"madonna" lävistysksestä kysymystä..

ssssjj

eli siis, kovasti haluisin tuollaista madonna lävistystä eli tuohon "kauneuspilkku" kohtaan mutta nyt kun olen hoitoalan opiskelija ja tunnetusti lävistyksiä ei saa pitää ainakaan töissä niin jos sen korun ottaa pois vaikka työpäivän ajaksi niin jääkö siihen ihan älytön reikä siihen korukohtaan? tai meneekö se umpeen yleensäkkin helposti? kiitos vastauksista!9

8

596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennika

...On hyvin yksilöllistä. toisella reikä ei mene umpeen millään, toisella jo muutamassa tunnissa, etenkin alkuaikoina. Esimerkiksi oma kulmalävistykseni on ollut minulla nyt ½vuotta ja kun olin ilman korua kaksi tuntia, oli aika kivuliasta jo työntää korua takaisin...:(
      Kyllähän se reikä siinä näkyykin, vaikkei korua olisi, mutta eihän se nyt mikään mahdoton hole ole.;)

Yksi vaihtoehto on läpinäkyvä muovinen koru (bioplast tai jtn sinne päin), jos sen käyttö on työpaikalla sallittu.

• .....
      • ssssjj

kiitti vastauksista. Tuo "reijänpiilotus"(heh) juttu kuulosti ihan hyvältä idealta. tosin en nyt tiedä onko se niinkään ulkonäöllisistä seikoista kiellettyä se korujen pito töissä vaan enemminkin hygieniajuttuja. mutta epähygienisempäähän se on jos antaa sen korukohdan olla avoimena.

nyt vaan pitäs rohkeesti mennä liikkeeseen ottamaan kyseinen lävistys...jännittää. sattuu varmaan ihan kohtuullisesti...?

• tuntui...
        ssssjj kirjoitti:

kiitti vastauksista. Tuo "reijänpiilotus"(heh) juttu kuulosti ihan hyvältä idealta. tosin en nyt tiedä onko se niinkään ulkonäöllisistä seikoista kiellettyä se korujen pito töissä vaan enemminkin hygieniajuttuja. mutta epähygienisempäähän se on jos antaa sen korukohdan olla avoimena.

nyt vaan pitäs rohkeesti mennä liikkeeseen ottamaan kyseinen lävistys...jännittää. sattuu varmaan ihan kohtuullisesti...?