mahdollisimman perseelleen koko kisat. Paljon dopingkäryjä, etenkin suomalaisille. Ärsyttää kun TV työntää jatkuvalla syötöllä urheilua yötäpäivää!!!
Kisat omalle MAKSULLISELLE kanavalle. Sitten saa tulla vaikka suoraa lähetystä nenänkaivuukisoista, kunhan ei ole maksettu mun lupamaksulla ja verorahoilla.
Onneksi on DVD ja vuokraleffat.
toivottavasti
4
257
Vastaukset
- gsg
oletko huomannuty että tv:ssä on off ja on nappi?!ja tuskin joka kanavalta olympialaisia tulee..kuule kaiikkia ei voi kiinnostaa samat asiat
- off nappi
eli kyllä napit löytyy ja usko että niitä kyllä käytetään. Tämä ei poista sitä tosiseikkaa että urheilukilpailujen vuoksi hyvin moni muu TV ohjelma jää esittämättä, eli urheilu vie liikaa ohjelma-aikaa. Lisäksi minä olen mukana maksamassa noita kisoja, jotka muuten ovat moninkertaisesti kalliimpia kuin mikään muu TV viihde. Tämän takia haluan urheilulle oman kanavan, josta sitten siitä tykkäävät voivat itse maksaa.
Tykkäisitkö itse, jos 80% ohjelmista peruttaisiin viikon ajalta ja tilalla näytettäisiin vaikka pitsinnypläystä? Ja samaa vielä lehtiin ja kahvipöytäkeskusteluihin... - TEEVEEESEEN !
off nappi kirjoitti:
eli kyllä napit löytyy ja usko että niitä kyllä käytetään. Tämä ei poista sitä tosiseikkaa että urheilukilpailujen vuoksi hyvin moni muu TV ohjelma jää esittämättä, eli urheilu vie liikaa ohjelma-aikaa. Lisäksi minä olen mukana maksamassa noita kisoja, jotka muuten ovat moninkertaisesti kalliimpia kuin mikään muu TV viihde. Tämän takia haluan urheilulle oman kanavan, josta sitten siitä tykkäävät voivat itse maksaa.
Tykkäisitkö itse, jos 80% ohjelmista peruttaisiin viikon ajalta ja tilalla näytettäisiin vaikka pitsinnypläystä? Ja samaa vielä lehtiin ja kahvipöytäkeskusteluihin...UREHILUA EI MIKÄÄN VOITAKKAAN !
- urheilumaan asukki
Veikkaan, että Torinon talviolympialaisia tulee seuraamaan televisiosta vähintään 3 miljoonaa suomalaista kisojen aikana.
Luku on hyvin alhainen arvio, koska Ateenan olympialaisia seurasi maailman kuudesta miljardista ihmisestä 3,9 miljardia. (Katsojaluvut perustuvat KOK:n tilaamaan ja urheilumarkkinointiin erikoistuneen yrityksen suorittamaan tutkimukseen.)
Kaikkihan tiedämme, että me suomalaiset olemme pääosin perin urheiluhullua kansaa ja sen lisäksi meillä on televisiovastaanottimia jopa kännyköissämme, kun köyhissä maissa televisio löytyy vain joka toisesta kylästä, joten 3 miljoonaa katsojaa ei ole utopistinen arvio.
Jos ja kun olympialaiset nauttivat ainakin 3 miljoonan suomalaisen silmien hivelystä, on oikeus, että olympialaiset näkyvät perinteisen tv-lupamaksun käsittämillä kanavilla ilman lisämaksua.
Olisit vakuuttavampi, jos vaatisit ensin YLE FST digikanavan poistamista, sillä suomenruotsalaisia on vain 5 % väestöstä, puhumattakaan siitä, että kaikilla heistäkään ei todellakaan ole edes digikanavaa. Ja silti meidän verorahoilla sekin kanava elätetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558