Ollaan tapailtu yhden naisen kanssa jokunen viikko silloin tällöin, ollut mukavaa kummallakin (ainakin luulen). No nyt ei olekaan eukosta yht äkkiä kuulunut mitään, vaikka olen tekstaria laittanut ja kysellyt että nähdäänkö joku päivä? Pitäisikö soittaa ja kysyä suoraan mikä on, vai unohtaa koko mimmi?
Mitä nainen meinaa
15
2425
Vastaukset
- on ollut
hiljaista ?
- Poikamies
30 tuntia on siitä kun laitoin sms:ää, ja kysyin suunnitelmia. viimeksi nähtiin sunnuntaina. Alku viikosta kuului jotain.
- SE ON METSÄSSÄ
Poikamies kirjoitti:
30 tuntia on siitä kun laitoin sms:ää, ja kysyin suunnitelmia. viimeksi nähtiin sunnuntaina. Alku viikosta kuului jotain.
NAISET OTTAA TIETENKIN ITE YHTEYTTÄ JOS KIINOSTAA, AJATTELE JOS OLISIT JOKU IDOLSSI NIIN OTTAISKO NOPEASTI YHTEYTTÄ, OTTAISKO, AJATTELE HIEMAN.
ANNA ITSE OTTAA JOS SITÄ KIINNOSTAA JA NAISIA ON OIKEASTI MAAILMA TÄYNNÄ, NIINKUIN TIEDÄT AINA TULEE UUSI BUSSI KUN HIEMAN ODOTAT.
SE EI OLLUT SULLE TARKOITETTU!
PSYKOLOGI - Nainen täällä vain...
SE ON METSÄSSÄ kirjoitti:
NAISET OTTAA TIETENKIN ITE YHTEYTTÄ JOS KIINOSTAA, AJATTELE JOS OLISIT JOKU IDOLSSI NIIN OTTAISKO NOPEASTI YHTEYTTÄ, OTTAISKO, AJATTELE HIEMAN.
ANNA ITSE OTTAA JOS SITÄ KIINNOSTAA JA NAISIA ON OIKEASTI MAAILMA TÄYNNÄ, NIINKUIN TIEDÄT AINA TULEE UUSI BUSSI KUN HIEMAN ODOTAT.
SE EI OLLUT SULLE TARKOITETTU!
PSYKOLOGIMä ajattelen kans noin, että MIES kyllä ottaa yhteyttä, jos sitä kiinnostaa. Jos mä ite otan yhteyttä liian innokkaasti, niin ehkä mies vaan kohteliaisuudesta pysyy kuvioissa mukana...??? Eli molemmin puolin taitaa olla vähän vaikeeta...
- Tietäjääää
Juu olen itte huomannut saman... ei noiista nyky ajna ihme nartuista ota erkkikään selvää, varsinkin jos et ole Petteri Ahomaa tms... alkoholisoitunenn näköinen ja yhtäaikaa sit "tumma, komee, sporttinen, lihaksikas, trendikäs, rikas, kaunis jne..."
Mulle käynyt HYVIN usien samoin tai se käy jo monesti ekojen treffien jälkeen !- Poikamies
Ihmetyttää vaan kun meil meni tosi hyvin. Aina kun nähtiin, niin oltiin about koko päivä yhessä ja tehtiin vaik mitä, sit yht äkkiä ei kuulukaan mitään...
- Poikamies
Poikamies kirjoitti:
Ihmetyttää vaan kun meil meni tosi hyvin. Aina kun nähtiin, niin oltiin about koko päivä yhessä ja tehtiin vaik mitä, sit yht äkkiä ei kuulukaan mitään...
Vois musta ainakin kuitenkin ilmoittaa, jos ei enää halua nähdä. Ollaan tunnettu kuitenkin 3 viikkoa ja ollaan käyty molempien "kämpillä" sun muuta...
- Tietäjääää
Poikamies kirjoitti:
Vois musta ainakin kuitenkin ilmoittaa, jos ei enää halua nähdä. Ollaan tunnettu kuitenkin 3 viikkoa ja ollaan käyty molempien "kämpillä" sun muuta...
No aika tuttu homma... ei ne muutu tosta taitaa olla tyypillistä naisten toimintaa nyky aikana... joskus 10 vuotta sitten olis pitänyt ottaa se tyttö itelleen... silloin ne oli ehkä noi 80% fiksumpia ku nykyään ! Tuo mitä olet khdannut niin on musta just sitä tyypillistä nykyajnan muikkien toimintaa !!!!
- tunteista
Tietäjääää kirjoitti:
No aika tuttu homma... ei ne muutu tosta taitaa olla tyypillistä naisten toimintaa nyky aikana... joskus 10 vuotta sitten olis pitänyt ottaa se tyttö itelleen... silloin ne oli ehkä noi 80% fiksumpia ku nykyään ! Tuo mitä olet khdannut niin on musta just sitä tyypillistä nykyajnan muikkien toimintaa !!!!
ei välitetä tai naiset ei tiedä että miehilläkin on tunteet - siis positiivisetkin tunteet.
Mikä avuksi pojat?
Onko vain naisten oikeus purnata hylätyksi tulemisen tunteesta.
Tulee muuten turpiin:) jos rupeette nyt vittuilemaan miehelle joka aidosti puhuu asiasta! Ja ämmät ottaa nyt opikseen. Joo tiedän, opitte olemaan aina vain epäreilumpia. - miesten tunteet
tunteista kirjoitti:
ei välitetä tai naiset ei tiedä että miehilläkin on tunteet - siis positiivisetkin tunteet.
Mikä avuksi pojat?
Onko vain naisten oikeus purnata hylätyksi tulemisen tunteesta.
Tulee muuten turpiin:) jos rupeette nyt vittuilemaan miehelle joka aidosti puhuu asiasta! Ja ämmät ottaa nyt opikseen. Joo tiedän, opitte olemaan aina vain epäreilumpia.Maija ja Kaija ja Raija ja Anne-Mari ja Susanna ja Elina ja Mirkka ja kaikki muutkin satakolmekymmentä kuusi naista tietää ainakin että jollakin miehellä on tunteet, kun se ne niille kaikille on näyttänyt niin kivasti.
Kaikkihan sen tietää että ne tunteelliset miehet on niin tunteellisia että niitä tunteita sitten riittääkin puolelle lääniä. Onhan se sen miehen tunteiden huomioonottamista kun jättää sen. Ei ole miehellä niin äärimmäisen vaikeaa sompata kaikkien kolmentoista joukossa. Kaksitoista on helpompi, vai mitä?
- ja piti
sua vain hetken. Tai sitten sillä on jotain ongelmia tai kiireitä tai tai...
Olet laittanut tekstareita. Älä vonkaa mies enempää. Odota hetki vielä jos kestät ja pidät asiaa sen arvoisena. Unohda kuitenkin koko asia kohtuullisessa ajassa äläkä kiusaa itseäsi!
T:Nainen 46v - jep, jep
..samassa tilanteessa! Ei tässä auta kun lähteä kohti uusia seikkailuja. Laita jotain tähän tyyliin " ota sitten yhteyttä kun sulle sopii" Mutta älä koko ikääsi häntä odota. Kommentti nykynaisista vielä, niistä ei ota pirukaan täysin selvää.
- Poikamies
Nyt tuli viestiä: On sattunut kaikenlaista, kerron tarkemmin myöhemmin. Plaa Plaa Plaa.
Eli ei vaan kun huomenna baarin puolelle uusi mato koukussa. Taidan taas kostaa yhden naisen perseilyn muille muijille... pisto nosto ravistus, ja taksiin. - selitä tämä
Poikamies kirjoitti:
Nyt tuli viestiä: On sattunut kaikenlaista, kerron tarkemmin myöhemmin. Plaa Plaa Plaa.
Eli ei vaan kun huomenna baarin puolelle uusi mato koukussa. Taidan taas kostaa yhden naisen perseilyn muille muijille... pisto nosto ravistus, ja taksiin.ensin haluaa että nainen ottaa yhteyttä, sitten kun se ottaa, niin mies onkin TAAS kerran juoksemassa karkuun baariin äkkiä vaan hakemaan uutta. Sähän pilaat sun mahdollisuutesi, vaikka kultalautaselta eteesi ne tarjottaisiin..
Sitten itketään, että kun ne naisetnaiset aina..
Jos minä olisin se nainen, niin en ymmärtäisi ikinä.. Eikä varmaan moni mieskään. Sulle on tuossa heitetty mato, ja sä käännät selkäsi, lähdet vielä KOSTAMAAN?????
Aivotonta.
- samaa
Näköjään molempien sukupuolten edustajista löytyy samanlaisia tapauksia. Musta on epäreilua, ettei sano suoraan, jos ei enää kiinnosta. Olen usein ihmetellyt, miksei voi sanoa. Itse voin. Ja sanon. Molemmille helpompaa, kun tekee asian kerralla selväksi. Ihan nätisti voi sanoa, että nyt ei tunnu siltä ku pitäis.
Eikä saa taas yleistää. Ei kaikki miehet sen enempää ku naisetkaan ole samanlaisia. Kun omalle kohdalle osuu tarpeeks monta samanlaista, tuntuu tietysti siltä, että kaikki on sellaisia. Mutta eihän se pidä paikkaansa. Eikä ole sukupuolikysymyskään.
Kännykkäkulttuurikin vaatii meiltä vielä opettelua. Nyt pitäisi olla aina tavoitettavissa ja heti vastaamassa, kun viestiä pukkaa. Saattoihan ennenkin mennä aikaa, ennen kuin sai jonkun puhelimella kiinni. Toinen ei vaan sattunut olemaan paikalla just ku soitit. Nyt pitäis koko ajan tilittää, mitä teet ja missä meet. Välillä tuntuu, että kännykät voi pilata suhteen jo, ennen ku on alkuun päästy. Toinen kun tulittaa viesteillä koko ajan ja toinen ei jokaiseen jaksa olla vastaamassa. Kohteliastahan tietysti on vastata kohtuuajassa. Mutta pitää myös kunnioittaa sitä, että toisella ei ole aikaa tai halua koko aikaa luuri kädessä heilua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464896Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183527Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322808Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu942560Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81468Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1361389Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267