En ymmärrä miehiä.

Muikku.

Jotkut miehet ovat sitten outoja. Ensin lähetellään kukkia, soitellaan ja suurinpiirtein roikutaan perässä ja sitten kun itse näyttää kiinnostuksensa niin mies on tipotiessään. Aika erikoinen toimintamalli...miksi te miehet olette niin käsittämättömiä?

25

2056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Debbie.D

Yksinkertainen vastaus kysymykseesi:
      Luoja on luonut miehistä yksinkertaisen olennon jota ei tulekaan ymmärtää. On olemassa miesryhmä jota kutsutaan velliperseiksi. Tapaamasi mies kuuluu tähän ryhmään.

• .........

elä pahoita mieltäsi tommosen kusipään yhden KETALEEN takia!
        ole iloinen ettei se ota yhteyttä! jos se nyt jo noin käyttäytyy! ja mix se käyttäytyy noin? no koska sillä on toisia naisia kieroksessa,sanon minä!

• Asiasta huvittunut

mitä kertoo naisista se, että naiset eivät ymmärrä edes yksinkertaista olentoa?

• JudgeLii
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

Se kertoo, että olemme aika monta kerrosta ylemmällä kehitystasolla ;)

• totuuden torvi
        Asiasta huvittunut kirjoitti:

että naisilla on logiikka ja olettavat miesten, kuten muidenkin asioiden perustuvan logiikkaan. Sen sijaan, koska miehet ovat niin yksinkertaisia, ettei niillä ole logiikkaa, tai se on hyvin alkeellista, niin naiset eivät osaa säätää aivojensa kierroslukua tarpeeksi hiljaiselle sitä ymmärtääkseen. Me odotamme ihmisten olevan paljon monimutkaisempia, rationaalisempia ja vaativampia koneistoja. Kuten me naiset esim. itse olemme.

• Asiasta huvittunut
        JudgeLii kirjoitti:

Se kertoo, että olemme aika monta kerrosta ylemmällä kehitystasolla ;)

Mutta ylemmille portaille ei pääse, ellei kiipeä alempia pitkin. :)

• niitä...

kukaan ymmärrä eikä oo tarkotuskaan. Sama juttu elämän tarkoituksen etsinnässä: kun ymmärtää ettei elämällä ole mitään järisyttävää tarkoitusta voi alkaa elämään paljon rennommin. Eli heitä murheesi miesten ymmärtämisestä ja hyväksy se.

• heli

näitä tällä tavalla toimivia miehiä on paaaljoon, niin minulla kuin ystävilläni ihan sama juttu ja jatkuu vaan miehestä toiseen; ensin mies on kiinnostunut, osoittaa sen kaikin tavoin - kun itse alat pitää niin häipyy... näinhän se näyttää menevän, valitettavasti.

• suru
        heli kirjoitti:

näitä tällä tavalla toimivia miehiä on paaaljoon, niin minulla kuin ystävilläni ihan sama juttu ja jatkuu vaan miehestä toiseen; ensin mies on kiinnostunut, osoittaa sen kaikin tavoin - kun itse alat pitää niin häipyy... näinhän se näyttää menevän, valitettavasti.

mutta mistä se johtuu...??? missä vika...???

• Ehkä sinulla on jollakin tavalla vääränlainen tyyli ilmaista kiinnostustasi.

"miksi te miehet olette niin käsittämättömiä?"
      - Sen minäkin haluaisin tietää. Ollaan melkein yhtä käsittämättömiä kuin naiset. =D

• Ilmaiset kiinnostuksesi vääränlaisia miehiä kohtaan.
        Tiedänpä, että on olemassa sellaisiakin miehiä, jotka kohottavat puutteellista itsetuntoaan juuri kuvailemallasi tavalla.

• Muikku.

No ei nyt mulla voi mikään väärä tyyli olla, hyvänenaikasentään(= Ilmaisen vain, että no katotaan nyt sitten mitä tästä tulee...ehkä miehet tosiaan ovat vähän vellihousuja...tiedä sanoa...en todellakaan ymmärrä miehiä..

• suru
        Muikku. kirjoitti:

No ei nyt mulla voi mikään väärä tyyli olla, hyvänenaikasentään(= Ilmaisen vain, että no katotaan nyt sitten mitä tästä tulee...ehkä miehet tosiaan ovat vähän vellihousuja...tiedä sanoa...en todellakaan ymmärrä miehiä..

mä olen aikalailla samaa mieltä sun kanssa... ensin mies on pusi pusi, hali hali ja lupaa vaikka kuun taivaalta, mutta sitten kun itse osoitat kiintymykses, niin sit se pakenee paikalta... taitaa olla aikas sitoutumiskammoista lajia,vaikka ensin muuta leperteleekin...

• heli

eikun tuo Richartti-nimimerkki kirjoitti seuraavasti alkup.ja mun kirjotuksen jälkeen;
        "Ehkä sinulla on jollakin tavalla vääränlainen tyyli ilmaista kiinnostustasi." Siihen vastasin, taisi mennä väärän kirjotuksen perään vaan, vaikka samassa topicissa olikin :D

• vaan

taitaa olla sama vika osalla naisistakin. Ne, jotka haluavat saalistaa, menettävät mielenkiintonsa heti kun saalis on saatu kiinni.

Ikävä kyllä minun kohdalla on sama juttu, vaikka olen nainen. En haluaisi, että niin on, mutta jostain syystä kiinnostukseni lopahtaa heti, jos toinen vastaa siihen. Se ei ole mukavaa. Olen kyllä ollut rakastunutkin ja pitkässä suhteessa, en siis täysin sitoutumiskyvytön ja tunnevammainen, mutta minulla on myös se vamma, että haluan saalistaa. Siinä särkyy muutama sydänkin aina sillontällöin, mutta en voi itselleni mitään. Luulen ihastuneeni ja haluavani jonkun ja kun saan hänet, en haluakkaan. Siksi yritänkin vältellä ihastumista ja ihmissuhteitä yleensäkin, en kuitenkaan tarkoituksella halua loukata ketään.

• heli

...täähän on hyvä "olet varmaan osoittanut kiinnostuksesi" väärin ... hihei, joo kun mies sanoo; "mä tykkään susta" ja vastaan "niin mäkin susta"... :D tää oli hyvä!

• mennä ny
        heli kirjoitti:

...täähän on hyvä "olet varmaan osoittanut kiinnostuksesi" väärin ... hihei, joo kun mies sanoo; "mä tykkään susta" ja vastaan "niin mäkin susta"... :D tää oli hyvä!

vähän huti. Vastaus väärään paikkaan? Tai sitten ajatukses juoksee todella omituisia ratoja, koska mä en tajuu yhtään, mitä tarkotat :D

• heli
        mennä ny kirjoitti:

vähän huti. Vastaus väärään paikkaan? Tai sitten ajatukses juoksee todella omituisia ratoja, koska mä en tajuu yhtään, mitä tarkotat :D

eh, uudestaan väärään väliin (pitäs varmaan mennä nukkumaa..)

eikun tuo Richartti-nimimerkki kirjoitti seuraavasti alkup.ja mun kirjotuksen jälkeen;
        "Ehkä sinulla on jollakin tavalla vääränlainen tyyli ilmaista kiinnostustasi." Siihen vastasin, taisi mennä väärän kirjotuksen perään vaan, vaikka samassa topicissa olikin :D

• teille jotka ihmettelette
        mennä ny kirjoitti:

Vastaus: mies häipyy heti jos nainen ilmaisee tunteensa miehelle,miksi mies häipyy? no koska se ei ollutkaan sinusta alunperinkään pätkääkään aidosti kiinostunut,halu vain ehkä paneskella kanssasi,mutta jos naisen tunteita tulee peliin niin se Romeo ruusuineen haihtuu kuin pieru tuuleen! siis lerppeili vain saadakseen sut selälleen!!

• Muikku.
        teille jotka ihmettelette kirjoitti:

Vastaus: mies häipyy heti jos nainen ilmaisee tunteensa miehelle,miksi mies häipyy? no koska se ei ollutkaan sinusta alunperinkään pätkääkään aidosti kiinostunut,halu vain ehkä paneskella kanssasi,mutta jos naisen tunteita tulee peliin niin se Romeo ruusuineen haihtuu kuin pieru tuuleen! siis lerppeili vain saadakseen sut selälleen!!

hehehhee...no mua ei saanut selälleen....eheheh...voi parkaa;)mutta sainpahan hienoja kukkasia(=

• Muikku.
        teille jotka ihmettelette kirjoitti:

Mutta mikä se idea taas oli? Kun en kerran antanut miehelle ja sitten kun rupesin niitä tunteita näyttämään niin luonnollisesti siinä vaiheessa mies voisi kuvitella, että nyt se nainen lämpenee punkkaan asti, mutta mies häipyykin kaiken vaivannäön jälkeen. häh?

• tommoset velliperseet
        Muikku. kirjoitti:

Mutta mikä se idea taas oli? Kun en kerran antanut miehelle ja sitten kun rupesin niitä tunteita näyttämään niin luonnollisesti siinä vaiheessa mies voisi kuvitella, että nyt se nainen lämpenee punkkaan asti, mutta mies häipyykin kaiken vaivannäön jälkeen. häh?

kai ne kaikki ovat homoja sitten saatana!
        kai niille tulee puput pöksyyn kun tulee tosi paikka! sitten kun pitää!

• 54j.

Se on tämä joidenkin miesten metsästysvietti. Jahdataan uhria, ihan sen huvin vuoksi, ja katsotaan jääkö metsästettävä ansaan. Sitten kun näin käy, niin mies on tehtävänsä suorittanut ja etsii seuraavan uhrin. Tämä metsästetty jätetään tietenkin oman onnensa nojaan.

• Murohiutale

Kohdallesi on osunut ns. metsästäjämies.

Hän saa suurimman henkisen nautinnon siitä, että hurmaa naisen. Ikävä kyllä, hän ei naisen hurmattuaan tiedä, mitä tehdä. Hän ei osaa sitoutua ja häntä alkaa vaivata aidan takana oleva nurmi.

Metsästäjä on mielenkiintoinen pelurin ja romantikon välimuoto. Pelurille henkinen puoli on nimittäin melko merkityksetön asia, hän hakee vain seksiä. Romantikolle henkinen puoli taas on kaikki kaikessa ja hän onkin kaikkein sitoutuvaisinta tyyppiä. Metsästäjä on näiden välissä, sillä hän saa kyllä nautintoa henkisestä valloituksesta, mutta ei osaa asettua aloilleen vaan on tullut riippuvaiseksi tavoittelusta.

Moinen ei ole edes kauhean harvinaista. Joudun itsekin myöntämään, että minua vaivasi tämän hiljattain alkaneen parisuhteeni alussa metsästäjävaisto. Onneksi sain sen taltutettua. Olisin nyt sinipunainen raivosta itseäni kohtaan jos olisin päästänyt irti jostakin näin hienosta.

• t.i.ruskeepaa

Muistan kun lapsena olisin pudonnut melkein polvilleni jos tykkäämäni tyttö olisi suostunut treffeille kanssani. Toisaalta jos nainen osoittaa kiinnostusta minua kohtaan, otan sen päättäväisesti vastaan. Toisaalta saatan epäröidä naisen ulkonäön suhteen ja epäillä kannattaako lähestyminen. Tällöin pyrin kauaksi hänestä. Toisaalta vääränlainen suosionosoitus naiselta luo epäarvokkaan kuvan hänestä itsestään, kuten jos nainen vaikuttaa maaniselta, pakkomielteiseltä, pervolta tai pinnalliselta. Jos minä osoitan herrasmiesmäisen kiinnostukseni naista kohtaan, vastauksen täytyy olla samanarvoinen, ja yhtälailla rehellinen. Sen ei täydy olla myöntävä eikä kieltävä, kunhan nainen noteeraa minut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2306
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      115
      1801
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1449
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1397
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1248
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1067
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      992
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      844
    Aihe