mikä niissä varatuissa viehättää

vaaleus on valttia

itse olen naimisissa onnettoman onnellisesti... Sehän on vain niin että kun tyttöporukalla baariin lähdetään niin yleensä törmään niihin "ei vapaisiin" miehiin...Mikäs on mukavampaa kuin jatkaa iltaa sellaisen miehen kanssa joka ei seuraavalla viikolla soittele langat kuumina....

5

1579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seuraaja

Jos verrataan varattuja ja ikisinkkuja, niin uskon, että varatuiksi päätyvät keskimäärin ne paremmannäköiset, älykkäämmät ja sosiaalisemmat ihminen. Jos aikuinen ihminen ei ole onnistunut luomaan suhteita, niin kai se jossakin mättää. Esittelen tuttavapiiristäni muutaman, joka ei ole koskaan "kelvannut" kenellekään:

1. nainen 38: arka, estynyt, itsetunto-ongelmainen
      2. nainen 31: naiivi, itstunnoton, mielistelevä, ripustautuva
      3. mies 28: aikaansaamaton, itsetunnoton, tylsä
      4. mies 28: ylipainoinen, itsestäänhuolehtimaton, tyhmä

Jos minä ihastun ihmiseen, niin tunne herää minussa siviilisäädystä riippumatta. Ja täytyy sanoa, että yleensä minuun (olen naimisissa) ihastutaan usein ja minä ihastun varattuihin miehiin ennemmin kuin pitkän linjan 3-kymppisiin poikamiehiin. Mutta suhteeseen en varatun kanssa ryhdy - varsinkin kun itselläkin on tiukka sitoutuminen aviopuolisoon.

• lady

Ei tarvitsekaan etsiä juuri noita ikisinkkuja, sillä kapakat on pullollaan eronneita.

• lady

Avasit silmäni. Tajusin juuri että eräs tuttni tekee juuri näin: valloittaa vain varattuja, jotta ei tarvitse sitoutua. Pelkkä salasuhde kun on niin paljon kuumempaa.

• itsetunto

Joidenkin sinkkujen sairas itsetunto kohenee sillä, kun varattu mies on kiinnostunut juuri HÄNESTÄ ja pettää omaa kumppaniaan juuri HÄNEN kanssaan...Luulevat olevansa joitakin kuningattaria, joiden eteen kaikki miehet lankeaa...Hohhoijaa...

Sairasta...

• raivoisa hiiri

Siinäpä tuli oikein sanottua, sen takia varmaan ukkomiehet on niin haluttuja.Mulla on nyt riesana yks 40 hyvässä toimessa oleva ns.sinkku joka roikkuu miehen perässä on kuulemma umpirakastunut ja vaatii eroamaan ja muuttamaan luokseen.
        Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin alkaa tehdä samoin jos heidän suhde jatkuu.
        kostonhimo on valtava. tekisi mieli leipoa turpaan sitä ämmää, mutta en ole vielä saanut ongittua sen osoitetta . ja mies ei kun porskuttaa, ei halua erota minusta ja sitä rataa.
        mitäs tähän tilanteeseen sanotte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      114
      3068
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      304
      1029
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      765
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe