pettämistäkö?

ärsyyntynyt

Mitä olette mieltä, onko tämä pettämistä vai ei?

Tyttöystävälläni on tapana käydä viikonloppuisin baareissa ja usein ilta venähtää valomerkkiin asti. Itse en pääse läheskään aina mukaan, sillä teen töitä usein myös viikonloppuisin. Muutaman kerran tyttöystäväni on mennyt yöksi jonkun tutun tai puolitutun miehen luo, koska hänellä ei ole kuulemma ollut enää rahaa taksiin.

Tyttöystäväni väittää, että mitään seksuaalista ei ole tapahtunut, vaan hän on vain käynyt nukkumassa ja sitten lähtenyt heti aamulla kotiin. Uskon häntä, mutta silti minua loukkaa ja huolestuttaa, että hän viettää yönsä jonkun muun miehen luona. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka joku näistä miehistä saisi joskus kännissä päähänsä käydä käsiksi. Eikä seurustelevien ihmisten ole mielestäni sopivaa viettää öitä muiden vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kämpissä.

Olen keskustellut asiasta tyttöystäväni kanssa ja kertonut tunteistani, mutta hän vain nauraa ja vähättelee tapahtunutta ja toteaa, että olisiko hänen sitten muka pitänyt jäädä ulos yöksi. Mielestäni kenenkään ei ole pakko juoda baarissa kaikkia rahojaan niin ettei ole enää varaa mennä taksilla kotiin tai sitten voi lähteä sen verran aikaisemmin että ehtii kotiin vielä julkisilla liikennevälineillä.

Minulle ei tulisi mieleenkään ehdottaa kenellekään baarista tutulle naiselle, että pääsisin hänen luokseen nukkumaan, jos kerran seurustelen.

16

1798

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taksiin, niin

ei kai sitä kukaan sillon mene vieraisiin punkkaamaan.

• tytsy

Mutta jos se noin kovasti häiritsee, tee tyttöystävällesi selväksi, ettet pidä siitä ja olet huolissasi, että joku kaverimies joskus yrittääkin käydä käsiksi, etkä sinä ole paikan päällä puolustamassa häntä. Anna hänelle parikymppiä rahaa taksiin, niin ei tarvitse selittää, ettei ole rahaa tulla kotiin. Onkohan taksiseteleitä olemassa?

Vaikka olen avoliitossa, voisin hyvin mennä miespuolisen ystäväni sohvalle/lattialle nukkumaan, jos asuisin kaukana keskustasta enkä pääsisi muuten kotiin. En välttämättä kyllä kenen tahansa puolitutun, paitsi jos pitäisi valita pakastumisen ja puolitutun miehen asunnon välillä. Saman sallin miehelleni. Itse vedän rajan siihen, ettei samassa sängyssä tarvitse nukkua. Niin, ja tietysti en suutele, näyki, ime, nussi tai kaulaile miespuolisten kavereitteni kanssa.

• ärsyyntynyt

Niin, ei se kai sitten pettämistä ole, mutta ei se silti tunnu hyvältä. Joskus kun olen ollut mukana baarissa, osa näistä miehistä on osoittanut selvää kiinnostusta tyttöystävääni (siis muutakin kuin vaan ihan kaverillista kiinnostusta), mutta tyttöystäväni on torjunut lähestymisyritykset. Mutta mistä voin tietää mitä siellä tapahtuu kun en itse ole paikalla? Väkisinkin tunnen mustasukkaisuutta ja alan ajatella kaikenlaista.

Eikä tyttöystäväni aina edes soita yöllä minulle ja ilmoita jäävänsä yöksi johonkin. Joskus kun olen soittanut hänelle yöllä, puhelin on ollut kiinni ja tyttöystäväni on selittänyt että akku oli loppunut. Silti epäilyttää.

En myöskään liiemmin tykkää tyttöystäväni tavasta käydä baarissa JOKA ikinen viikonloppu (useimmiten vielä sekä perjantaina ja lauantaina) ja siitä, että hän ei pysty pitämään huolta rahoistaan, vaan juo joka pennin joka lompakosta löytyy. Eli jos antaisin rahaa taksiin, luulen että hän joisi nekin. Taksiseteli olisi hyvä, mutta onko sellaisia saatavilla yksityiskäyttöön? Firmoillahan sellaisia kai on. Mutta toisaalta en koe olevani velvoitettu kustantamaan tyttöystäväni viikonloppujuominkeja ja taksiajeluita.

• ...
        ärsyyntynyt kirjoitti:

Niin, ei se kai sitten pettämistä ole, mutta ei se silti tunnu hyvältä. Joskus kun olen ollut mukana baarissa, osa näistä miehistä on osoittanut selvää kiinnostusta tyttöystävääni (siis muutakin kuin vaan ihan kaverillista kiinnostusta), mutta tyttöystäväni on torjunut lähestymisyritykset. Mutta mistä voin tietää mitä siellä tapahtuu kun en itse ole paikalla? Väkisinkin tunnen mustasukkaisuutta ja alan ajatella kaikenlaista.

Eikä tyttöystäväni aina edes soita yöllä minulle ja ilmoita jäävänsä yöksi johonkin. Joskus kun olen soittanut hänelle yöllä, puhelin on ollut kiinni ja tyttöystäväni on selittänyt että akku oli loppunut. Silti epäilyttää.

En myöskään liiemmin tykkää tyttöystäväni tavasta käydä baarissa JOKA ikinen viikonloppu (useimmiten vielä sekä perjantaina ja lauantaina) ja siitä, että hän ei pysty pitämään huolta rahoistaan, vaan juo joka pennin joka lompakosta löytyy. Eli jos antaisin rahaa taksiin, luulen että hän joisi nekin. Taksiseteli olisi hyvä, mutta onko sellaisia saatavilla yksityiskäyttöön? Firmoillahan sellaisia kai on. Mutta toisaalta en koe olevani velvoitettu kustantamaan tyttöystäväni viikonloppujuominkeja ja taksiajeluita.

että heivaat sen likan ja etsit jonkun toisen joka arvostaa sua ja on valmois oleen sun kanssa. Älä hyvä mies tuhlaa aikaasi moiseen naiseen. Et kyllä todellakaan ole mustasukkainen, se nainen on tyhmä ja vain leikkiin sun kanssa!

• Ei enää sinisilmäinen

se jakaa riemurasiaa muillekin.
      Älä ole hölmö äläkä usko moisia p-puheita.
      Sano sille että jollei seura kelpaa niin antaa hipsiä mihin lystää.
      Yleeensäkin jos tykkää yksin baareissa luuhata useita kertoja viikossa ( koskee myös miehiä) yksin, niin sellaisen kulkukoiran kannattaa antaa mennä.
      Kyllä yhteisemä on yhdessä harrastamista ja olemista oli se harrastus mitä tahansa.
      Tietysti poikkeus voi olla mutta HYVIN HARVOIN ja erittäin painavasta syystä.

• miten voit

olla noin sinisilmäinen!!?? nuo on kaikki tuttuja kuluneita valheita. muka rahat on loppu, känny kiinni, kavereita vaan, jne jne. HEI HALOO ÄIJÄ!!! jotain itsekunnioitusta peliin!! mä en antais kenenkään kohdella noin epäkunnioittavasti!!jos sitäpaitsi täytyy baareissa ravata jokaikinen viikonloppu, niin se jo kertoo siitä, että ei ole valmis sitoutumaan ja viettämään normaalia parisuhde elämää. ootte varmaan molemmat tosi nuoria? ne on kuule tekosyitä kaikki. kyllä jokainen PYSTYY hallitsemaan käytöstään niin, että jos bussit ei kulje nii pääsee taksilla kotiin. ja miksi se ei mene naispuolisten kavereiden luo yöksi? luulis sen tajuavan, että toi on todella loukkaavaa tehdä poikakaverille noin. se kuule nyt vetää sua ihan 6-0. pistä pelille poikki nyt.

• ///

On hyvin vaikea ymmartaa miksi kukaan edes haluaa vietta kuvaamasi naisen kanssa aikaa. Puhumattakaan varastoimisesta mitaan syvempia tunteita haneen.
      Tuo naikkonen on todella pinnallinen ja tekee aivan mita han itse tahtoo "koska mina haaaaaaaluan", "viis siita vaikuttakko se toisen tunteisiin, se on minulle yhta tyhjan kanssa".

Jos sinun on aivan pakko olla lattiamatto niin jatka vain hanen kanssaan, sitahan sina haluat.Kukaan terveella jarjella varustautunut ei katselisi tuollaista kaytosta viitta minuuttia kauempaa.

• Nuumi

mielestäni ole hyväksyttävää tuollainen. Ymmärrän hyvin, että olet loukkaantunut. Ainoa tapaus, miten ehkä voisin hyväksyä että mieheni jäisi jonkun tytön luokse yöksi, olisi joku yllättävä tilanne, esim. lompakko varastettu (tosin ehkä se tyttö olisi voinut lainata taksirahaa jos on kerran kaveri) tai että on ollut isot bileet ja siellä yöpyy PALJON MUITAKIN ihmisiä, miehiä ja naisia.

En todellakaan pitäisi tuollaisesta käytöksestä, ainakaan toistuvasti! Vaikka mieheeni luotankin, niin tommoinen pistäisi mut jo ajattelemaan tosi tarkkaan, ja varmaan tulisin mustasukkaiseksi ja epäluuloiseksi.. ei sille vois mitään.

• selvä se

Kertomasi perusteella uskon, että tyttöystäväsi on jo pettänyt sinua. Älä anna hänen pitää itseäsi pellenä.

Mikäli haluat kuitenkin jatkaa tämän naisen kanssa, sanot hänelle, ettet hyväksy vierailla miehillä punkkaamista missään tilanteessa. piste. Ei mitään muttia. Tee pelisäännöt selväksi ja ryhdistäydy hyvä mies!

• qwg.

Eikä myöskään sun muijasta voi tietää, mitä se humalassa ja kiimassaan niiden miesten kanssa on tehnyt. On kenties vaan hyvä valhtelija. Valitettavasti seurustelet varsinaisen baariruusun kanssa. Varmaankin kova flirtti päällä... Ei kannata sokeasti uskoa sen juttuja.

• DSA

Kerro meille sitten uutiset, mihin riita johti. Potkitko muijan pihalle? jne...

• miiax

Juu, sellaisiakin tyttöjä löytyy, jotka ei välitä dokaamisesta ja baareissa notkumisesta. Itse käyn aika harvoin. Jos seurustelee tosissaan, niin yleensä haluaa olla mahdollisimman paljon oman kultansa kanssa. Mielestäni on epäilyttävää, että hän viettää öitä muualla eikä välitä näin ollen tarpeeksi tunteistasi, pettipä sitten tai ei. Keskustelkaa asiasta. Jos hän ei muuta käytöstään, kannattaa mielestäni katsella uuden tyttösen perään...

• kerran voisin...

...kuvailemasi tapahtuman sietää jonkus poikkeusolon takia, jos ei kyytiä tai jostain syystä mahdollista palata järkevällä tavalla. Itse järjestäisin pikaisen eron enkä jäisi liikoja suremaan, korkeintaan sitä että olen suodtunut olemaan höynäytettävänä...ei mielestäni millään muotoa normaalia touhua...

• miss

Mua ainakin loukkaisi jos poikaystäväni menisi naispuoleisen kaverinsa luo yöksi, vaikka se täysin viatonta olisikin. Siksi en sitä koskaan itsekään tekisi, vaikka miespuoleinen kaverini olisi kuinka läheinen ja "vaaraton". Sensijaan että olisin mennyt edes homokaverini luokse yöksi, olen antanut hänen saattaa minut kotiin kultani luokse yöksi. Poikaystävä arvostaa ystävääni sen vuoksi suuresti.
      Ehdottaisin että ottaisit asian puheeksi, kertoisit vain että asia tuottaa pahaa mieltä ja kysyisit mitä tyttöystäväsi sanoisi jos sinä menisit toisen naisen luo yöksi. Jos sinulla on mahdollisuus, voitko vaikka tarjoutua hakemaan hänet yökerhosta yöllä?

• Mies!

Jos mun tyttöystävä menisi jonkun "toisen" miehen luo yöksi niin olisihan se todella epäkunnioittavaa käytöstä. Antaisin kyllä kenkää vaikka siellä ei olisi mitään tapahtunutkaan. Toisaalta en ole sellaisen kanan kanssa koskaan ollutkaan joka saattaisi tehdä tuollaista.

• on jo pettänyt

Näin on! Ja varsinkin jos tuota tapahtuu toistuvasti. Miksi suostut tuollaiseen? Itse annan mieheni mennä vapaasti baareihin, mutta sieltä on tultava SUORAAN kotiin ja jatkoille EI mennä. Haen kyllä mieheni kotiin itse, jos hänellä on rahat loppu ja jos akku loppuu, aina jostain kaverin kännykästä voi soittaa hakemaan. Kerroppa meille miten on käynyt??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      53
      4270
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      81
      3953
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3438
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3360
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      102
      2369
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2238
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2109
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2109
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2089
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1984
    Aihe