Onko teillä muillakin vaikeuksia kohdata kiinnostavia ihmisiä vai mistä teidän sinkkuutenne johtuu? Minulla ongelmana on se etten tutustu kiinnostaviin ihmisiin. Ja jos tapaan jonkun mukiinmenevän niin hän ei ole kiinnostunut minusta tai on muita esteitä. On se vain niin kummallista, ettei satu törmäämään kehenkään sopivaan, vaan pelkästään sellaisiin mukaviin kaveriehdokkaisiin. En minä heidän kanssaan halua mitään suhdetta yrittää, täytyy siinä vastapuolessa olla jotain vetovoimaakin. Miksi minä en löydä ketään? Tää on ihan toivotonta! En mä jaksa enää etsiäkään kun en mä kuitenkaan ketään löydä. Yhtä hyvin voin keskittyä muihin asioihin ja antaa sen oikean vain tupsahtaa elämääni eväänikään liikauttamatta. Sillä ei se diskoissa juokseminen sen enempää tulosta tuota, se on jo todettu moneen otteeseen!
Parin löytäminen
9
1886
Vastaukset
- taijtn
Jos olisi jokin yleispätevä keino, jolla kumppaniin törmäisi takuuvarmasti, ei sinkkuja olisi. Voi olla, että se lattea sanonta " älä etsi, niin löydät" pitää paikkansa, voi olla että ei. Itseni kohdalla ei ainakaan ole pitänyt. Toisaalta, olen niin omissa maailomoissani, etten edes aina huomaa muita ihmisiä ympärilläni, jos ei siinä ihmisessä ole sitten jotain sykähdyttävää. Ja jos on, niin ei sitä voi noin vain jossain kirjastossa lyöttäytyä juttusille tuntemattomien kanssa. Harmi sinänsä.
- kokemusta on
"niin ei sitä voi noin vain jossain kirjastossa lyöttäytyä juttusille tuntemattomien kanssa"
Ja miksihän ei voisi?! Tai kyllä minä tiedän tunteen, olin ennen itsekin sellainen. Itse asiassa en uskaltanut edes kirjoitella keskustelupalstoille netissä... Aloitat vaan siitä, että seuraavalla kerralla vastaavassa tilanteessa vain katselet jostain kauempaa ja kun toinen nostaa katseensa, niin pikkuisen hymyä ja sitten kaappien taakse piiloon kiireenvilkkaa. Tuntuu ihan kammottavalta, mutta se on ensimmäinen askel ja seuraavalla kerralla sitten pikkuisen enemmän jotain. Samaa vaikka lähikaupan lihatiskillä voipi harrastaa. Ystävällistä hymyä ja silmiin katselua. Jossain vaiheessa, kuin luonnostaan, sanot jollekin täysin tuntemattomalle jotain pientä, pääset juttusille....
Puhukaa tuntemattomille. Seikkailkaa.
Pablo Neruda ilmaisi sen jotenkin näin:
Kuolee hitaasti hän, joka muuttuu tavan orjaksi,
käyden joka päivä samoja polkuja,
joka ei muuta rutiinia
ja joka ei riskeeraa vaihtamalla vaatteidensa väriä
tai puhumalla muukalaisten kanssa.
- jepulis
"Yhtä hyvin voin keskittyä muihin asioihin ja antaa sen oikean vain tupsahtaa elämääni eväänikään liikauttamatta". hyvä hyvä!mulla on sama ajatus,siksi olnollu sinkkuna jo monta vuotta!!!
m38v - Alik. Kine
Opiskelen konetekniikkaa, joten olen opiskelujeni kautta tekemisissä hyvin vähän naisten kanssa. Teekkaribileissä tulee käytyä, mutta viikonloppuisin baareissa käyminen on melko vähäistä. Ennen tuli lähdettyä aina sillä mielellä, että "tänään isken jonku tytön". No sehän ei tuottanut oikein tulosta, joten lopulta lähdin sillä mielellä, kuin "pidetään hauskaa". No, eipä aikaakaan kun tapasin bileissä erään tytön, jota tapailinkin jonkin aikaa. Tyttöä ei kuitenkaan kiinnostanut vakavampi seurustelu eli ois halunnut olla "pelkkä kaveri". Mutta mitäs pienistä. Seuraavalla kerralla parempi onni :)
- RKM
Ongelmana se etten tutustu minkäänlaisiin ihmisiin. En ole puolen vuoden opiskeluiden jälkeen tutustunut kunnolla yhteenkään henkilöön, eikä sitä muussakaan elämässä tule kontaktia muihin ihmisiin. Ei minulla ole erityistä tarvettakaan hakeutua muiden ihmisten seuraan, joten kai sitä pitää totutella loppuikänsä erakkona asumiseen :)
- Yksmies
Näen jonkun kivan näköisen naisen esim koulussa tai työpaikalla. Kerään ensin hieman rohkeutta ja sitten menen juttelemaan. Joidenkin kanssa ei juttu luista ollenkaan ja asia jää siihen. Mutta sitten taas ne joiden kanssa jutteleminen on helppoa ja alan kiinnostua heistä, niin jossain vaiheessa sitten tämä nainen sanoo jonkun lauseen yhteydessä , jotain ,että "niin me ollaan mun poikaystävän kanssa". Joo sitten kaikki murenee käsiin ja täytyy aloittaa taas alusta. Miksi kaikki naiset joiden kanssa tulee hyvin juttuun ovat varattuja?
- Tyttö
Minusta tuntuu juuri samalta, että juuri kun olen löytänyt jonkun jonka kanssa voisi jotakin yrittää niin ilmestyy jokin este. Tai sitten en vain tapaa oikeanlaisia ihmisiä, vaikka maailmassa riittää mukavia, hyvännäköisiä miehiä. Miksi minä en heihin tutustu? Tai kun tutustun niin sitten tulee se este, kuten edellisen kanssa joka sattuu asumaan ulkomailla. Muuten meillä juttu varmaan jatkuisi ja seurustelisin paraikaa. Mutta kun ei niin ei... Ehkä sitä pitäisi vain hyväksyä että elämä nyt on tällaista, että elää nyt tässä elämäntilanteessa eikä muuta voi. Tyytyä siihen mitä on eikä haikailla sen perään mitä ei ole. Muuten jää sokeaksi kaikille niille asioille, joista saa olla kiitollinen.
- Yks tyttö
Kun seurustelin moni mies tuli juttelemaan minulle erityisesti baareissa. Sanoin sitten heti alkuun että olen varattu, vain sen vuoksi etteivät miehet hukkaisi aikaansa minuun vaan voisivat tutustua vapaisiin naisiin. Hämmästykseni olikin suuri kun osa sanoi ettei se heitä haittaa, toiset taas riehaantuivat "kai sitä nyt voi jutella vaikka varattu onkin! ei tarvi kuvitella itsestään liikoja, että heti jos tullaan jutteleen niin ollaan sua iskemässä!". Huvittavaa...
- yksinkertainen
Omien kokemusten mukaan (olen siis sinkkunainen) syy siihen, miksi varattujen kanssa on helpompi ja vapautuneempi olla ja juttukin kulkee sujuvammin on luonnollisesti se, kun heidän kanssaan ei tarvi jännittää eikä pingottaa yhtään. Vastapuolikin on rennompi kun hänhän on jo varattu, hänen ei tarvi päteä tai yrittää yhtään mitään, ja ite saa olla myös rentoutuneempi kun tietää, että toinen tosiaan on jo varattu eikä tarvi ite yrittää mitään puhumattakaan siitä että tarvis pelätä et mies käy kiinni tai jotain. Eli tilanteesta puuttuu kaikki ylimääräinen jännite, mitä sitten joskus on vähän liiankin kanssa kun on sinkuista kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2811538Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa604119Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1253335Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2012655Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1142363Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2051894Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3401251- 681048
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20957- 65850