selittävät sulle että sinun tulee pelätä muslimeja ja sinä uskot sen, senkummemin asiaa miettimättä.
        Ei pelkkää telkkarista jenkkileffoja tuijottamalla tästä maailmasta opi mitään, tulee vaan entistä tyhmemmäksi, sä olet siitä todiste..

Kyllä se olet raukka parka sinä, joka et sitä todellisuutta ymmärrä.

• Raivo
        shalomalehem kirjoitti:

kaltaisesi älynjättiläinen on tänne palstalle sitten eksynyt???

• joo...
        Shalom Alehem kirjoitti:

No mitä nyt ihan uutisia olen tässä viime aikoina seuraillut, niin kovasti ovat pohjoismaiset kollegamme saaneet kokea kovia. ;) Suomalaisten rauhanturvaajienkin kimppuun hyökättiin Afganistanissa. Niin, ja samaan aikaan tietty pommeja räjähtelee tavalliseen tahtiin muuallakin arabien toimesta.

Herätys nyt tähän päivään.

• menemään (n)

yksin ulkomaalaisten omistamaan pizzeriaan, jossa oli lähes puoli tusinaa myyjää tiskin takana. Muita asiakkaita ei näkynyt. Minua rupesi inhottamaan heidän katseensa - ikäänkuin kaikki naiset, jotka ravintolassa syövät, olisivat heidän vapaata riistaansa. Yök. Enpä mene enää!

• Eronnut muslimista

On ihan kokemusperäistä tietoa ja lähipiirissä nähtyä. Muslimeille ei pitäisi olla liian kiltti - he nauravat sellaiselle. Heitä kohtaan pitää olla erittäin tiukka eikä koskaan antaa periksi... pitää kohdella kuin uhmaikäistä lasta, mutta paljon tiukemmin. Ei heitä ole lapsenakaan kasvatettu tasa-arvoon eikä demokratiaan, joten länsimaiseen käytökseen he eivät pysty sopeutumaan. Kun muslimi pääsee pois sieltä sukunsa katseen alta, tulos on sama kuin kesälaitumelle laskettu lehmä paitsi, että edellinen ei rauhoitu edes ajan kuluessa.

• kelaa nyt itekkin

Joo... joo siinä taas joku asiantuntija joka luulee että pelkkä nimellisesti johonkin uskontoon kuuluminen tekee ihmisistä samalaisia, oli sitten kyse mistä maasta vaan. Ollanko me Suomessa kaikki salmalaisia? Entäs kun munkin suvussa on neljän eri uskonnon edustajia? Otihan huomioon että maailmassa on yli miljardi muslimia ennekuin esittelit näitä sangen fiksua tietojasi? Anteeksi vaan mutta sinun kirjoituksesta saa sen kuvan että et se sinäkään mikään varsinainen saalis ole, ei siis ihme että ukko kyllästyi ja lähti kävelemään.

• Eronnut muslimista
        kelaa nyt itekkin kirjoitti:

Joo... joo siinä taas joku asiantuntija joka luulee että pelkkä nimellisesti johonkin uskontoon kuuluminen tekee ihmisistä samalaisia, oli sitten kyse mistä maasta vaan. Ollanko me Suomessa kaikki salmalaisia? Entäs kun munkin suvussa on neljän eri uskonnon edustajia? Otihan huomioon että maailmassa on yli miljardi muslimia ennekuin esittelit näitä sangen fiksua tietojasi? Anteeksi vaan mutta sinun kirjoituksesta saa sen kuvan että et se sinäkään mikään varsinainen saalis ole, ei siis ihme että ukko kyllästyi ja lähti kävelemään.

että tässä keskustelun avauksessa puhutaan Suomessa asuvista muslimeista. Sanon edelleen, että erittäin pahoja ja ikäviä tekoja tuli esiin heidän taholtaan, joten ei ole intressiä heidän kanssaan myöskään seurustella. Hiukan säälin exän nykyistä puolisoa - hän joutuu nyt muslimimiestään (ja jopa miehen sukuakin) elättämään.
        Eihän sieltä muslimimaista ole helppo tulla Suomeen - tarvitaan suomalaisen naisen apua..

• sivusta seurannut

Ystävättärelläni oli aivan ihastuttava muslimiystävä, mutta kun avioliitto alkoi, niin samalla alkoi helvetti. Olemme yhdessä miettineet, mistä tuo kaikki voisi johtua. Löysimme yhden sivuston, joka valotta tosi paljon asiaa. Valitettavasti se on englanniksi

www.islameyat.com/english/issues/issues.htm

Ota sieltä viimeinen laatikko ja teksti aukeaa

• Elena

Hei oletko muka tavannut joka ikisen Turkkilaisen tai Muslimin? Mihin sun sanomas perustuu, sori vaan mutta tunnen monta fiksua Iranilaista ja Turkkilaisia jotka tekee niska limassa töitä. On kunnon kansalaisia, ei voi sanoa että kaikki on samanlaisia anteeks vaan, mutta mielestäni olet Totally Wrong.

• :-D

Siinäpä taas järjen jättiläinen... Suomessa asuvista iranilaisista ja turkkilaisista yli puolet ovat työttömiä. Ja vaikka joku paistaakin kebabeja, luuletko että hoitaa yhtä innolla verot?

Anteeksi nyt vaan, mutta siihen porukkaan ei kovin montaa hyvää miestä löydy, paitsi tietenkin älyltään köyhien lähiöblondien mielestä.

• Kyllästynyt

Tosiaan, taas tätä pikkutyttöjen fantasiaa ahkerista ja lakia noudattavista muslimimiehistä. Varmaan uskot yksisarvisiin ja menninkäisiinkin? Tosiasia on, että nämä äijät tulevat Suomeen siksi koska tietävät että typerät mutta kiltit alkuasukkaat tarjoavat heille rahaa, naisia ja asunnon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4989
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3288
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3104
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2838
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2753
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    Aihe