Mitä mies ajattelee jos on tapaillut monta kertaa naista mutta seksiä ei ole ollut? Suudeltu on ja halittu.
mitä jos ei seksiä ole heti?
9
2203
Vastaukset
- mies vaan
miehestä,toiset eivät ole sitä vaillakaan heti ja toiset ovat.Ensimmäisestä tyypstä saat paljon uskollisemman ja paremman miehen,jos sellaista olet hakemassa.
- ...
Edellyttäen tietenkin, että se on normaali tapasi suhtautua asiaan. Silloin kelpaisi erittäin hyvin.
Sen sijaan, jos normaali suhtautumisesi on jakaa joka puolelle, mutta juuri tällä kertaa et haluaisikaan seksiä, niin asia olisi erittäin negatiivinen. Oikeastaan loppuisi varmaan siihen paikkaan, jos saisin tietää asioiden oikean laidan. - nainen ( puutteessa??? )
keskustelua siitä, saako heti antaa vai ei. Jos kumpikin osapuoli kaipaa sillä hetkellä seksiä, niin mitä sitten.
Ei se tee naisesta huoraa eikä miehestä pukkia, jos kumpikin haluaa.
Älytöntä jahkaamista asiasta.
Meitä ihmisiä on niin paljon erilaisia, eri suhteita kokeneita, eri elämäntilanteita eläneitä, miksi yleistää??????
Ihan rakkaudella kaikille :o)- Myös puutteessa (n)
Hyvin kirjoitit ja mua ärsyttää todella nämä keskustelut saako/sopiiko antaa heti vai ei ! Olen sitä mieltä että jos kumpikin haluaa niin siitä vaan. Valitettavasti miesten joukossa useinkin ajatellaan että nainen on varsinainen jakorasia jos antaa liian nopeasti.
Minulla on kokemustakin asiasta. Tapasin tuossa viime vuonna miehen, jota oikeastaan halusin heti. Tapasimme vain kaksi kertaa ennen ekaa rakastelua ja sen jälkeen hän oli sitä mieltä että seksi tuli kuvioon liian aikaisin. Jonkun ajan päästä hän kertoikin ettei ole uuteen suhteeseen...no tiedänpä siihen syyn, eli hän varmasti kuvitteli minusta vaikka mitä. Olin elänyt sinkkuna pari vuotta ennen häntä ja yhdenyön juttua oli tarkalleen 2, joten enpä paljon itseäni jakele.
Nyt olen tutustunut ja ihastunutkin erääseen mieheen. Emme ole vielä rakastelleet, tuntuu etten uskalla, vaikka molemmat haluavat. Yritän pitkittää...toivottavasti hän ei kyllästy odottamaan. Samalla tuntuu naurettavalta tällainen, pitää leikkiä niin siveää, vaikka on elettyä elämää takana, lapsia jne
- dayum
kiinnostaa ihan oikeasti, niin eipä haittaisi yhtään. Varmaan monessa tilanteessa jopa se parempi vaihtoehto...
- hyvinkin
Ollaan tapailtu n.2 kk satunnaisesti, nukuttukin pari yötä samassa sängyssä MUTTA ei seksiä??!!
Itsellä olisi haluja ja olenkin asian tuonut julki mutta mies jostain syystä jarruttaa....
Pussaillaan ja halaillaan, eroottista virettä on puolin ja toisin mutta mies ei vaan ala...
Ja ikääkin tosiaan on neljänkympin paikkeilla.
Onko tosiaan kiinnostusta enempi kun seksi ei ole pääasia vai enkö kiinnosta ollenkaan?
Viestit on ristiriitaisia. - dayum
hyvinkin kirjoitti:
Ollaan tapailtu n.2 kk satunnaisesti, nukuttukin pari yötä samassa sängyssä MUTTA ei seksiä??!!
Itsellä olisi haluja ja olenkin asian tuonut julki mutta mies jostain syystä jarruttaa....
Pussaillaan ja halaillaan, eroottista virettä on puolin ja toisin mutta mies ei vaan ala...
Ja ikääkin tosiaan on neljänkympin paikkeilla.
Onko tosiaan kiinnostusta enempi kun seksi ei ole pääasia vai enkö kiinnosta ollenkaan?
Viestit on ristiriitaisia.nukkuneet vasta pari yötä samassa sängyssä, niin ei kai tuo toisaalta ole mikään ihme. Vaikea tietty sanoa mitään, kun en tiedä tuon enempää teidän suhteestanne. Toisaalta n. 2kk tuntuu aika pitkältä ajalta, mutta toisaalta riippuen siitä satunnaisten tapailujen määrästä ja laadusta, niin ei sitten välttämättä olekkaan. Mistäpäs näitä tietää varmaksi.
Voi olla, että miestä ujostuttaa ja jännittää tämä teidän eka kerta. Tai ei halua kiirehtiä. Tai voi olla niinkin, että miestä ei sitten kiinnostakkaan niin paljoa. Eli vaikkapa painiskelee omantuntonsa kanssa: kunnioittaa sinua eikä halua viedä juttua loppuun asti.
Mutta entäs jos kokeilet lisätä niitä yhteisiä öitä. Silleen varovaisesti / ei-niin-läpinäkyvästi :) Ehkä tätä kautta homma alkaa edetä haluamaasi suuntaan, ei kai sitä kukaan (mies) pysty ikuisuuksiin vitkuttelemaan. Varsinkaan jos on niitä yhteisiä öitä ja "luontevia" tilaisuuksia. Nyt tulikin mieleeni, että jos saat lisättyä niitä yhteisiä öitä, niin varmaan sinäkin pystyt sitten härnäämään tai olemaan jopa määrätietoinen ;)
Ei välttämättä toimi, mutta tulipahan nyt mieleeni :)
- ei mikään pistorasia :)
...halusi myös heti eka tapaamisella :) Jälkeenpäin juttelimme siitä ja olimme samaa mieltä. Miksi pitäsi tässä aikuisen iässä odottaa jotain tiettyä aikaa, jos kerran molemmat haluavat. Meidän suhde ei ainakaan siihen kaatunut vaan jatkuu edelleen, jo toista vuotta. Onnellisena.
Tapasimme netissä ja yhteyttä pidettiin jonkin aikaa tiiviisti ennen tapaamista. Kuviakin oli tietysti vaihdettu. Kun sitten olin menossa tapaamaan häntä, yritin nollata mielestäni kaikenlaiset mielikuvat ja odotukset etten pettyisi. No kun tavattiin, tiesin heti ensi minuuteilla, että tässä on mieleiseni mies. Ja hyvin pian huomasin, että haluan häntä ja hän minua. Mitä siitä sitten turhia kursailemaan :)
Ja meillä oli ihana viikonloppu.
Naisena tietysti mieltä vähän vaivasi, että mitähän mies on mieltä. Mutta kysyin sitä suoraan tai juttelimme ja asiat oli sillä selvät.
Enkä kadu yhtään. - NeitiOmppu
Itse en henk.koht. osaa kuvitella suhdetta jossa ei harrasteta seksiä heti alusta lähtien. Tosin enpä vaihda miestä kuin sukkaa, joten kumppaneitakaan ei ole päässyt kertymään kymmenittäin. Ja mitä kiihkeämpää homma on alussa, sitä pidempään se kiihkeänä myös pysyy. Tästä on kokemusta :)
Jos sattuisin joskus törmäämään mieheen joka inisee seksin harrastamisen jälkeen että sitä harrastettiin liian aikaisin, saisi mies mennä menojaan. Sellaset miehet, jotka kuvittelee naisten olevan liian helppoja jos nainen haluaa seksiä tms. heti, ja haluaa ko.miehen kanssa sänkyyn, (eri juttu on tietysti lukuisat yhdenillan jutut) elävät suomi24 keskustelupalstan välityksellä. Miehellä pitää olla sen verran elämänkokemusta että aikuiset ihmiset voivat harrastaa seksiä ilman että mies alkaa leimaamaan ja luokittelemaan naisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512376Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283689Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963534Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss463060Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082789Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132178Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372127Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935