Haen tositarkoituksella Aasialaista naista, koska myös itse käynyt siellä. Mistä kannattaisi hakea, onko teillä vinkkejä? Siis olen tositark. liikkeellä.
Aasialainen nainen
7
1960
Vastaukset
- ensin.
Ensin suomesta aasialaisia ja jos ei tärppää niin aasiasta.
- ...
Haen tositarkoituksella...koska myös itse käynyt siellä...siis missä? Aasiassa? Vähän on iso paikka ja hyvä syy. Mistä kannattaisi hakea..? No ehkä juuri sieltä, missä olet myös itse käynyt!
- Aasialaisen poikaystävä
Ensiksi haluan sanoa, että aasialaiset naiset ovat reiluja: jos heitä kohtelee hyvin, hekin kohtelevat sinua hyvin. Se on ihanaa!
Thaimaa on siinä mielessä hyvä, että siellä (ainakin koululaiset ja opiskelijat) nuoret osaavat puhua englantia. Lisäksi nuoret ovat tottuneet länsimaiseen elämäntyyliin.
Mene jonnekin varakkaaseen maalaiskylään (-kaupunkiin) muutamaksi viikoksi ja yritä tutustua tyttöihin esim. kysymällä neuvoa ja pyytämällä pientä opastusta. Samalla voitte pistäytyä jossain kahvilassa. Ulkomaalainen mies jossakin pikkukylässä tekee sellaisen vaikutuksen tyttöihin, että huh huh! Kerran jouduin hätistelemään muhun ihastuneen 17-vuotiaan lukiolaistytön "kimpustani"!
Ole kohtelias, huomaavainen ja kunnioita naistasi. Älä t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n yritä viedä sänkyyn! Anna tytön opettaa sinulle muutama sana thaikieltä ja pian hän jo kikattaa innostuneena! :D
Sitten vain viisumia hakemaan ja tyttö Suomeen tutustumaan. - kaikkiin naisiin
Aasialaisen poikaystävä kirjoitti:
Ensiksi haluan sanoa, että aasialaiset naiset ovat reiluja: jos heitä kohtelee hyvin, hekin kohtelevat sinua hyvin. Se on ihanaa!
Thaimaa on siinä mielessä hyvä, että siellä (ainakin koululaiset ja opiskelijat) nuoret osaavat puhua englantia. Lisäksi nuoret ovat tottuneet länsimaiseen elämäntyyliin.
Mene jonnekin varakkaaseen maalaiskylään (-kaupunkiin) muutamaksi viikoksi ja yritä tutustua tyttöihin esim. kysymällä neuvoa ja pyytämällä pientä opastusta. Samalla voitte pistäytyä jossain kahvilassa. Ulkomaalainen mies jossakin pikkukylässä tekee sellaisen vaikutuksen tyttöihin, että huh huh! Kerran jouduin hätistelemään muhun ihastuneen 17-vuotiaan lukiolaistytön "kimpustani"!
Ole kohtelias, huomaavainen ja kunnioita naistasi. Älä t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n yritä viedä sänkyyn! Anna tytön opettaa sinulle muutama sana thaikieltä ja pian hän jo kikattaa innostuneena! :D
Sitten vain viisumia hakemaan ja tyttö Suomeen tutustumaan.Olemalla kohtelias, huomaavainen ja kunnioittava, saa naisen mistä tahansa maasta. Miksi se pitää erikseen kertoa, kun on aasialainen nainen kyseessä?
- ...
kaikkiin naisiin kirjoitti:
Olemalla kohtelias, huomaavainen ja kunnioittava, saa naisen mistä tahansa maasta. Miksi se pitää erikseen kertoa, kun on aasialainen nainen kyseessä?
Olemalla kohtelias, huomaavainen ja kunnioittava, saa naisen mistä tahansa maasta.
__
Ei pidä paikkaansa. Minulla on niin monia kavereita, jotka ovat juuri tuota, mutta eivät suomalaisten naisten silmissä tarpeeksi jännittäviä tai liian pehmeitä. Monissa Aasian maissa turvallisuutta ja perhekeskeisyyttä arvostetaan aivan eri tavalla. - Kohtalotoveri
... kirjoitti:
Olemalla kohtelias, huomaavainen ja kunnioittava, saa naisen mistä tahansa maasta.
__
Ei pidä paikkaansa. Minulla on niin monia kavereita, jotka ovat juuri tuota, mutta eivät suomalaisten naisten silmissä tarpeeksi jännittäviä tai liian pehmeitä. Monissa Aasian maissa turvallisuutta ja perhekeskeisyyttä arvostetaan aivan eri tavalla.Suomalaisen naisen saadakseen täytyy vetää jotain roolia: renttu tai suosittu "idoli". Tavallinen kaduntallaaja on ihan out.
Mä en suostu pelleilemään. Haluan ja uskallan olla oma itseni tyttöystävälleni!
- kuroneko
Oletko hankkimassa koiraa vai naista?
Tässä te keskutelette kuin koiran tai hevosen hankkimisesta,hävetkää.
Taidatte unohtaa,että aasialaiset naiset ovat myös ihmisiä,joku pöljä selittelee "jos olet kohtelias ja kiltti niin plää plää..."
Eiköhän teille olisi sopivampaa seuraa tuo suomen pystykorva,vaikka luulen sekin olevan liian viisasta seuraa teille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134