"TV:n katseluaikaa" ?????

vaimolta?

Onks normaalia että mies edellyttää vaimolta tämän järjestävän hänelle jtn telkkarin/videoiden katseluaikaa??

Kun meil on 2 sarjaa joita seuraamme telkkarista (muuten ei juur katotakaan) ja yleensä emme ehdi kattoa niitä sillon kun tulevat, eli otamme nauhalle. Niin sit jos mä olen ehtinyt yksin kattoa niitä nauhalta jossain vaiheessa, mut mies ei ole ehtinyt, niin se kyselee MULTA ihan hermoissaan: Millon mä muka ehdin kattoo ne???
Vastaan et no en mä vaan tiedä, kato sit heti ku ehdit..

Sit ku hän joskus alkaa kattoa niitä ni huutaa koko ajan pojalle et "oo hiljaa nyt!!!" ja "mee ny helvettiin siit telkkarin edestä HETI"..! Ja valittaa mulle et hän ei saa katsoa ohjelmia rauhassa.. :0 Eli ilmeisesti odottaa MUN sulkeutuvan johonki huoneeseen poitsun kanssa ja viihdyttävän ja pitävän hiljaisena ne tunnit, et mies ehtii katsella rauhassa ohjelmat videolta?

Miten tommoset tv-sarjat voi NOIN TÄRKEITÄ olla?(ite katson mielelläni, mut jos joskus jää väliin jakso tai pari niin sanon vaan et voi voi) Ja miten se on MUN velvollisuus järjestää miehelle jotain rauhallista tv:n kattomisaikaa??? Täh?

8

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

Tää ei nyt oo miehen logiikkaa, mutta vastaanpa kumminkin. Heti kärkeen pitää sanoa, ettei ole ihan fiksua huutaa tollasia pikkupojalle (mee nyt helvettiin siitä jne..).

Mutta ongelmaasi... Riippuu nyt tietysti siitä, onko miehelläsi ns. omaa aikaa teidän perhe-elämän lisäksi.

Minä ainakin, pienen pojan äitinä, haluan joskus olla ihan rauhassa kotona (kattoo jonkun ohjelman tellusta tai käydä nettaamassa), mies touhuaa sitten pojan kanssa sen aikaa.

Mies taas käyttää oman aikansa harrastustensa parissa. Perheellisellä oma aika on vähän kortilla, joten suotakoon ukko-kullallekin se hetki rauhoittumiseen.

• alkuperäinen---

Meillä on kummallakin oma harrastus, joissa käymme ja sen ajan toinen on kotona lapsen kanssa. Näihin harrastuksiin menee suurinpiirtein yhtä paljon aikaa viikossa kummallakin, no miehelläni se on hieman epäsäännöllistä, välissä voi olla taukoa viikkokin ja sit taas käy monta kertaa (soittaa rumpuja) mutta tunteina kuluu suunnilleen yhtä paljon kummallakin aikaa omiin juttuihimme.

Eli omaa aikaa kuitenki on ainaki sen verran, ja joskus tietty kavereita nähdään jne. Eikä kukaan mullekaan järjestä mitään rauhallista videonkatseluaikaa, joten ihmettelen, miksi mies odottaa tätä minulta.

Eikä sais tommosta huutaa 3-vuotiaalle pikkunassikalle TODELLAKAAN, lapsen takia mustaki tuntuu kaikkein pahimmalle.. :(

• kaikissa talouksissa,

TV on suljettava.Enivei.

• Ei meillä tartte

Missäs maassa sä oikein asut, kun tollasia sääntöjä:)

• Ihmettelevä

Onko tähän joku perustelukin? Olisi kiva kuulla... Omituinen kommentti.

• man

surullisinta on se kun jotkut ihmiset suunnittelevat
      elämänsä televisio ohjelmien mukaan.heitä h........
      koko töllö.

• tuijotinna

paperi-ihmisten puuhia seurataan, ja otetaan ne tosissaan. Kukaan ei muista, että niitä käsikirjoitetaan, ne on jonkun tai joittenkin mielikuvituksen tuotetta.
        Hankkikaa elämä, oikea, aito.
        "Paras" oli mun mielestä se, kun jouduin oikein tv-lehdestä lukemaan, milloin sain yhele kaverille soittaa! Piti kattoa sen 70 sarjaa. Pikkukakkosen lopputekstien aikaan sai soittaa, ei muulloin.
        En soita enää ollenkaan, kattokoon rauhassa telkkaa.

• Jos minun mieheni...

Jos minun mieheni puhuisi lapsillemme tuohon sävyyn, niin olisi lentänyt jo aikaa sitten pihalle.

TV:n katselussa mies ehkä haluaa pyytää apua sinulta, mutta koska hänellä ei tunnu olevan minkäänlaisia käytöstapoja, niin hän ei pyydä sitä nätisti, vaan vaatien ja valittaen. Olisihan se aivan eri asia, jos hän ystävälliseen äänen sävyyn sanoisi sinulle kerran viikossa että "Rakkaani, voisitko mennä "Juuson" kanssa vaikka ulos leikkimään tunniksi? Tai keksikää jotain muuta mukavaa. Mun tekis mieli katsoa lempisarjani jakso videolta." Ja ystävällinen mies vastaavasti tekisi sinulle palveluksia, kun niitä kaipaisit.

Ällöttää lukea, että joku oikeasti puhuu kotona tuolla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3711
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3304
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2918
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2760
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1778
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1739
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1589
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1537
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1519
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1514
    Aihe