Nyky naiset +25wee...

Ihmettelijä....

Niin...

Kertokaas naiset mulle yksi juttu. Kun taitaa olla vallalla se aate, että miehen suhteen ensimmäiset vaatimukset on tyylin "pitkä, tumma, komee, sporttinen jne..." näitä iänkaikkisia juttuja, mutta sitten monet sanovat, että ei he tuollaista pintaliitäjää halua. Niin kuitenkaan mä en esim kelpaa juuri kellekään... on kokeiltu baarit, deitit jne.. ja olen OIKEASTI erittäin hyvä juttu mies en mikää hissukka jne ja varmasti ihan normaalin miehen näköinen ja siisti, en siis mikää pahalle haiseva lantakasa tms hylkiö ja asun "isossa" kaupungissa omaan hyvän koulutuksen ja työn ym.. eli pitäis olla hommat kunnossa, MUTTA niiiiiin USEIN kuulen vastauksen "ihan kiva, mutta ei kuitenkan nähdä toista kertaa" Onko nämä tapaamani tytöt sitten näitä "sen oikean" etsijöitä mitä he etsivät vielä vanhainkodissakin ?! Vai mitä tyttöjä mä olen tavannut ?!

Parhaimmat jutut olen kuullut tuolla deitti netissä jen... kun joskus ollut oma ilmo ja itte vastaillut niin kuvan kun olen lähettänyt tytölle kuka sanonut "ei mua ulkonäkö kiinnosta" niin ovat ollet niin mielin kilein ja kiinnsotuneita sen kuvan saamiseen asti ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään ?! :(

Kertokaa nyt hyvät tytöt ja miksei miehetkin.. mikä näitä Tampereen tyttöjä vaivaa ja mitä he haluaa ?! Mistä niitä löytää ?! Mitä niille pitää sanoa ja tehdä ?! Uskoisin, että en ole yksin tämän "ongelman" kanssa... vaan moni muukin kundi miettii mitä nämä nykyajan "pikkumissukat" oikein haluaa, milainen sen miehen ptiää olla ??????

5

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tampereelta

Rupee kattelemaan uudeltamaalta tai turusta naista. Niitä ei oo epätoivoset miehet vielä ylpistäny. Ei pirkanmaalta tunnu naisia löytyvän jos et oo komee urheilullinen maisteri.
      Muualla kyllä on vientiä ihan tavallisellaki äijjällä, oon vaan huomanu..
      p.s. muutto hesaan naisen kans saman katon alle 2 viikon kuluttua.

• ja mieti

no jos oot kuvan lähettänyt ja sit yhteyden pito lakkaa niin...

pitääkö vääntää rautalankakasasta?

käyhän poika parturis

ps. ite en tykkää parrasta/viiksistä miehellä...ne lähtee jos mies on muuten kiva. Samoin hiukset pitää olla sellaset kivat. Ja itseään ei kannata kehua haukkua koskaan ulkonäön suhteen.

• hannah

ei tuossa nyt ole paljoa ihmettelemistä, että mikä mättää... miehen ja naisen välillä kun pitää olla se tietty kemia, ennen kun voidaan ajatella seurustelua ja seksisuhdetta. siks ihmettelenkin näitä ihmisiä, jotka netissä tutustuvat ihmisiin seurustelumielessä. ihminen kun voi olla vaikka kuinka mukava, ja siitä voi tykätä ystävänä, mutta kun miehen ja naisen välillä pitäis olla "se muukin"juttu. ja joskus sen pystyy jo kuvankin perusteella näkemään, onko sitä "juttua" vai ei... mutta suosittelisin kuitenkin tapaamaan edes kerran, enkä suoraan kuvan perusteella tyrmäisi. mutta onnea etsintöihin, kyllä vielä löydät jonkun, ja huomaat kyllä kun se osuu kohdalle. ja muista, ei se etsimällä löydy.

• tuuli-juulia

Seuraillut vaan ihmetyksellä - vähän huvittuneenakin - tota seuranhakuleikkiä, mitä nykyään nii-in moni harrastaa. En oikein jaksa uskoakaan, että sieltä kukaan mitään löytäis, kun kaikilla on ne muutama kymmenen kriteeriä, mitkä pitää täyttyä, että viitsii edes tavata. Suosittelen lämpimästi (jatkuvasti myös nettideittaileville kavereilleni ;)) ihan normaaleja kohtaamisia arjen keskellä :)

• Bianca

Eiköhän tuo ole aikalailla tuurista kiinni, kun "Sen Oikean" joskus tapaa. Joten kärsivällisyyttä peliin.. Sinulla on nyt käynyt vaan huono tuuri, enkä usko että se on sidoksissa mitenkään tamperelaisuuteen tai muuhun hassuun juttuun tai sinun ulkonäköösi.

Eikä me tytötkään jokaisen mukavan miehen kaulaan kapsahdeta. Eikö se olisi vähän outoakin jos tyttö olisi heti valmis sun kanssa mihin vaan!? Kärsivällisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3900
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3486
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3108
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2940
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1934
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1928
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1769
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1713
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1711
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1664
    Aihe