Mies hajusteella vai ilman ?

Mies utelee

Mites on naiset, haluaisitteko miehen käyttävän jotain partavettä/dödöä vai onko mies parhaimmillaan suihkunraikkaana ilman hajusteita ?

11

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihkura

mutta kun se raikkaus ei kuitenkaan kauaa säily. Täytyy siis vastata, että hajusteella. Sellasella hillityllä volyymilla, ettei samaan hissiin osuessa tukehdu :)

Ja mikäs sen ihanampaa ku imeä hyvää tuoksua miehen kaulasta tai yhteisen yön jälkeen tuntea miehen tuoksu lakanoissa..

• suihkunraikas hajuste

Suihkunraikas iho tuoksuu hyvältä, mutta on ihana tuoksutella jotakin hajustettakin. Joka tilanteessa ei tarvi tuoksuja, mutta mieto dödö voi olla vaikka aina.

• on ihania

mutta itse tykkään jos tuoksuu jollekin partavedelle, miellän mieheni suosiman tuoksun "hänen" tuoksukseen ja hän taitaa mieltää minun parfyymini "minun" tuoksukseni.
      Suihkunraikas on ihana silloin kun mies on juuri suihkusta tullut, muttei kestä koko päivää

• Tyttö

Jotkut partavedet ovat suorastaan yököttäviä, joten parempi on olla ilman. Tosin muutamat partavedet tuoksuvat hyvälle, mutta sehän on yksilöllistä mistä pitää, joten kaikkia ei pysty miellyttämään. Tärkeäähän on myös että itse pitää tuokususta. Tyttöystävän kanssa olisi hyvä käydä yhdessä partavesiostoksilla. Iskostusmielessä kannattaa laittaa vain deodoranttia. Hielle haisevat miehet taas kummaksuttavat, luulevatko he hajun jotenkin houkuttelevan naaraita? Ei minua ainakaan... :)

• partavesi on pop

Partavettä pitää osata käyttää. Jos joku tuoksuu kuin olisi lotrannut litran sitä päälleen niin yöks. Töissä koko päivän tuoksuvat miehet on yöks.
      Aika hyvä on määrä jota pitää alkaa tuoksuttelemaan, vieno tuoksahdus laadukasta ainetta saa jalat alta. Siksi jokapaikkaan sentään ei kannata laittaa, ettei naiset lakoa keskelle katua, kun täysperävaunurekka jyrää päälle.
      Vaate tai tyynyliina voi tuoksua niin upean miehekkäälle, että sitä tuoksuttelee vielä jälkeenkin päin.

• Tuoksu on oleellinen asia

Hei!
      Kaikkein tärkeintä on, että mies tuoksuu puhtaalta. Ei kyllä haittaa, jos tärkeinä hetkinä on pisarajotain miehekkän hionostunutta tuoksua.
      Tärkeintä siis, ett sekä Sinä, että vaatteesi tuoksutte puhtaalta.
      Sopiva tuoksu saa sitten hormoonit hyrräämään.
      t. Uimari

• Ihmetyskummitus

..nyt vain yksinkertaisesti pitää käyttää partavettä, hyvää sellaista. Ruokakaupasta ei saa hyvää partavettä. Kainaloihin dödöä myös, niin avot.;)

Hyvä tilannetaju on suotavaa, eli ei lotrata määräänsä enempää hajusteita kerralla. Suihkun väliinjättämistä ei korvata tuoksua lisäämällä. Riippuen tilanteesta partaveden voi joskus jättää kotikaapin hyllyllekin.

• joo!

Partavedet ja dödöt ovat usein niin pisteliään hajuisia, että ne saavat mut kaikkoamaan,varsinkin, jos on liikaa läiskitty aineita, ja hikoilun yhteydessä muuttuvat lemuksi... mutta jokin miehisen ominaisuutesi korostus ei olisi tietenkään pahitteeksi. Sellainen huumaa...

• hone-y

riippuu tietty tilanteesta, kumpi on suotavampi =)

• pikku.nainen

missä tilanteessa.

Normaalisti vaatteet päällä kiitos mieluiten dödön kera. Vällyjen alla mieluiten suihkunraikkaana ilman tuoksuja.

• Ekoille treffeille

HeipSS!!

Olen pitkään ihmetellyt vapaana naisena ja siis treffeillä käyvänä, että suomalaiset miehet käyttävät todella vähän tuoksuja.

Voin sanoa, että itseltäni meinaavat mennä jalat alta kun nenääni leijailee seksikäs partaveden tuoksu!! EDES ekoille treffeille voisi suomimieskin laittautua miehekkääseen hajusteeseen verhoutuneena.... HMMMM...nam!!
      Hyvältä tuoksuva mies kiinnittää todella huomiota tässä maassa ;DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      26
      11481
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4066
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      120
      3261
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      169
      2557
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      108
      2306
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1865
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      319
      1152
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      953
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      917
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe