Miten kertoa toiselle, että muutan pois yhteisestä kodistamme? Hän on loukannut minua liian paljon, häntä edelleen kuitenkin rakastan.
Kertomisen vaikeus
6
1662
Vastaukset
- voihan vitalis
Asuntokin on jo valmiina, mutta en saa kerrottua, että muutan pois piakkoin. On asioita joita ei voi unohtaa...
- kertoja
täällä myös asunto on katsottuna, mutta miten kertoa? Helppoa se ei tule olemaan, monet itkut vielä tulee itkettyä..
- raukkoja
Olette te. Naisia näemmä ja täydellisiä pelkureita. Ette tiedä rakkaudesta mitään. Uusi asunto katsottu. Voi helvetti mitä selän takana pelaamista. Helpompaa olisi jos rehellisesti kerrotte. Hävetkää.
- eve
Toden totta...itselläni ero on pyörinyt mielessä mutta kertoa en uskalla...asuntoja on katseltu ja elämä on todellista kaksoiselämää iltaisin vannotaan rakkautta mutta sydän ei kuitenkaan ole sanoissa mukana...Petkuttajaksi tässä itsensä tuntee mutta minkä teet toinen on tuttu jä tärkeä. ystäviä ollaan ja kaikki jaetaan mutta moottoritie on kuumaa...Nuori ikä ja pitkäaikainen seurustelu ei ollut sittenkaan paras mahdollinen yhdistelmä...Suuntaan enkä toiseen uskalla sanoa alkaa heti itkettää pahoittaa toisen mieli ja heittää suunnitelmat romukoppaan. Kyllä tämä jättäjäm rooli on vaikea...varsinkin tälläiselle raukkamaiselle ihmiselle...Vastuu epäonnistumisesta ja yksin jäämisestä sekä toisen onnettomuudesta on liian iso kantaa mutta myös toiveiden turhaan elättely on kamalaa...
- eva
Ihan hämmennyin. toi on niin mun elämästä tällä hetkellä. pystyn allekirjoittaa joka ikisen lauseen. melkein nimeä myöten ;)
Ajatukset pyörii tällä hetkellä samaa rataa enkä osaa tehdä ratkaisua.
Oletko jo itse uudessa tilanteessa? mihin itse päädyit.
Voimia sullekin.
- käytöstä!
Kannattais nyt avata se suunsa ja kertoa toiselle. Rakastat - ei rakkaudesta tollasta tehdä! Jos ihan oikeasti rakastat, hakisit ihan mitä tahansa apua , että saisit rakkaasi pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564536Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal874237- 703698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963627Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1152655- 352468
- 372362
- 242349
- 382339
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232214