Voisiko joku auttaa?!!!
Poika kaverini on hurahtanut kuntosaleihin ja bodaamiseen! Luulin että se on ohi menevää, mutta sitä on jo jatkunut melkeimpä vuoden verran.
Kaikki alkoi siittä kun hän tutustui uusiin kevereihin, jotka houkuttelivat hänet salille. Sen jälkeen hän on melkein joka päivä ravannut salille ja ehtoot ovat peilin edessä pullistelua. Ja puheet pyörivät lihaksien ympärillä ja jostain kaks äks kuutosista ja cheatti päivistä, samaa hokemista. En tiedä ketä hän yrittää huijata, mutta olen melko varma että hän on noinakin päivinä salilla käynyt!
Sitten hänen rahansa kuluvat nykyään joihinkin kreatiineihin. Olin aivan ihmeissäni kuinka moisia aineita saa ostettua lähikaupoistakin.
Normaali puhe häneen ei tehoa, vaikka kuinka yritän rukoilla häntä jättämään bodaamisen ja ne huumeet. Ja Jatkamaan kävely harrastusta kanssani.
Onko teillä kokemuksia aiheesta? Ja kuinka saitte sen loppumaan?
Apua urheilu hullun kanssa!
11
1530
Vastaukset
- Meikä
Ihan vaan tiedoksi kreatiini ei ole huume eikä se ole edes steroidi.
Sillä saa maksimoitua hetkellisen voiman, mutta kreatiini palaa lihaksista nopeasti pois ja kestää kauemmin latautua.
kreatiiniä on sinunkin lihaksissasi, ellet ole viimeaikoina riuhtonut jotain tonnin painosia tavaroita ;)- tyt
Joo, eihän se ole huume. Olin vain niin kiukkuinen kun kirjoitin, meni yli, sori;)
noista luontaistuotteistahan tuli uutisissakin hetki sitten, joku firmakin sai sakot kun myi mitä lie. Tuotteiden tutkiminenkin on leväperäistä.
Ja vaikka se olisikin turvallinen tuote, miksei hän voi olla enää yhteistä aikaa kanssani. Siihen tarvitsisin neuvoa, kuinka saan sen hullutuksen loppumaan? - lemmy
Eikös kreatiini ole sitä valkosta pulveria? Jota nuuskataan. Nostaa agressiivisuutta ja tätä myöten voima tasotkin nousevat hetkellisesti.
- in my brain
lemmy kirjoitti:
Eikös kreatiini ole sitä valkosta pulveria? Jota nuuskataan. Nostaa agressiivisuutta ja tätä myöten voima tasotkin nousevat hetkellisesti.
Heh heh:) Se mitä nuuskataan, on kokaiini...
- dsfsdf
jätä hänet, elämäsi fiksuin päätös
- pesukarhu
Voi jeesus jos tämä ei ole provo niin hanki elämä!
- kuntoiluun
ja siitä tulevaan hyvään oloon. Oli laji mikä tahansa. Itse juoksin aikoinani pari-kolme tuntia päivässä. Ensimmäinen lenkki jopa ennen viittä aamuyöllä, vaikka olisi satanut ämmiä taivaalta. Ja mahtavat oli fiilarit.
Sitten aikoinaan paukkui jänteet, eikä saatu kuntoon. Kyllä melko karmee olo tuli sen jälkeen. kuntoiluaddiktiota tuli korvattua muilla riippuvuuksilla.
Mutta hei! Eikö ole parempi, että kaverisi treenaa, eikä juokse kapakassa tai toisten muijien perässä.
Lähde itsekin salille, on siellä naisillekin tekemistä!- tyt
Täytyykö minun odotella niin kauan, et hänetäkin rikkuu jokin paikka?!!
Tämä on kyllä tyhmä sivusto. Ja en minä sinne salille voi mennä, lihakset tuhoavat naisellisuuden.
Ja hulluksi se näkyy tekevän miehekkin!!! - salille vaan
tyt kirjoitti:
Tämä on kyllä tyhmä sivusto. Ja en minä sinne salille voi mennä, lihakset tuhoavat naisellisuuden.
Ja hulluksi se näkyy tekevän miehekkin!!!salilla niitä kauniita naisia tehdään! vai pelkäätkö lihasten kasvua isoiksi!? ei tule tapahtumaan kovin helposti!!
- pesukarhu
tyt kirjoitti:
Ja hulluksi se näkyy tekevän miehekkin!!!Mistä se kenkä puristaa eli miksi miehesi ei saisi käydä salilla ja mikset voi itse siellä käydä harjoittelemassa. Kuntosali on terveellinen ja turvallinen harrastus kun kaikki tehdään oikealla tavalla.
- provoilla
juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708