Kuolen ikävään:(

raatona

Mut on kai jätetty..toinen lähti eikä suostu puhumaan mistään.Osaako joku teistä kertoa,miksi joku tekee näin?Ihan seko olo,kun tietäisi mix se jätti.Jonkun lapun olisin halunut lukea,edes.

22

3223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirella

mulle kävi kesällä melkein samanlailla. tosin mies laitto aamulla vaan mulle viestin ennen ku heräsin et turha odottaa sitä enään kotiin. ei vastannut puhelimeen eikä viesteihin. olin surusta sekaisin, en tiennyt mitä tehdä. kahtena seuraavana päivänä sillä oli puhelin koko ajan kiinni eikä viestit mennyt perille. olin todella huolissani. soitin miehen siskoille eikä ne ollut kuullut kans siitä mitään (usein mies soittaa niille ja kertoo murheitaan). ihmettelin myös sitä ettei sitä kiinnostanut edes meidän lapsi joka oli myös hyvin ihmeissään siitä miksei isi ole kotona. ennen tyttö ollut miehelle kaikki kaikessa. meni useampi päivä kunnes kaverin kanssa ajettiin sen työpaikalle. pakkohan asiat on edes jotenkin puhuttava eikä käyttäytyä noin lapsellisesti ku on sentään lapsestakin kyse. siellähän se sit oli. kaula täynnä fritsuja. eikä huomannut edes tyttöönsäkään vaan tuijotti mua vaan silmät punasena. myöhemmin sain tietää että se oli tavannut jonkun naisen jonka luona oli viettänyt aikansa. lupas kyllä tulla kotona käymään ja niin se tulikin.. puhelin piippas koko ajan viestejä siltä uudelta naiselta. se sattu! no joka tapauksessa päätettiin jonkin ajan kuluttua kokeilla viellä yhteiselämää mut se ei silti katkassut yhteyttä tähän tapaamaansa naiseen. tänä päivänä olemme vielä yhdessä mutta meillä menee todella huonosti. enään se nainen ei ole kuvioissa mutta ei mene päivääkään etten ajattelis et koska tulee taas käymään niin ku kesällä. (häivytään sanomatta mitään ja hypätään toisen sänkyyn):

• itku

vähän samanlainen stoori minullakin, mies vaan yhtäkkiä hävisi. Edellisellä kerralla kun tavattiin kaikki oli hyvin, kertoi rakastavansa, sitten yhtäkkiä ei enää vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Seurustelua takana melkein vuosi, joten todella käsittämätön toimintatapa mielestäni... Ensin luulin että hän vain haluaa olla rauhassa, miettiä, tms, ja tietenkin jossain vaiheessa vielä palaa edes kertomaan että missä mennään. Mutta nyt monta kuukautta kulunut, eikä pihaustakaan kuulunut. Ihan hirveä fiilis on ollut, olisin ollut kiitollinen edes tekstiviestistä jossa hän ilmoittaisi ettei halua kanssani olla. Syyn tietäminen olisi jo ihan luksusta. (ja ko. henkilö ei ole kuollut tai seonnut tms, käy ihan normaalisti töissään, kuulin)
      Jos joku osaa kertoa että mikä ihme saa miehen toimimaan noin, niin olisi todella ihana tietää.

• raatona

....mies.Kuulosti niin tutulta.Onko tämä joku misten tyyli vai miten ihmiset oikein toisiaan kohtelee.Tää on niin ahdistavaa.

• itku
        raatona kirjoitti:

....mies.Kuulosti niin tutulta.Onko tämä joku misten tyyli vai miten ihmiset oikein toisiaan kohtelee.Tää on niin ahdistavaa.

heh, olen itsekin yllättynyt että onko näitä enemmänkin. ;) Ystäväpiirissäni kukaan ei ole kuullut moisesta käytöksestä. Muutenkin tämä kummallinen suhteen lopettaminen aiheuttanut äimistystä kun esiintyi aiemmin niin kovin huomaavaisena herrasmiehenä ja oli kaikille kavereilleni selittänyt miten tosissaan on minun suhteeni. No, olinhan minäkin, silloin.

• meikku

Osaa naisetkin tuon häviemistempun. Minut jätettiin melkein vuosi sitten ,ei vastaa puheluihin ,ei tekstiviesteihin ,ei avaa ovekaan vaikka yritän siellä käydä.Haluaisin edes tietää että onko hengissä.Jouluna sain kaksi tekstiviestiä missä ei selitellyt mitään. Sanoi vain että ei minua vihaa.Ei meillä mitään riitoja ollut ja viihdyttiin toisten kanssa.En voi ymmärtää tuollaista käytöstä ,en vieläkään ole päässyt siitä yli,toivon edelleen että oltaisiin vielä joskus yhdessä.

• raatona
        itku kirjoitti:

heh, olen itsekin yllättynyt että onko näitä enemmänkin. ;) Ystäväpiirissäni kukaan ei ole kuullut moisesta käytöksestä. Muutenkin tämä kummallinen suhteen lopettaminen aiheuttanut äimistystä kun esiintyi aiemmin niin kovin huomaavaisena herrasmiehenä ja oli kaikille kavereilleni selittänyt miten tosissaan on minun suhteeni. No, olinhan minäkin, silloin.

Tapasitteko Suomi24:ssa kenties?

• siis

Positiivista tässä on se etten ole ainoa, jolle on käynyt noin...

Tyhmää tässä on se, että annoin tuon tapahtua kahdesti. Sama mies. Säälittävää. Nyt sitten taas samassa jamassa kuin viimeksi, irti pitäisi päästä. Tällä kertaa tuli kuitenkin lopulta viesti, muttei syytä.

Tiedän kyllä etteivät kaikki ole tuollaisia ja olisi treffiseuraa tiedossa, kun haluaisin miehestä jonka tunnen ja tiedän luotettavaksi. Mutta kun ajatteleee vain sitä "paskaa jätkää". Pitäisi pystyä ohjaamaan tunteet järjen mukaan. Ennen osasin, en ollut liian kiinni..

Kaiken kukkuraksi lopetin suhteen "hyvän miehen" kanssa tämän minut hylänneen vuoksi.. Tällä kertaa pitää päästä yli entisestä ennenkuin voi aloittaa uuden suhteen.

Olisi kyllä todella kiva tietää mikä miehellä korvien välissä viiraa, kun tekee noin. Toi nimim. itku:n juttu on tosi paha, koska melkein vuoden yhdessä.. Uskomatonta. Täytyy olla raukka jätkä.

• iki
        siis kirjoitti:

Positiivista tässä on se etten ole ainoa, jolle on käynyt noin...

Tyhmää tässä on se, että annoin tuon tapahtua kahdesti. Sama mies. Säälittävää. Nyt sitten taas samassa jamassa kuin viimeksi, irti pitäisi päästä. Tällä kertaa tuli kuitenkin lopulta viesti, muttei syytä.

Tiedän kyllä etteivät kaikki ole tuollaisia ja olisi treffiseuraa tiedossa, kun haluaisin miehestä jonka tunnen ja tiedän luotettavaksi. Mutta kun ajatteleee vain sitä "paskaa jätkää". Pitäisi pystyä ohjaamaan tunteet järjen mukaan. Ennen osasin, en ollut liian kiinni..

Kaiken kukkuraksi lopetin suhteen "hyvän miehen" kanssa tämän minut hylänneen vuoksi.. Tällä kertaa pitää päästä yli entisestä ennenkuin voi aloittaa uuden suhteen.

Olisi kyllä todella kiva tietää mikä miehellä korvien välissä viiraa, kun tekee noin. Toi nimim. itku:n juttu on tosi paha, koska melkein vuoden yhdessä.. Uskomatonta. Täytyy olla raukka jätkä.

puhelet tollasii ja ite olet jättänyt hyvän miehen!hienoo!

• itku
        raatona kirjoitti:

Tapasitteko Suomi24:ssa kenties?

ihan livenä tavattiin, harrastuksen parissa vuosi sitten

• itku
        meikku kirjoitti:

Osaa naisetkin tuon häviemistempun. Minut jätettiin melkein vuosi sitten ,ei vastaa puheluihin ,ei tekstiviesteihin ,ei avaa ovekaan vaikka yritän siellä käydä.Haluaisin edes tietää että onko hengissä.Jouluna sain kaksi tekstiviestiä missä ei selitellyt mitään. Sanoi vain että ei minua vihaa.Ei meillä mitään riitoja ollut ja viihdyttiin toisten kanssa.En voi ymmärtää tuollaista käytöstä ,en vieläkään ole päässyt siitä yli,toivon edelleen että oltaisiin vielä joskus yhdessä.

niin, eihän se sukupuolesta ole kiinni. Enemmänkin ehkä ihan käytöstavoista....jotain siellä päässä on vialla kun ei sen vertaa empatiaa löydy että hieman miettisi että ei se toinen ihan huvikseen vaan perään kysele, vaan että hänelle olisi tärkeää tietää missä mennään. Ainakin itselleni olisi hirveän tärkeää saada suhteelle jonkinlainen selkeä päätepiste. Olen sen kertonut hänelle meilitse, ja pyytänyt että jos voisi edes kirjoittaa minulle, mutta ei vastaa siihenkään.

Minullakin oli ekat pari kk juuri tuollaisia fiiliksiä että halusin vain tietää onko hengissä ja onko kaikki hyvin (kyselin tätä sms:llä). Silloin olisin ollut valmis tekemään mitä vain auttaakseni, ja yrittääkseni vielä saada suhteen toimimaan. Kun en saanut mitään vastausta koskaan, jonkin ajan päästä tulin todella vihaiseksi (miten kukaan voi kohdella ketään näin törkeästi), ja nyt on meneillään välinpitämättömyyskausi (jossa välillä taannun edelleen tuohon viha-vaiheeseen). Luulen että kevään mittaan pääsen kokonaan yli tuosta jutusta, en halua missään nimessä jäädä tähän olotilaan rypemään yhtään pidempään kuin on pakko. Kyllähän ne tunteet pitää käydä läpi, mutta samalla jo yrittää suuntautua tulevaan.

Sinullekin sanoisin että ehkä olisi jo aika päästää irti. Se nainen ei kanssasi halua elää, eikä olisi sen arvoinenkaan jos tuolla tavalla ihmisiä kohtelee. Emme voi koskaan ymmärtää exiemme käytöstä, joten jätetään heidät omaan arvoonsa, ja pyritään itse löytämään seuraavaksi kumppaniksi joku vähemmän kusipäinen ihminen.

• starfall

Onhan tuo kieltämättä hyvin erikoista että joku käyttäytyy noin. Oliko teidän suhteessanne mahdollista puhua ja kommunikoida asioista normaalisti? Osasiko hän puhua tunteistaankin?

Mulle itselle ei ole käynyt noin ja tapaamistani naisistakin vain pari ovat olleet sellaisia joiden kanssa kommunikointi ei ole ollut kovin helppoa, silti luulen että kyse voisi olla siitä että hän ei ole osannut ilmaista itseään niinkuin olisi halunnut ja katsonut sitten "paremmaksi" vaihtoehdoksi paeta tilannetta. Itsekästähän tuo on mutta epäitsekkyys tällaisissa tilanteissa on monesti vaikeaa.

Tsemppiä! :)

• ...

Monta seurustelusuhdetta on takana ja vieläkin useampia miehiä olen tavannut, mutta koskaan ei kohdalleni ole tuollaisia miehiä sattunut! Luojan kiitos...

Aika järkyttävää lukea, että noinkin kuvottavia ihmisiä on olemassa, kuten näiden em. mainittujen naisten miehet ovat.

• itku

Olen minäkin monenlaista toimintatapaa ja suhdetta nähnyt mutta tämä oli kyllä kaikkein kammottavin. Vielä pari viikkoa ennen "katoamista" oli puhetta yhteisestä joulunvietosta, yhteen muuttamisesta, jne (siis hänen aloitteestaan, ei minun, olin tietty ilahtunut että hän on niin tosissaan kanssani). Luulisi että sellaisen jälkeen viitsisi edes ilmoittaa jos/kun tilanne muuttuu niinkin radikaalisti ettei enää halua ollenkaan olla tekemisissä.
        Mutta onneksi tämä ei ollut elämäni ensimmäinen seurustelusuhde, siinä tapauksessa en olisi kyllä moiseen enää uudestaan ryhtynyt. Nyt on kuitenkin uskoa että parempiakin miehiä on olemassa, toivottavasti seuraavaksi kohdalleni osuu hieman "normaalimpi" yksilö.

• tämne uros
        itku kirjoitti:

Olen minäkin monenlaista toimintatapaa ja suhdetta nähnyt mutta tämä oli kyllä kaikkein kammottavin. Vielä pari viikkoa ennen "katoamista" oli puhetta yhteisestä joulunvietosta, yhteen muuttamisesta, jne (siis hänen aloitteestaan, ei minun, olin tietty ilahtunut että hän on niin tosissaan kanssani). Luulisi että sellaisen jälkeen viitsisi edes ilmoittaa jos/kun tilanne muuttuu niinkin radikaalisti ettei enää halua ollenkaan olla tekemisissä.
        Mutta onneksi tämä ei ollut elämäni ensimmäinen seurustelusuhde, siinä tapauksessa en olisi kyllä moiseen enää uudestaan ryhtynyt. Nyt on kuitenkin uskoa että parempiakin miehiä on olemassa, toivottavasti seuraavaksi kohdalleni osuu hieman "normaalimpi" yksilö.

vaikuttaa... että tietää tota noin niinku karttaa...

• ukkeli

Kuin vaikeata kuin se on uskoakkaan niin toinen henkilö. Epäkypsä ihminen käyttäytyy juurikin tuolla tavalla kun on löytänyt uuden kumppanin. Voi olla kyseessä ihastus tai rakkaus mutta sama kaava. Kiinnostus on vain siinä uudessa henkilössä, ei sitä kiinnosta mitä sinä touhuat. Anteeksi, kuulostaa kamalalta mutta näin se on. Tiedän mistä puhun, olen kokenut tuon saman asian. Harmittaa puolestasi erittäin paljon koska tiedän että mitä joudut kestämään. Hän kyllä luikkii takaisin luoksesi jos uuden kanssa alkaa mennä huonosti, tai ei ollutkaan niin hyvä kuin kuvitteli. Mutta silloin ole tiukkana!! Tsemppiä!

• sille miehelle....

että haluat tietää syyn. Jos lupaat olla inisemättä ja mukisematta se varmasti kertoo. Pelkää , että sinä järjestät kohtauksen ja pitää tuota helppona tapana

• itku

no minä ainakin olen lähettänyt monia ystävällisiä viestejä tyyliin että olisi kiva että voitaisiin sanoa hyvästit ja että voisin hakea tavarani hänen luotaan, pieni puolen tunnin tapaaminen. Mutta ei minkäänlaista vastausta. Eihän sillä syyllä loppujen lopuksi ole niin väliä, mutta mielestäni olisi tosi tärkeeää erota jokseenkin sivistyneesti ja ystävällisissä väleissä, kun ei kerran mitään riitaakaan ole ollut. Ja kun aiemmin tämä mies hoiti asiansa aina hyvin ja kohteli kaikkia ihmisiä hyvin. Joten tämä suhteen lopettamistyyli on kyllä todella oudoksuttava.

• iki

voi tyttöraukat!tiedättex miltä tuntuu kun soittaa töistä kotiin ja kysyy mitä rakas puuhaa?siivoaa,vastaa hän.puhelu loppuu molemminpuolisiin rakastan sua sanomisiin.kun saavun illalla töiden jälkeen kotiin ja laitan eteiseen valon,se ei syty.onkohan sähkökatkos,ihmettelen....mutta hetkinen,keittiössä palaa valo,sinne siis.jääkaapin oves lappu-goodbye.ja kämppä tyhjä,lamputkin viety katosta.hieno fiilis!

• siiis

Menee kohta usko parisuhteisiin kun näitä lukee. Miten uskaltaa luottaa toiseen näitten juttujen jälkeen.. Toi kämpän putsaus ja lappu jääkaapin ovessa on uskomaton. Hitsi, mullahan menee hiton hyvin, ei mitään tuohon verrattavaa ole sattunut. Mut miten tuohon on tultu? Kaikki hyvin ja sit vaan moi?

Niin, iki, kuittailit mulle tuossa aiemmin hyvän miehen jättämisestä. Mut ne on ne tunteet. Tiedän, että satutin sitä jonka jätin, mutta olin koko ajan rehellinen. Alussa jo kerroin etten ole päässyt edellisestä yli. Ja taitaapa tuolla uusi olla, että toipunut se on.

• yx hyvä

syy miks itte haluan jäädä yksin.

• yhdessä...

olen myös jätetty.

• Tulppaani

Miten tämä onkin niin vaikeaa..ikävän karkoittaminen.Ahdistaa,tekee kipeää,valvottaa....miksi toinen ei ymmärrä lohduttaa edes?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2343
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe