Onko kenelläkään ideaa mistä voisin aloittaa ja miten kannattaa lähestyä näitä afrosyntyisiä tyttöjä.
Minä haluan mustan tyttyöystävän
8
1570
Vastaukset
- Jaska
Minulla on sellainen kaunis Musta Kissa josta haaveilet.En kerro mistä löysin.Ei vaan,hän iski mut baarissa ja hyvin on mennyt noin puol vuotta.Onhan Hesassa näitä kauniita mustia tyttöjä vaikka kuin.Mene juttelemaan,tytöt ovat yleensä ystvällisiä ja avoimia.
- minä..
Tiedetään näköjään Jaskan kanssa elämästä jotain mitä aika harva täällä päin tietää... ;-)
Siinäkin Jaska on oikeassa että ei ole oikein muuta keinoa kuin härkää sarvista ja juttelemaan, herrasmiesmäisesti mutta miehekkäästi. Ei ne isku- / tutustumisrepliikit sen kummempia ole, oli kohteen ihonväri mikä tahansa. Jossain tapauksissa small talk:in osaaminen lontooksi voi olla avuksi...
Afrikkalaissyntyiset naiset arvostaa miehessä ihan samoja piirteitä kuin vaaleammat (muttei läheskään niin sexyt :)) kanssasisarensa: eli kohtelias, luotettava, avoin, oma itsenään esiintyvä Mies.
Eli samat lainalaisuudet pätee. Kehoitan kaikkia suomalaisia täyspäisiä miehiä lähestymään rohkeasti afrikkalaissyntyisiä naisia, jos vain on aitoa kiinnostusta eikä pelkkää kokeilunhalua. Mutta mä varoitan vanhalla fraasilla: "Once U go black, U never wanna go back"... ;)
- mrno
kerran kuusa wäiskin african dance bileissä on paljon nättejä mustaihoisia naisia.pyydä vaikka tanssimaan,ole herrasmies.
- taas ajatellu
että keltanen pon kaunista.. kiinalainen..
tai mongooli.
Mites onko intiaaneista kjokemuksia.
Mites sellanen punanen - sointuisko mun sinisen bemarin kanssa?
Mistäs tollasia tilataan.
- Fred-Finger
sekaannu eläimiin.
- papupapu
lähestyä?
kortsun kanssa, aina. - T. Özturk the Turkish Gigolo
kaljupäiset ja riipputissiset naikkoset on kuuminta hottia! Varsinkin ne joilla on vielä lisäksi sellainen trendikäs huulilevy! Huh huh mitä KAUNOTTARIA! Ehdotan että lähestyt niitä takaapäin ja kovaa...
- Whityman
Minusta musta nainen on kauneinta maan päällä.Atleettinen vartalo,suklainen iho,ihanan sexyt pusuhuulet,pyöreä peppu.NAM,NAM.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218