Nykyään ei saa edes vilkaista mustaa miestä, että jo leimataan rasistiksi. Yhtälailla ulkomaalaiset halveksii Suomalaisia. Suomessa vallitsee ihmeellinen meininki. ihme hyysäämistä ja paapomista. Sosiaalitantat kuriin. Ei aina tarvitse reagoida tunteilla vaan järjellä. Minulle kaikki ihmiset on alussa "samanarvoisia", tuomitsen vasta tekojen mukaan. Elämme kuitenkin Suomessa. Ihmettelen, että joku sosiaalitantta puolustelee raiskuksen tehnyttä ulkomaalaista sillä, että hänellä on ollut vaikeeta eikä hän tiennyt suomen lakeja. Maassa maan tavalla.
ihmettelen
4
456
Vastaukset
- Factum
Onkohan sinulla kaikki aivan kunnossa?
Ei minulla ole mitään vaikeuksia olla tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa. Kukaan ei ole kutsunut minua rasistiksi. Suhtaudun ihmisiin ihmisinä enkä minään rotunsa edustajina. Jotkut ihmiset ovat ärsyttäviä, toiset mukavia, jotkut tyhmiä, toiset fiksuja, mutta eivät nämä ominaisuudet mitenkään sovi yhteen ihonvärin kanssa.
En minä ole huomannut ulkomaalaisten osalta mitenkään enempää muiden halveksuntaa, pikemminkin päinvastoin. Monet ovat vieraassa maassa hieman varuillan ja varovat avoimesti ivaamasta meidän joskus outojakin tapojamme, niinkuin fiksua onkin.
Sosiaalituet eivät Suomessa ole, tämän palstan valheista huolimatta, sidoksissa hakijoiden etniseen alkuperään. En ole nähnyt kenenkään puolustavan raiskausta, jos näin on joku tehnyt, on se tietenkin täysin moraalitonta. Rikokset ovat rikoksia teki ne sitten minkä värinen ihminen tahansa tai oli uhri kuka tahansa.- Stadilainen
"Sosiaalituet eivät Suomessa ole, tämän palstan valheista huolimatta, sidoksissa hakijoiden etniseen alkuperään."
Sosiaalituet ovat täysin sidoksissa etniseen alkuperään. Tämä on facta.
Tavalliselta Suomalaiselta (valkealta) edellytetään pääsääntöisesti, että hän elättää itse itsensä. Sosiaalituki on ns. viimeinen oljenkorsi johon turvaudutaan kun kaikki muut keinot ovat käytetty. Tarkoittaa käytännössä sitä, että ensin realisoit oman omaisuutesi ja elät niillä rahoilla ja vasta sen jälkeen sosiaalituet astuvat voimaan. Tätä sääntöä ei noudateta esim. somalien ja mustalaisten ollessa kyseessä. He saavat avustusta vaikka omistaisivat vaikkapa asunnon tai auton tai muuta rahaksi muutettavaa. Voivat myös kieltäytyä tarjotusta työstä, ilman ,että tuet katkeaa. Ei onnistuisi tavalliselta mattimeikäläiseltä. Stadilainen kirjoitti:
"Sosiaalituet eivät Suomessa ole, tämän palstan valheista huolimatta, sidoksissa hakijoiden etniseen alkuperään."
Tavalliselta Suomalaiselta (valkealta) edellytetään pääsääntöisesti, että hän elättää itse itsensä. Sosiaalituki on ns. viimeinen oljenkorsi johon turvaudutaan kun kaikki muut keinot ovat käytetty. Tarkoittaa käytännössä sitä, että ensin realisoit oman omaisuutesi ja elät niillä rahoilla ja vasta sen jälkeen sosiaalituet astuvat voimaan. Tätä sääntöä ei noudateta esim. somalien ja mustalaisten ollessa kyseessä. He saavat avustusta vaikka omistaisivat vaikkapa asunnon tai auton tai muuta rahaksi muutettavaa. Voivat myös kieltäytyä tarjotusta työstä, ilman ,että tuet katkeaa. Ei onnistuisi tavalliselta mattimeikäläiseltä.tuo!
- kootut
Stadilainen kirjoitti:
Tavalliselta Suomalaiselta (valkealta) edellytetään pääsääntöisesti, että hän elättää itse itsensä. Sosiaalituki on ns. viimeinen oljenkorsi johon turvaudutaan kun kaikki muut keinot ovat käytetty. Tarkoittaa käytännössä sitä, että ensin realisoit oman omaisuutesi ja elät niillä rahoilla ja vasta sen jälkeen sosiaalituet astuvat voimaan. Tätä sääntöä ei noudateta esim. somalien ja mustalaisten ollessa kyseessä. He saavat avustusta vaikka omistaisivat vaikkapa asunnon tai auton tai muuta rahaksi muutettavaa. Voivat myös kieltäytyä tarjotusta työstä, ilman ,että tuet katkeaa. Ei onnistuisi tavalliselta mattimeikäläiseltä.urbaanilegendat
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343148
- 971654
- 1361545
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421385- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261139- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231989Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970