kova

nainennn

miten rakastamani nainen voi olla näin kova ja julma minua kohtaan. Seurusteltiin noin vuosi. Rakkautta mielestäni oli ja hän itsekkin sanoi ettei ole koskaan tuntenut oloaan niin hyväksi kenenkään kanssa, suuniteltiin jo lapsen tekoa ja perheen perustamista. Itse tiedän että en ole koskaan rakastanut ketään niin paljon. Seksi toimi hyvin, panetti joka päivä hänen kanssaan. Omituista tässä suhteessa oli, että hänelle tuli aina silloin tällöin pakonomainen tarve päästä minusta eroon. Erottiin ja palattiin taas parinpäivän jälkeen yhteen useita kertoja suhteen aikana. Tämä raastoi minua sisältä, koska ei tiennyt millon taas erotaan. Nyt vielä viikko sitten hän oli onnellinen kanssani ja kaikki oli mielestäni hyvin. Sitten perjantaina halusi taas eroon. Oli viikolloppuna pannut toisen miehen kanssa ja oli levitellyt kavereilleen minusta valheita ympäri kyliä. Luulin että tunsin tämän ihmisen, mutta olin rakastanut jotain aivan eri ihmistä. Rakkauteni mureni.

5

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei..

ole vielä paljoa ja sitten vielä noi puheet penskoista.. anna horatsun mennä ja olla omissa oloissaan kyllä se elämä vielä sitä opettaa.. koita löytää mukava tyttö jostain.

• hoivaus

äläkä taaksesi katso.Ei ollut sinun arvoisesi.Löydät vielä paremman ja aidomman ihmisen itsellesi,kunhan uskot.

• ...mennä,mutta älä ota takaisin,jos joskus kehtaa näyttää naamaansa.Ainakin itte sulkisin oven lopullisesti, mutta ei se ehkä kuitenkaan niin helppoa ole. Vaikea tilanne.

• ihmeellisiä

en tiiä leikkiikö vaa mun tunteilla vai mitä..en oo koko viikkoon vastannu sen puheluihin enkä textaillu..ja eile tuli taas viestii..oltas kuulema vielä yhes jos en ois joskus leikillää sanonu yhtä juttuu, mikä ei ees pitäny paikkasa..nyt jos alkaa haikailee mun perään, niinku kaikki exät ennenki, nii saa kyl tehä aika paljon töitä sen eteen..onko hyviä vinkkejä miten kiduttaa

• Piinis
        ihmeellisiä kirjoitti:

en tiiä leikkiikö vaa mun tunteilla vai mitä..en oo koko viikkoon vastannu sen puheluihin enkä textaillu..ja eile tuli taas viestii..oltas kuulema vielä yhes jos en ois joskus leikillää sanonu yhtä juttuu, mikä ei ees pitäny paikkasa..nyt jos alkaa haikailee mun perään, niinku kaikki exät ennenki, nii saa kyl tehä aika paljon töitä sen eteen..onko hyviä vinkkejä miten kiduttaa

Parasta kidutusta on, kun et ota yhteyttä ja pidät hauskaa. Näytät yhteisille tutuille iloista hymynaamaa ja suret kotona. Käväiset joskus treffeillä ja teet vapaa-ajalla kaikkea kivaa. Kumma, jos ei naisella rupea potuttaan.

Käänteispsykologia tehoaa aina! Ei valitusta ja takertumista siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe