En oikein tiedä minne palstalle tämän olisin pistänyt mutta kuitenkin.
Onko jollain kokemuksia Elixiasta, eritoten Selloon avatusta sellaisesta. Lähinnä hinta,kun sitä ei kotivuilta löydy.
Olen osa-aikatyössä käyvä opiskelija joka haluaisi kovasti hieman kohentaa oloaan lähinnä aerobigillä, pumpilla jne miksei myös salilla käymällä. Kaksi iltana viikossa minulla on jo liikuntaharrastukseni treenit. Mutta ennen aamuisin ja arkipäivisin olisi aikaa hieman treenailla. Kannattaisiko mielestänne liityä jonkin salin jäseneksi vai liikkua muulla muotoa? Haluaisin myös suosituksia muista hyvistä ja mielellään mahd. edullisista jumppamahdollisuuksista Espoossa...
-Kiitos!:)
Elixia?
3
7672
Vastaukset
- muutama sana
hinta on jotain 60 euroa. oli 58e silloin kuin liityin, en tiedä oliko joku tarjous. olen tykännyt ryhmäliikuntatunneista tosi paljon ja salinkin puolella on tosi paljon laitteita. toisaalta omasta mielestäni 60e kuussa on tosi paljon jos et kerkeä käydä noin 3 krt./viikossa(sanoit että on jo muita treenejä. mutta jos pelkkä sali kiinnostaa, niin kannattaa mennä kaupungin saleille.
- DanZell från toispualjokke
Elixia Jokivarsi "kiskoo" 64 € joka EI ole kallis. Miksikö?
Ns. tavallinen sali maksaa 40-50 kuukaudessa. Mikäli haluat personal trainerin, kaiva kuvetta lisää. Jos haluat ravitsemusneuvpntaa, vielä lisää tai mene ERIKSEEN ravintoterapeutille.
Elixiassa nämä ja paljon muuta sisältyy hintaan. Elixia on jäsenkohtainen paikka, jossa kaikki palvelut ja edut ovat ENSISIJAISESTI jäsenille.
Olen käynyt muualla, tänne jään
- qdsfwse5q
ELIXIA Sellon sivuilla sanotaan näin:
24 kk:n perussopimus 71 €
12 kk:n perussopimus 71 €
12 kk:n lomavapaasopimus 75 €
12 kk:n päiväsopimus 53 €
Kuukausisopimus (min. 3kk) 83 e
Jäsenmaksu 89 e
Vieressä oleva Danafitness taas on 59,9e / kk kun on jäsenenä 12 kk, käyetttävissä tunnit ja kuntosali. Lisäksi dana on cms-klubi, eli treenata voi sitten muissakin cms-saleissa samalla kortilla, jos vaikka sattuu muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803