purskelee

lihottaako?

Jos pureskelee ruokansa, mutta ei nielaise sitä, vaan sylkäsee pois, lihooko siinä?
Tarkotan, jos pureskelisen kaikki pullat ja epätreveelliset ruuat mutta en nielaisisi niitä, niin saisinko ne samat läskit mitä normaalistikkin?

Kuinka monta grammaa on muuten dl?
Kuinka monta grammaa saa syödä lounaalla, vaikka kanaa ja perunaa?

11

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika nimeltä Päivi

Vi##n Spede!

• Tyttö nimeltä Pekka

Vi##n Transu!

• peikko-kaaloppi

Juu no et lihoa sillä tavalla. Mutta eheheheheh ei siinä ole mittää järkee! eeheheh!

• fyssari

Voi voi, taitaa olla jonkinlaista syömishäiriöstä kysymys, jos tollaista puuhaat. Jos jotain haluat vaan pureskella, niin ota porkkanaa. Sen voit jopa syödä kokonaan...
      Mutta vastaus kysymykseesi: kyllähän sekin lihottaa (ei ehkä yhtä nopeasti/paljon kuin jos söisi ne), koska ruuista kuitenkin imeytyy suun kautta sokerit, rasvat ym.!

• Elämä lyhyt, Rytkönen pitkä!

Jos nyt olet tosissasi niin on kyllä typerin viesti mitä olen täältä koskaan lukenut. Se desin paino riippuu siitä että mitä ainetta on desi. Ja jos pureskelett pullan ni niele se perkele sitte kans!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Muahhahh

tahtoo vain vierailuilla olla kohtelias ja ottaa sen pullan vastaan kun tarjotaan, niin siksi sitten vain pureskelee ja sitten sylkee siihen kahvikupin tassille mössön.

• sairaanhoitaja...

Hei te, jotka ette asiasta tiedä, ja ette osaa kuin aukoa päätänne: naama umpeen.

Kyseessä lienee epätyypillinen eli tarkemmin määrittämättömän syömishäriön tyyppi. Mm. oheisessa linkissä näyttää olevan asiasta lisää tietoa.
        http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00338.pdf

Alkuperäinen kysyjä: Sinun kannttaisi käydä juttelemasta asiasta jollekin, )(vaikkapa kouluterveydenhoitaja tai muuvastaava jos opiskelet vielä) ennenkuin tilanne vaikeutuu. Nyt voit vielä tarttua asiaan ennen kuin siitä tulee ongelma.
        Tsemppiä =)

• pesukarhu
        sairaanhoitaja... kirjoitti:

Hei te, jotka ette asiasta tiedä, ja ette osaa kuin aukoa päätänne: naama umpeen.

Kyseessä lienee epätyypillinen eli tarkemmin määrittämättömän syömishäriön tyyppi. Mm. oheisessa linkissä näyttää olevan asiasta lisää tietoa.
        http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00338.pdf

Alkuperäinen kysyjä: Sinun kannttaisi käydä juttelemasta asiasta jollekin, )(vaikkapa kouluterveydenhoitaja tai muuvastaava jos opiskelet vielä) ennenkuin tilanne vaikeutuu. Nyt voit vielä tarttua asiaan ennen kuin siitä tulee ongelma.
        Tsemppiä =)

Ei tekis loma pahaa.

• ei ole tosiaankaan
        pesukarhu kirjoitti:

Ei tekis loma pahaa.

Mul ei todellakaan ole mitään syömishäiriötä :D Olen vain keksinyt hyvän tavan syödä herkkua ja ruokaa ilman että lihoo ja ilman että tarvii liikkua hirveästi. Mä syön kuitenkin melkeen joka päivä myös vähän herkusta ihan mahaan asti. Ja oikeaa ruokaakin syön sen 2 desia vähän ylikin, jos on vielä sitten sellanen olo että haluan, niin sylkäsen ne sitte pois, koska mitä järkee mun on nielasta niitä jos ei oo enää nälän tunnetta? Kyl mä sen sit tajuaisin jos oikeesti en söis mitään, mutku kyllä mä nyt ainakin yli 1000 kilokaloria nielasen päivässä alas.

• Alarm, alarm!
        ei ole tosiaankaan kirjoitti:

Mul ei todellakaan ole mitään syömishäiriötä :D Olen vain keksinyt hyvän tavan syödä herkkua ja ruokaa ilman että lihoo ja ilman että tarvii liikkua hirveästi. Mä syön kuitenkin melkeen joka päivä myös vähän herkusta ihan mahaan asti. Ja oikeaa ruokaakin syön sen 2 desia vähän ylikin, jos on vielä sitten sellanen olo että haluan, niin sylkäsen ne sitte pois, koska mitä järkee mun on nielasta niitä jos ei oo enää nälän tunnetta? Kyl mä sen sit tajuaisin jos oikeesti en söis mitään, mutku kyllä mä nyt ainakin yli 1000 kilokaloria nielasen päivässä alas.

Kuulostaa vaaralliselta.
        Ruoka on selvästi sinulle ongelma.

Normaalipainoisen aikuisen ihmisen perusaineenvaihdunta on jo yli 1000 kcl.
        Kulutat vähintään sen, vaikket tekisit päivän aikana yhtään mitään.

Lopeta pelleily.
        Nauti ruuasta silloin kun sen aika on.
        Tuota menoa olet kohta korviasi myöten suossa...

• ei ole....
        ei ole tosiaankaan kirjoitti:

Kyllä tuo nyt valitettavasti syömishäiriö taitaa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe