Minulla on BED-syömishäiriö, jonka kanssa tappelen päivittäin. Painan 110 kiloa, ja polvet ovat taakkansa alla pettämäisillään... Olisi upeaa vihdoinkin parantua ja oppia terveellisemmille elämäntavoille, mutta ongelmanani on se, etten saa millään tajuttua noita ravintoainehommia... Vaikka yritän löytää tietoa näistä kaiken maailman "hiilareista" ja "protskuista" olen tyystin hukassa! Yksi kirja neuvoo toista, toinen nettisivu toista. Sitten minut jo valtaakin taas sen sortin epätoivo etten pääse tässä asiassa puusta pitkään.
Pisteitä laskemalla saa syödä mitä lystää, kunhan pysyy pisterajoissa. Tällainen ei meikäläiselle sovi, koska haluaisin nimenomaan olla tarkkailematta ja laskematta kaikkea, vaan laihtua sisäistämällä terveellisen ravinnon salat pysyvästi, niin että syöminen olisi luonnostaan mahdollisimman terveellistä.
Onko jossain olemassa jotain selkeää, yksinkertaista rautalankamallia näistä asioista - mitä voi syödä vapaasti, mitä tulisi välttää jne. ja MIKSI? Kaipaisin myös järkeenkäyvän selityksen, jotta voisin tajuta... Auttakaa minua tyhmää, olisin siitä kovasti kiitollinen!
Ravintoaineista
*Tyhmä*
2
289
Vastaukset
- vinkkiä
Sun kannattaisi hakeutua ravintoterapeutin juttusille. Mä olen käynyt ja siitä on ollut paljon hyötyä. Ja kun käyn säännöllisesti, kuukauden parin välein, on kokoajan syömisessä jokin kontrolli. Suosittelen!
- *Tyhmä*
Mitä ravintoterapeutin vastaanotolla sitten tapahtuu? Millaista se siellä käyminen on? Minkä koet siinä itseäsi erityisesti auttaneen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474