Anteeksi hassu otsikko, mutta en äkkiseltään keksinyt muutakaan. Haluaisin kuulla joitakin kommentteja omasta ja mieheni tilanteesta.
Keski-ikäinen mieheni kärsii haluttomuus- ja erektio-ongelmista. Aluksi tämä oli minulle vaikea paikka, mutta vuosien myötä on ollut pakko sopeutua. Olemme sopineet, ettemme edes puhu kyseisestä asiasta. Kuitenkin joka päivä löydän mieheni sängyn vierestä, sillälailla sopivasti keskikohdalta, tahmean kelleltävän läiskän. Ilmiselvää siemennestettä. En uskalla sanoa mitään asiasta.
Mistä tämä voisi johtua? Saako mieheni siemensyöksyn unissaan, vai harrastaako jotakin nukkuessani? Mitään arvailuja? Ehdotuksia tilanteen parantamiseksi?
Haluttomuus ja tahrat
11
1685
Vastaukset
- Ihmetteleni
Kyllä jokainen ihminen normaalisti unia näkee ja myös niitä seksiunia.
- Muija
Näkee kyllä, mutta kun otsikkona oli haluttomuus ja tahrat...
- biologista.
Muija kirjoitti:
Näkee kyllä, mutta kun otsikkona oli haluttomuus ja tahrat...
Ehkä hänellä ei ole seksihaluja, mutta pussit pitää tyhjentää, ja jos niitä ei tee itse mieli tyhjentää tai tyhjennyttää, niin spermat valuu itsestään ulos unen aikana. Jotenkinhan niiden on ulos tultava, jos ei ns. luonnollisesti, niin sitten muuten. Kyllä luonto hoitaa.
- Muija
biologista. kirjoitti:
Ehkä hänellä ei ole seksihaluja, mutta pussit pitää tyhjentää, ja jos niitä ei tee itse mieli tyhjentää tai tyhjennyttää, niin spermat valuu itsestään ulos unen aikana. Jotenkinhan niiden on ulos tultava, jos ei ns. luonnollisesti, niin sitten muuten. Kyllä luonto hoitaa.
Kiitos.
- Äijä minäkin
Muija kirjoitti:
Kiitos.
sille parikymppinen vaikka venakko kaveriksi ja katsele vierestä.
Veikkaan että hässii muutaman päivän kuin kani :-D - Muija
Äijä minäkin kirjoitti:
sille parikymppinen vaikka venakko kaveriksi ja katsele vierestä.
Veikkaan että hässii muutaman päivän kuin kani :-DKiitos nyt vaan, että viitsit vastata. Ihan ystävällistä. Mutta olen kyllä ihan hyvän näköinen akka, vaikka nimimerkkini Muija antaa ehkä muuta ymmärtää. Silloin joskus aikoinaan, mieheni sanoi valinneensa minut juuri siksi, että olen "maailman seksikkäin nainen". Mutta aika kuluu, ja halut katoaa. Minusta ehkä aika luonnollista. Vaikka olisi minulla vielä haluja jäljellä, mutta miehelläni niitä ei todellakaan ole. Ei auta, vaikka hommaisin sen parikymppisen venakon!
Itseasiassa, petin yhden kerran miestäni, tasan 20 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa. Kerroin jälkeenpäin asiasta miehelleni. Hän totesi vain, että "kun seuraavan kerran teet sen, älä kerro minulle!" - Meucci
Muija kirjoitti:
Kiitos nyt vaan, että viitsit vastata. Ihan ystävällistä. Mutta olen kyllä ihan hyvän näköinen akka, vaikka nimimerkkini Muija antaa ehkä muuta ymmärtää. Silloin joskus aikoinaan, mieheni sanoi valinneensa minut juuri siksi, että olen "maailman seksikkäin nainen". Mutta aika kuluu, ja halut katoaa. Minusta ehkä aika luonnollista. Vaikka olisi minulla vielä haluja jäljellä, mutta miehelläni niitä ei todellakaan ole. Ei auta, vaikka hommaisin sen parikymppisen venakon!
Itseasiassa, petin yhden kerran miestäni, tasan 20 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa. Kerroin jälkeenpäin asiasta miehelleni. Hän totesi vain, että "kun seuraavan kerran teet sen, älä kerro minulle!"Onko enää ihmekkään että äijäs ei halua sua ku olet menny pettämään, en mä ainakaan haluais.
- M.I.E.Sss
Muija kirjoitti:
Kiitos nyt vaan, että viitsit vastata. Ihan ystävällistä. Mutta olen kyllä ihan hyvän näköinen akka, vaikka nimimerkkini Muija antaa ehkä muuta ymmärtää. Silloin joskus aikoinaan, mieheni sanoi valinneensa minut juuri siksi, että olen "maailman seksikkäin nainen". Mutta aika kuluu, ja halut katoaa. Minusta ehkä aika luonnollista. Vaikka olisi minulla vielä haluja jäljellä, mutta miehelläni niitä ei todellakaan ole. Ei auta, vaikka hommaisin sen parikymppisen venakon!
Itseasiassa, petin yhden kerran miestäni, tasan 20 vuotta itseäni nuoremman miehen kanssa. Kerroin jälkeenpäin asiasta miehelleni. Hän totesi vain, että "kun seuraavan kerran teet sen, älä kerro minulle!"Eihän tuollaista kyr
*ätynnyriä kukaan täysjärkinen mies halua.
Mitäs petit, kärsi sitten.
- tätä
Olet pettänyt miestäsi ja miehesi on senverran periaatteen mies, että ei ota sinusta sen takia eroa. Kuitenkin hän on päättänyt, että ei anna sinulle enää pettämisesi jälkeen. Hänellä on halut tallella, mutta ei sinua kohtaan. Hän ei myöskään halua tehdä sinulle sitä, mitä sinä olet tehnyt hänelle - sis pettää. Niinpä hän vetää hanskaan sinun nukkuessasi, etkä sinä onneton edes sitä tajua.
Miehesi kärsii todella paljon tilanteesta henkisesti, koska joutuu olemaan puutteessa ja on todella syvästi loukkaantunut pettämisestäsi.
Oliko sinulla ihan "perusteltu" syy pettää, kuten esim. miehesi haluttomuus ja kuukausien pituinen puutteessa olo ennen sitä, vai teitkö sen tyylillä "kännissä laivalla tms"?- Muija
Ei se nyt mene ihan noin. Petin siksi, että olin jo vuosia ollut vastentahtoisessa selibaatissa, eikä mieheni suostu edes keskustelemaan asiasta. Tyyli oli kyllä "kännissä laivalla". Vaikka myönnän, että se oli väärin tehty, enkä tee sitä enää toista kertaa.
- tätä
Muija kirjoitti:
Ei se nyt mene ihan noin. Petin siksi, että olin jo vuosia ollut vastentahtoisessa selibaatissa, eikä mieheni suostu edes keskustelemaan asiasta. Tyyli oli kyllä "kännissä laivalla". Vaikka myönnän, että se oli väärin tehty, enkä tee sitä enää toista kertaa.
Jos asiat ovat todellakin niin, että olet ollut puutteessa vuosia ennen pettämistäsi, niin pyydän nöyrimmästi anteeksi edellistä kommenttiani.
Itse kyllä olisin tilanteessasi niin itsekäs, että kävisin vieraissa edes tyydyttämässä sen pakonomaisen tarpeeni, joka puutteessa ollessa väkisinkin tulee. Kynnys lähteä tälle tielle on jokseenkin korkea päätellen kommenteistasi.
Täältä on helppo sanoa, että anna monoa kannikkaan tuommoiselle ukolle. Tiedän sen itsekin,että se ei ole niin yksinkertaista.
Kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että rajansa kaikella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733