Tapasin mukavan ja ihan ok-näköisen miehen netin kautta. Aluksi hän oli puhelias ja viljeli näpsäkkää huumoriakin. Nyt olemme olleet pari kuukautta ns "yhdessä". Minulla on melkoisesti kavereita, eikä miehen kanssa tahdo jäädä oikein riittävästi aikaa. Siitä mies on hieman mököttänyt minulle. Sanoin sitten miehelle, että kyllä hänkin voi mennä kavereidensa kanssa vapaasti. Lopulta paljastui että miehellä ei oikein ole kavereita, muuta kuin pari vanhaa koulututtua jotka asuvat jossain kaukana landella. Mies haluaisi vain koko ajan notkua minun kanssa, tähän en vain pysty koska elän kuitenkin omaa elämääni. Mitä siis tehdä?? Välillä tuntuu ns pahalta, kun mies lojuu kämpillään yksin ja itse hengaan kavereiden kanssa. Mutta se nyt vain on minun elämääni. Mies ei edes harrasta mitään, koska ei ole kavereita kenen kanssa harrastaa. Lisäksi mies on juntti, eikä osaa ns city-kuvioita millään tapaa. Vietän miehen kanssa aikaa noin 2-3 iltaa viikossa, mikä on minusta ihan riittävästi. Eihän sitä nyt voi koko ajan toisessa kiinni olla. Toki mies haluaisi tulla joka ilta käymään ja yötä, mutta se vain tuntuu jotenkin liian ahdistavalta, varsinkin kun miehellä ei ole ns omaa elämää lainkaan.
Pitäisikö siis minun muuttua, vaiko miehen???
mies olikin vätys
11
4912
Vastaukset
- totanoin
Ei kannata muuttua ja olis parempi että lopettaisit koko suhteen koska sinä jo tunnet ahdistusta..Et ole valmis suhteeseen...Mulle kävi samoin..Ei mullakaan"kavereita"eikä edes harrastuksia,toisella oli toistasataa kaveria ja mulle sillä olis ollut aikaa kerran viikossa..Ei hyvä ei..
- etsiä..
mies joka harrastaa jotain ja antaa tilaa hengittää,luovuta se mies jollekin samankaltaiselle "tarrautujalle" että saavat pitää toisiansa kädestä ja mennä yhdessä pomppimalla vessaanki;)
- hän...
...niinkuin kaupan tai vaihdossa?....
kun MAINOSTAT jutun alussa :)
".. mukavan ja ihan ok-näköisen miehen netin kautta.
Aluksi hän oli puhelias ja viljeli näpsäkkää huumoriakin. "
Hohhoijaa
Tilasit ammattimiehet, sait yhden puupään, homma seis ja heti.
"Siitä mies on hieman mököttänyt minulle."
Eli vika ei missään tapauksessa minkäänlaisissa olosuhteissa ole sinun,
ja periaatteessa mies voidaan poistaa on lisätyötä, mutta tällä kertaa emme laskuta siitä.
Ai niin onkos tää nyt oikea palsta?? - spm
On ihan älyttömän viisas!!vai juntti se on se sun ukko..
SANO SILLE ETTÄ HOMMAA TOISEN TYTTÖYSTÄVÄN,sellanen pien harrastuspohjahan siihen kantsii olla vaan.
Naisten lehdet siirtyny chattiin,,,,
Teidustele nyt vielä mitä pitäs tehdä noille pukamille,,,henki haisee sonnalle,,,kyllä täällä tohtoreita löytyy.
Oikea vastaus sulle on,että mene keittiötöihin passaamaan tätä tarttujaa ettei tarvi juntin mennä narun jatkox. - DormoR
joo... on juntti ja ei tajua city hommeleita ? ei kuulosta mitenkään siltä että olis kannattanut tutustuu alunperinkään tollaiseen :/ meinaan että jos kyseinen henkilö on juntti niin tekeekö se hänestä myös tyhmän ? vai kenties vaan onko hän vaan yksinäinen ? no lemppaa vaan pihalle jos mieli tekee mutta älä tule tänne valittamaan... ite teet päätökset ei me muut... ja etsi itelles city kolli jolla on kavereita ja bla bla bla ja joka tietää miten cityssä liikutaan !!! meinaan vaan tällä että on kummassakin vikaa ... aina on jos ei homma toimi...
- reww.
Suhde ei ole selvästikään vielä sun juttusi. Sä haluat olla niitten ystäviesi kanssa pääasiassa. Pysyttele sinkkuna, niin ei tule mitään tuollaista kenekään kanssa.
- riemurasia
Huhuh ja syvältä hanurista, heitä pian se äijä ulkoruokintaan eli ULOS. Ei tuollainen suhde voi mitään antaa, vai onko hänellä kunnon mela housuissa, että sen takia hyysäät hänen kanssaan.
- ainakin
Riemulla jakaisin rasiaani jos vain joku saisi sen soimaan! Tätä minulta on turha edes yrittää kieltää. Terveisin:voitelua vailla.
- mies.
ainakin kirjoitti:
Riemulla jakaisin rasiaani jos vain joku saisi sen soimaan! Tätä minulta on turha edes yrittää kieltää. Terveisin:voitelua vailla.
Minulla olisi voiteluainetta ja laite jolla sitä voi työntää myös ahtaisiinkin paikkoihin. Yleensä ne ahtaat paikat on sen jälkeen tullut varsin liukkaiksi...
- Måste gädda
Oletko kenties ajatellut, että yksiolo voi olla miehen tietoinen valinta? Ei kaikkia kiinnosta juosta yhtenään naapureissa/kavereiden luona.
Arvaan että ystävättärilläsi on myös omia miehenmussukoita kämpillään. Voisi heistä löytyä tyyppejä, joiden kanssa miehsei voisi viihtyä?
Mielestäni teet asiasta ongelmaa, vaikka ongelmaa ei välttämättä edes ole. Löytyy sitten miehellesi seuraa tai ei.
Ja se city-kuvioista piittaamattomuus on hyve miehessä. Ei kaikkien tarvitse olla poninhäntäkorvis -pellejä. - kissa
Sopis sulle paremmin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012478Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911230Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543247Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132618Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192005