Niin kuinka suuri ikäero vielä iskee naisiin. Siis voisitko ajatella itsesi 25 vuotiaana naisena 7 vuotta nuoremman miehen kanssa, joka on siis iältään 18v? Missä menee raja. Ja nyt siis haen vastausta yleisellä tasolla; kuinka paljon 18vuotiasta miestä vanhempi nainen sopii olla että suhde vielä toimii?
Ikäero: 18m vs. 25n?
9
1753
Vastaukset
- Jasu vielä
Oho, todella vaikealukuista tekstiä. Anteeksi. :P
- voishan tuota
kokeilla! No joo, onhan se ehkä vähän turhan iso ikäero vielä. Muutaman vuoden päästä?
No ehkä se riippuu ihmisestä. Periaatteessa toi on mun mielestä vähän liikaa.- jos tällainen 18v
pyytäisi yhtäkkiä ulos. Ilman varoitusta, tai minkäänlaista ennakkovihjettä.. Taidan alkaa toteuttamaan. Ehkäpä tuo 25v voi olla hieman liian vanha, tai ei vanha, mutta liian vaikeasti saavutettava tässä iässä. Mutta ehdottomasti 22 vetoaa ja vielä mahdollisuudet nousee, kun ikäero hieman laskee.:) Olen huomannut että lähiaikoina juteltuani vanhempien (:lue 20 ) naisten kanssa ajatukset, puhuminen ja yhteys toimii paremmin. Tai sitten vain yritän perustella erityislaatuisuuttani tässä asiassa. Mutta melkein poikkeuksetta oman iän kerrottuani vaistoan lievää varautuneisuutta.
Jokainen vuosi tuo lisämaustettaan,
Lääh. ;) - lähtisin kyllä
jos tällainen 18v kirjoitti:
pyytäisi yhtäkkiä ulos. Ilman varoitusta, tai minkäänlaista ennakkovihjettä.. Taidan alkaa toteuttamaan. Ehkäpä tuo 25v voi olla hieman liian vanha, tai ei vanha, mutta liian vaikeasti saavutettava tässä iässä. Mutta ehdottomasti 22 vetoaa ja vielä mahdollisuudet nousee, kun ikäero hieman laskee.:) Olen huomannut että lähiaikoina juteltuani vanhempien (:lue 20 ) naisten kanssa ajatukset, puhuminen ja yhteys toimii paremmin. Tai sitten vain yritän perustella erityislaatuisuuttani tässä asiassa. Mutta melkein poikkeuksetta oman iän kerrottuani vaistoan lievää varautuneisuutta.
Lääh. ;)tosin vähintään ihmettelemään mistä on kyse.
Nuoremmat kieltämättä on alkaneet kiinnostaa, muutama vuosi sitten asiat ois olleet aikalailla toisin päin. Eli 22-vuotiaana oisin ollut liian vanha 18-vuotiaalle, mutten enää ;)
Joskus 16-vuotiaana oli eräs 36-vuotiaskin. Jostain syystä nykyään ois erittäin hankala kuvitella sekaantuvansa johonkin 45-vuotiaaseen...yh. - Mies23
jos tällainen 18v kirjoitti:
Lääh. ;)Monesti tuntuu,että juttu luistaa parhaiten 26 naisten kanssa. Monesti on iltaa istuttu pitkäänkin mutta kun nainen jotenkin onnistuu huijaamaan minut kertomaan ikänsä, niin ilmekkin naamalla muuttuu ja nainen häviää... :(
Minulla on paljon kavereista jotka ovat jo 40 tienoilla ja heidän kanssa paljon aikaa vietän, ehkä tätä kautta on sitten se turha lapsellisuus jäänyt pois.
Ikävää olla vanhan oloinen jo tässä iässä... "Mietin vain että mitä olen sitten kun oikeasti olen vanha?!"
- Ronja Quu
Kyllä, saatoin kuvitella itseni 25-vuotiaana 18-vuotiaan miehen kanssa. Enkä pelkästään kuvitellut, vaan myös avioiduin itseäni 7-vuotta nuoremman miehen kanssa. Olemme olleet yhdessä toistakymmentä vuotta, enkä yleensä edes muista olevani miestäni vanhempi.
- yksilöllistä
miten paljon kykenee taipumaan eri suuntiin.Mä katselisin kai 25-35v. miehii mutta vientiä olisi huomattavasti vilkkaammin n.20 /- "pojissa"..Mutta olen kyllä tosi, tosi tyttömäinen 25v:ksi (N).
- aikuinen
Miehet ovat vielä naisia lapsellisimpia, joten tuossa iässä 25-vuotias nainen voisi vakavaan suhteeseen ottaa nuorimmillaan 22-vuotiaan eli olisi noin 3-vuoden ikäero. Sitten keski-iässä voisi ottaa vaikka 10-vuotta nuoremman. Seksisuhteet ja yhden yön suhteet ovat tietenkin ihan eri asia, niissä ikäero voi olla mikä tahansa. 18-vuotiaat miehet ovat monet vielä neitsyitä ja hyvin kokemattomia, että se saattaa näkyä epävarmuutena. Monetkaan 25-vuotiaat naiset eivät ole sellaisesta lapsesta kiinnostuneita. Itse en olisi millään tasolla kiinnostunut.
- Bianca
Jos ikäeroa olisi toisinpäin, niin silloinhan se ei olisi mitään... Mutta usein (ei siis aina) 18-vuotiaan POJAN ja 25-vuotiaan NAISEN ajatusmaailmat eivät oikein kohtaa.
Toki se on yksilöllistä ja jos siltä tuntuu että synkkaa, niin kuka estää?? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148