Meille tuli 2kk sitten kotiin nettiyhteys. Mies huomauttelee usein että olen "koko ajan" netissä. Se varmaan vaikuttaa siltä, koska olen netissä yleensä juuri siihen aikaan, kun hän tulee kotiin töistä. Se on kuitenkin ainoa aikani päivästä, kun ehdin surffailla, koska silloin lapsemme nukkuu päiväunet. Päivät tietenkin puuhaan lapsen kanssa, ulkoilen, siivoilen, pyykkään, laitan ruokaa. Silloin kun mies tulee kotiin, olen ehtinyt olla n. puoli tuntia tai tunnin netissä.
Lopetan pian hänen tultuaan asiani koneella ja vietämme aikaa perheen kanssa. Vasta illalla, kun lapsi nukahtaa, saatan mennä koneelle uudestaan.
Päästän miehen AINA koneelle, jos hän pyytää, ja kysyn lisäksi häneltä aina välillä että haluatko tulla tähän. Hän usein vastaa että "ei mulla oo mitään, oo ihan rauhassa vaan.." Enkä koskaan kieltäydy mistään yhteisistä perhejutuista sen takia, että haluaisin mieluummin olla koneella!
Ja SILTI, SILTI: mies huomauttelee et "sä oot aina netissä" ja riidellessämme melkein mistä tahansa, jossain vaiheessa putkahtaa taas sama topikki esiin eli jotain marinaa syntyy koneella olostani. Vaikka sanon et "päästänhän mä sut joka kerta kun vaan haluat" ja "enhän ole mitään koko ajan koneella, vain päiväunien aikaan ja illalla"..
Rauhoittaakseni tilannetta olin tässä viikon juurikaan käymättä koneella, mitä nyt pari kolme kertaa sähköpostin kävin tarkistamassa viikon aikana, silloin kun mies ei ollut edes kotona.
Kuitenkin heti tuon viikonkin jälkeen alkoi taas marmatus "sä oot aina koneella".. MITÄ HELVETTIÄ?? Kertokaa ny mulle mitä tää meinaa?
Minäkö syyllinen vai?
11
1422
Vastaukset
- Jonna K.
Ai niin ja jos te haluatte vetää seksin tähän mukaan, kuten kaikkiin juttuihin, niin siitä ei kiikasta, sillä sitä meillä on riittävästi ja laatu on vähintäänkin hyvää.. Ai niin ja MÄ teen aloitteet.
- ne jotkut
miehet on. kun ei ole muutakaan tekemistä niin pitää tylsistyneenä ruveta nalkuttamaan ihan saakelin pienistäkin asioista.
Älä sinä huolehdi ja oo vaan netissä niin paljon kuin haluat, anna sen ukkos marmattaa ihan keskenään. - wfwf3
Ai tnnin istut netissä JOKA päivä?
No jos meillä muija isyuis tunnin joka päivä siinä niin saisi puolestani olla lopun ikäänsä, kuskaisin sen ja koneen ulos- - istuis netissä
vaikka kuinka kauan ja itse jouduin pyytää vuoroa,koska pääsisin katsomaan edes sähköpostit...kun sitten luin ja vastailin sähköposteihin niin aikaa kului hyvinkin toista tuntia..samanlaista sanansäilää meilläkin heitettiin asiasta ,mutta se meni lopulta sellaiseksi huulenheitoksi...Nykyään teen töitä tietokoneella ja mies pääsee kyllä töistä tultuaan koneelle,jos ei mulla ole mitään kesken.
Onko tuo rutina teillä vain rutinaa rutinan vuoksi vai ihan ongelma, vaikea sanoa. kannattaa ehkä sulkea korvansa tai sitten ottaa asia esille ja kysyä suoraan,että häiritseekö se todella noin paljon.
Joskus miehet,eivätkä naisetkaan, mieti sanojaan vaan sanovat asiasta vain tavan vuoksi ja niistä voi tulla ikäviä väärinymmärryksiä,eikä ole edes tarkoitettu vakavasti otettavaksi nalkutukseksi,vaikka toinen on asian niin ymmärtänyt.
Teillä tuo nettiyhteyskin on niin tuore, että sekin tekee asiasta ehkä ison,meillä netti on ollut jo vuosia ja siihen on totuttu,se kuuluu elämään.
Toivottavasti löydätte jonkinsortin kompromissin,ettei tarvitse "salaa" käydä koneella...eikös nettiyhteydet hankita kuitenkin ihan tarvetta varten,huviksi tai hyödyksi, mutta käyttöön kuitenkin.
ja jos muut asiat kotona toimivat, on kurja että netistä tule iso ongelma. - Jees
Viestisi on kirjoitettu 21:42 ja lapsenne on ilmeisesti nukkumassa. Nyt olisi se aika vuorokaudessa kun teillä on miehesi kanssa mahdollisuus olla yhdessä mutta sinä se vaan olet netissä!?! Eli sinä vietät liikenevän vapaa-ajan netissä.
- Jonna K.
kun kirjoitin ekan viestini niin oli arki-ilta, ja mieheni oli tuohon aikaan jo nukkumassa, hän kun tekee sellaista työtä että herää jo aamuyöstä. Eli ei ollut aika yhdessäololtamme pois.
- sama
Jonna K. kirjoitti:
kun kirjoitin ekan viestini niin oli arki-ilta, ja mieheni oli tuohon aikaan jo nukkumassa, hän kun tekee sellaista työtä että herää jo aamuyöstä. Eli ei ollut aika yhdessäololtamme pois.
Miehestäsi on varmaan kurjaa mennä yksin nukkumaan kun sinä vietät aikaa addiktiosi parissa.
- milla
Juuri noin mieheni käyttää nettiä. Kun ei tarvitse tehdä kotitöitä tai olla lapsen kanssa tai syödä tai telkkarista ei tule mitään hyvää. Hänelle ei vain tule mieleenkään, että niinä harvoina hetkinä, kun saamme olla kahdestaan, voisimme viettää aikaa KAHDESTAAN. En halua vain yhteistä kotia, jossa molemmat puuhaavat omiaan, vaan haluan edelleen seurustella mieheni kanssa. Kerran päivässä. Haluan puhua hänen kanssaan kahdestaan, halia, pusia, lököillä, helliä, jotain vain kahdestaan, kun kerran siihen on tilaisuus. Mutta hänelle se aika, jolloin kaipaisin hellyyttä, on omaa aikaa, jolloin voi istua koneella. Minäkin pääsisin koneelle, mutta kaipaan enemmän mieheni seuraa kuin näitten keskustelupalstojen.
Ja jos haluat ottaa seksin tähän mukaan, seksi ei korvaa hellyyttä. Ja kun hellyydestä ja kommunikaatiosta on puutetta, se seksikin alkaa hiipua.- Milla
Ehkä tästä löytyy myös syy siihen, miksi SINÄ teet aina aloitteet seksin suhteen. Olette edelleen parisuhteessa, ettekä vain perheellisiä.
- Jonna K.
Milla kirjoitti:
Ehkä tästä löytyy myös syy siihen, miksi SINÄ teet aina aloitteet seksin suhteen. Olette edelleen parisuhteessa, ettekä vain perheellisiä.
meillä on aikaa kyllä parisuhteellekin, ja minä olen se osapuoli, joka tykkää välillä vain lökötellä yhdessä, halitella ja pusutella. Siis ei seksiä, vaan "kiehnäämistä".
Tulen juuri sen takia koneelta pois kun mies palaa töistä kotiin, että voisimme kihnutella yhdessä ja jutella päivän tapahtumista, mutta usein siinä käykin niin, että heti silloin mieheni hyppää koneelle kuin kärppä!
- keijo
-Syytön
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Tunti päivästä tietokoneen ääressä on vähän ja fiksumpaa kuin telkkarin ääressä kyhjöttäminen. Anna miehesi nalkuttaa ja pidä pääsi. Jokaisella täytyy olla oikeus omaan rentoutumiseen, tapahtukoot se sitten tietokoneella tai kuntosalilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188