kohteliaisuus netissä

Tiinariina_73

Minua ihmetyttää, miksi ihmiset ovat niin epäkohteliaita suomi24 chateissä?

Jos miehelle ilmoitat, ettei nettiseksi kiinnosta, painetaan sitä pientä poistu nappia, sanomatta mitään. Olisi edes reilua toista ihmistä kohtaa sanoa, että jutut eivät nyt yhteen nappaa, lähdenpä etsimään toista seuraa.

Olen aivan lopen kyllästynyt näihin epäkohteliaisiin miehiin. Onneksi niitä poikkeuksiakin löytyy!

6

1442

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HighlandWolf

Tökeryys on päivän trendi. Miehet kunnostautuvat sillä saralla aivan erityisesti, mutta aivan anhittomasti naisetkaan eivät korttaan kekoon kanna. Neuvoisin suhtautumaan huumorilla tilanteisiin. Kuten olet jo huomannut, poikkeuksia löytyy. Jopa naisista ;P

Livessä ei seksi ole aina niin kartalla, mutta sitä samaa epähienotunteisuutta se on. Olen enemmän kuin usein jäänyt kutakuinkin haavi auki siitä, miten ikävästi ihmiset kohtelevat toisiaan. Kohtsillään on työpaikkani työsuojelutoimikunnan kokous ja siellä aion (työsuojeluvaltuutettuna) puuttua vähintäänkin ikävän tylysti aiheeseen. Onko moukkamaisella käytöksellä ylitetty jo häirinnän raja... siitä keskustellaan...

Netti on hyvä kanava anonyyminä purkaa turhaumiaan ja potutuksiaan. Silloin, kun keskustellaan vaikkapa näillä foorumeilla ja yleisellä tasolla. Interaktiivinen päiväkirja, jossa on turhaa kenenkään vetäistä hernuleita nenuliin. Priva chatti tai kirjeenvaihto meileitse eivät sitten enää mielestäni ole oikea osoite käyttäytyä moukkamaisesti.

p.s.
      Neuvoisin suhtautumaan huumorilla tilanteisiin.

:)

• mies.

Tunnen teikätyyppien huumorintajun. Se on sitä että laitetaan hymiöitä tekstin sekaan.

• TiinaRiina_73

Aluksi suhtauduinkin ymmärryksellä ja huumorintajulla. tottakai chattiin kaikenlaisia ihmisiä mahtuu.

Huumorintajua vaan kysellään, kun puolen tunnin sisällä käyt läpi noin 15 miestä. Kaikilla seksi mielessä ja kun ilmoitat, ettei moinen juttu onnistu, jäät yksin. Ymmärtäisin ihan täysin asian, yksi tykkää jutella seksistä ja toinen ei, mutta en ymmärrä sitä, että sit vaan häivytään.

Anonyymniteetti taitaa antaa toisille sitä rohkeutta, mitä tarvittaisiin ihan live elämässä..

No, tosiaan, onneksi on helmiä joukossa ja heidän kanssaan voi sitten käydä treffeilläkin.

• mies-34

Eipä ne naisetkaan siellä chatissa ole sen kohteliaampia. Itse en ole hakenut nettiseksiä sieltä vaan juttu- tai treffiseuraa. Naiset ovat katkaiseet yhteyden esim. tälläisistä syistä:

- väärä paikkakunta
        - väärä ammatti
        - ei lapsia
        - liian nuori
        - liian vanha
        - liian hidas vastaamaan

Ihme kyllä painoni ja pituuteni ovat kelvanneet lähes käikille (180,78).

Varattujen naisien kanssa keskustelu on onnistunut paljon paremmin kuin sinkkujen.

• minä

Kävin tossa äsken chatissa .Kohteliaasti sanoin moi ,mut minkäänlaista vastausta en saanu .Että tässä chatin taso.

• toi on tosi yleistä

Todella harmittavaa on saada chattikutsu johon toinen ei sitten edes vastaa. En oikeen vieläkään ymmärrä sitä, että onko vika tekniikassa vai käyttäjässä. Toisien profiilien mukana on aina, siis kun ovat on-linella, se chatti-pallura eli kutsu minulle, vaikkeivät milloinkaan chattaa.

Tietääkö joku, että tuleeko siitä kutsusta vakio jos on kerran sellaisen lähettänyt esim. mulle?
        Yksikin kaveri on profiilissaan ilmoittanut tiukasti, että turha odottaa häntä chattiin ja silti käydessään sivullani profiilin mukana seuraa chat-pallo. Outoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3392
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2637
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2353
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1394
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1138
    Aihe