"madonna" lävistysksestä kysymystä..

ssssjj

eli siis, kovasti haluisin tuollaista madonna lävistystä eli tuohon "kauneuspilkku" kohtaan mutta nyt kun olen hoitoalan opiskelija ja tunnetusti lävistyksiä ei saa pitää ainakaan töissä niin jos sen korun ottaa pois vaikka työpäivän ajaksi niin jääkö siihen ihan älytön reikä siihen korukohtaan? tai meneekö se umpeen yleensäkkin helposti? kiitos vastauksista!9

8

596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennika

...On hyvin yksilöllistä. toisella reikä ei mene umpeen millään, toisella jo muutamassa tunnissa, etenkin alkuaikoina. Esimerkiksi oma kulmalävistykseni on ollut minulla nyt ½vuotta ja kun olin ilman korua kaksi tuntia, oli aika kivuliasta jo työntää korua takaisin...:(
      Kyllähän se reikä siinä näkyykin, vaikkei korua olisi, mutta eihän se nyt mikään mahdoton hole ole.;)

Yksi vaihtoehto on läpinäkyvä muovinen koru (bioplast tai jtn sinne päin), jos sen käyttö on työpaikalla sallittu.

• .....
      • ssssjj

kiitti vastauksista. Tuo "reijänpiilotus"(heh) juttu kuulosti ihan hyvältä idealta. tosin en nyt tiedä onko se niinkään ulkonäöllisistä seikoista kiellettyä se korujen pito töissä vaan enemminkin hygieniajuttuja. mutta epähygienisempäähän se on jos antaa sen korukohdan olla avoimena.

nyt vaan pitäs rohkeesti mennä liikkeeseen ottamaan kyseinen lävistys...jännittää. sattuu varmaan ihan kohtuullisesti...?

• tuntui...
        ssssjj kirjoitti:

kiitti vastauksista. Tuo "reijänpiilotus"(heh) juttu kuulosti ihan hyvältä idealta. tosin en nyt tiedä onko se niinkään ulkonäöllisistä seikoista kiellettyä se korujen pito töissä vaan enemminkin hygieniajuttuja. mutta epähygienisempäähän se on jos antaa sen korukohdan olla avoimena.

nyt vaan pitäs rohkeesti mennä liikkeeseen ottamaan kyseinen lävistys...jännittää. sattuu varmaan ihan kohtuullisesti...?

Sattui aika pirusti,vedet tuli silmistä, ja kun siihen ensin laitetaan semmonen pitempi tappi, jota tulis pitää viikon ainakin, että turvotus laskee, no ite vaihdoin lyhyemmän jo seuraavana päivänä, pitkän tapin kanssa oli tosi vaikea syödä ja puhua tai mitään muutakaan, ja muutenki se oli aika karun näkönen.
        Itellä maksoi 25 euroa, mutta kun ostin samalla sen lyhyemmän korun, hinnaksi tuli 30 euroa. Kannattaa ottaa se sellaiseen kohtaan, ettei koru hakkaa koko aikaa hampaaseen, vaarana että kiille kuluu pois.

• eeba
        ssssjj kirjoitti:

Moii! mulla on madonna koru, otin eilen. Jännitin sitä jonkun 1 viikon ja ajattelin samaa "se sattuu kuiteski kamalasti." kun menin liikkeeseen tuli huono olo. Sitten kuitenkin pistin silmät kiinni ja hengitin syvään kun nainen teki lävistyksen. Se nipistää vain. Se on 3-5 minsassa ohi . Kun lävistäjä kertoi se on siinä olin ihan hämmästyksissäni kuinka nopeasti se tehtiin. olen 13 vuotta. Olen muutenkin herkkä neuloille. Se meni kyllä tosi hyvin jälkikivut ovat sitten vähän kipeämpiä, mutta kyllä ne parantuvat aika nopsaa 2 kuukaudessa :)

• joo

Itellä on kyseinen lävistys ja koska paraneminen itsessäänkin jo kestää pari kuukautta, menee reikä kyllä sitten nopeasti umpeen ja ainakin ärtyy jos korua ottaa pois ja laittaa takaisin päivittäin.
      Itse olen asiakaspalvelutyössä, naamassa on kaksi lävistystä, ja ainakaan vielä ei ole tullut muuta kommenttia kuin että "vähän hienoja" =)

• eebaa

mooi! mä otin madonna korun !! :D D: kannatan.

• eebadeeba

no siis joillakin menee helpommin umpeen joillakin siis taas vähän hankalemmin.Se on kyllä myös aika kivuliasta työntää päivittäin korua sisään ja taas ottaa pois. kannatan sitä, että kysyt vielä sallitaanko lävistykset? MULLA on madonna koru.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      27
      3827
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      54
      2313
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      217
      2292
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1294
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe