Aluksi: Tälläisiä tapauksia on, mutta ei tietenkään kaikki tällä tavalla käyttäytyvät.
Nainen/tyttö hymyilee ja flirttailee sinulle baarin toisesta päästä ja kun lähestyt on hetken kiinnostunut ja kääntää sitten selkänsä ja puhuu loppuillan muiden kanssa. Jos mietit, että hymyilikö hän ilman sen enempää tarkoitusta juuri sinulle, niin olettamus oikein ja väärin. Täysin tarkoituksellisesti hymyili ja flirttaili, mutta niin tekee jokaiselle miehelle baarissa. Samaan aikaan kun tämä tyttötyyppi on kääntänyt selkänsä, ilvehtii hän muille seurueessa tyyliin että menisi tuokin tuosta pois(mutta silti ei itse lähde sanomaan!).
Ja jos ihmettelet siihen viereen tullutta miestä, jonka kanssa tytöllä näyttää olevan jotain...Niin ei hän sattumalta siihen tullut; Joko tyttö samalla flirttailulla hankki hänet pöytään tai sitten oli tekstannut tyypille ja käskenyt tulemaan paikalle. Onhan tuo oiva tapa nähdä syntyykö hänestä mustasukkaisille miehille tappelu.
Ja jos ihmettelet miten hänen ystävistään joku saattaa käyttäytyä vihaisentuntuisesti tai vaikuttaa haluavansa sinut pois paikalta... Niin ei kyse siitä. Tyttö tarvitsee muka kuskia tai yöpyy kaverinsa luona jne. - Ei pidä paikkaansa. Pelkää vain, että yrität tulla yöksi hänen luokse tai hänellä on jo yö sovittu toisen miehen kanssa. Hän ei vain halua antaa itsestään ilkeää tai tympeää kuvaa vaan laittaa kaverit muka raahaamaan häntä pois. Jäähän sinulle silloin kuva, että tyttö oli todella mukava mutta ne kaverit vain esti illan onnistumisen.
Käyttäytyykö hän näin vain sinua kohtaan? Ei. Jokaiseen mieheen, jokaisena baari-iltana jne. Pisti välillä kyllä vihaksi ennen kuin sain tarpeekseni, koska monet näistä miehistä olivat todella mukavanoloisa ja vaikuttivat fiksulta.
Onkohan miehet tietoisia
5
1246
Vastaukset
- Heikki
Sanoit lopussa että ne miehet oli mukavanolosia. Eli ootko tällasen naisen kaveri? Kyllä tollanen varmaan on tavalla tai toisella yleistä, naiset kohottaa huonoo itsetuntoonsa keräämällä miehiä ympärilleen ja sit jätetään ne kylmästi ja ollaan vähän aikaa niskan päällä koko miessukupuolesta. Säälittävää touhua.
- alkup.
...että olin. Juuri tuo jatkuvasti toistuva käytös, ihailun liiallinen hakeminen ja napaansa tuijotus aiheutti sen, etten jaksa seurassa olla ja puhuin suoraan tuosta käytöksestä hänelle itselleen aikoinaan. Eihän kukaan jaksa loputtomiin seurata ilkeää toisten ihmisten kohtelua ja sitä, että kaverit vedetään lopussa auttamaan ettei vaan oma sädekehä tummu.
Mutta sen verran etten usko tuossa olevan kyse siitä että haluaisi "loukata" toista sukupuolta... Enemmänkin, että kokeillaan juuri tuota omaa viehätysvoimaa kaikkiin mahdollisiin miehiin ja se menee toisten kunnioittamisen ja vastuunoton edelle.
- nadiaZ
kyllä ne miehet nyt tajuaa että tyttö valehtelee, että jos muka kaverin syyksi laitetaan, ettei voi tulla yöksi tai muuta...
ei kai aikuista ihmistä kukaan voi pakottaa, ja mikä kaveri se semmoinen olis jos ystävänsä olis rakastunu, eikä antais sen mennä miehen mukaan.
siis, jos mies on vähänkin järjissään, niin kyllä tajuaa että tyttöä ei kiinnostanutkaan oikeasti. melkoinen pölkkypää pitää olla jos ei tajua. että ei niistä miehistä tarvitse huolissaan olla. - monestikin
jotkut naiset ovat todellakin sellaisia, että ihan varsin kokeilevat miehiä - tuleeko tappelu vai ei! Todella lapsellista puuhaa, mutta jotkut sitä harrastavat ihan omaksi huvikseen.
Tiedän myös sellaisia miehiä, jotka vaan keräävät kaikki baarin naiset ympärilleen ja sit valkkaavat niistä "parhaimman" tyyliin kuka voittaa sanaharkan..
Kaikenlaisia sekopäitähän tämä maa päällään kantaa! :)
En mä ainakaan hymyile baarissa kuin niille miehille, joista olen kiinnostunut. En minä ainakaan viitsi alkaa todistelemaan itselleni että kiinnostanhan varmasti jokaista baarin miestä... Aika paksua! - punoo
verkkojaan tuntemattomalle ihmiselle, kannattaa punnita saalis tarkasti. Ei voi muuta sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699