Kuka tällaista enää haluaa??
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=25651&tyyppi=1
iPod lopettamassa Sufflen
20
1872
Vastaukset
- huhhuhhuh
Ensinnäkään ipod ei lopeta shufflea, vaan sen tekee Apple joskus pitkän ajan päästä. Shufflet loppuivat jenkeissä ja briteissä ennen joulua verkkokaupoista käsittämättömän kovan kysynnän vuoksi. Laitteessa loistava ääni, keveys, pieni koko ja laatu. Mitä liikkuva ihminen muuta kaipaakaan. Laatu on laatua. Ja hinta in vielä edullinen.
- huhuuu
Ei siinä iPodi poikien itkut auta.
- 1stMacFinn
huhuuu kirjoitti:
Ei siinä iPodi poikien itkut auta.
Mulla jo on 1 GB Shuffle ja voinhan mä korvata sen 1 GB nanolla. Ja sen taidan tässä keväällä tehdäkin, kun synttäri tulee kohdalle.
iPod Shuffle on iPod siinä missä nanokin. Ja näissä teknologia-asoissa tuotteiden elinkaari on melko lyhyt, aina tulee uutta ja usein myös parempaa. - kun pitää
1stMacFinn kirjoitti:
Mulla jo on 1 GB Shuffle ja voinhan mä korvata sen 1 GB nanolla. Ja sen taidan tässä keväällä tehdäkin, kun synttäri tulee kohdalle.
iPod Shuffle on iPod siinä missä nanokin. Ja näissä teknologia-asoissa tuotteiden elinkaari on melko lyhyt, aina tulee uutta ja usein myös parempaa...kun pitää jo keväällä korvata uudella. Omani on toiminut jo 3 vuotta, enkä näe mitään syytä vaihtaa uuteen, mutta minulla ei ole iPod, vaan monipuolinen XDRUM soitin vaihdettavalla AA-akulla, radiolla, sanelintoiminnolla jen...
- iBody.....
kun pitää kirjoitti:
..kun pitää jo keväällä korvata uudella. Omani on toiminut jo 3 vuotta, enkä näe mitään syytä vaihtaa uuteen, mutta minulla ei ole iPod, vaan monipuolinen XDRUM soitin vaihdettavalla AA-akulla, radiolla, sanelintoiminnolla jen...
Sitä sinun omaasi ei edes valmisteta enää. Niitä ei kai kukaan oikein halunnut, joten eipä ihme.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=552&posting=22000000013171310
iPod on haluttu ja ihmiset ostavat niitä ihan vapaaehtoisesti omasta vapaasta halusta. Viime vuonna yli 40 miljoonaa myytyä soitinta. Siis niitä myytiin keskinmäärin enemmän kuin yksi joka sekunti 24/7. Ihmiset varmaan osti niitä siksi, kun se sun XDR..joku on niin mahdottoman hyvä. :D - 1stMacFinn
kun pitää kirjoitti:
..kun pitää jo keväällä korvata uudella. Omani on toiminut jo 3 vuotta, enkä näe mitään syytä vaihtaa uuteen, mutta minulla ei ole iPod, vaan monipuolinen XDRUM soitin vaihdettavalla AA-akulla, radiolla, sanelintoiminnolla jen...
Kyllä mä olen kovin tyytyväinen Shuffleeni, syyt uuden ostamiseen ovat muualla.
Shufflessa on kaikki mitä itse soittimelta tarvitsen, paitsi liitettävyys auton soittimeen. Ja sen nano korjaa. Se on yksi syy uuden nanon ostamiseen.
- huhuu......
Totta kai soittimessa pitää vähintään olla radio ja näyttö. Sen pitää toimia myös MP10:llä Windowsissa koska se löytyy jokaisesta Tietokoneesta.
Lelut on erikseen joilla piirrellään kivoja erivärisiä viivoja.- on lelu
Kuka kuuntelee radiota kun voi laitta soittimen täyteen sellaista musiikkia mitä itse haluaa kuunnella, eikä tusinasoittolistoja hittiasemilta.
Wirusimurit kierrän kaukaa. - lkjkhkjhlkh
on lelu kirjoitti:
Kuka kuuntelee radiota kun voi laitta soittimen täyteen sellaista musiikkia mitä itse haluaa kuunnella, eikä tusinasoittolistoja hittiasemilta.
Wirusimurit kierrän kaukaa.Kun esim. tenavat nukkuu ja haluat kuunnella mielimusiikkisi lomassa uutiset. Kun soittimessa on valmiiina radio, niin eipä hätää.
Eikö ole kätevää. - tenavia
lkjkhkjhlkh kirjoitti:
Kun esim. tenavat nukkuu ja haluat kuunnella mielimusiikkisi lomassa uutiset. Kun soittimessa on valmiiina radio, niin eipä hätää.
Eikö ole kätevää.Ja vaikka olisi, niin en radiosta kuuntelisi yhtään mitään. En ole kuunnellut radiota vuosiin niin eipä paljon kiinnosta radion puuttuminen.
- Mika.....
on lelu kirjoitti:
Wirusimurit kierrän kaukaa.Kuka nyt radiosta musiikkia haluaa kuunnella?!? musiikkihan on vain toimitettujen puheohjelmien valiinjäävien taukojen täytettä. -70 luvulla kuunneltiin metronomin tikitystä ja tänään tik takia, perus juttu on kuitnekin sama.
- AM Tiainen
Sivuista ei saanut tilattua 5.2.2005 iPod Shuffleja koska ne päivitti AppleStoren hintoja.
7.2.2005 tuli markkinoille uusi edullinen 1GB iPod nano. Samalla Apple tiputti edullisimpien iPod shufflen MP3 soittimien hintoja.
Applen päivitykset 7.2.2005
iPod nano:
1GB 159eur (uusi malli)
2GB 209eur
4GB 269eur
iPod shuffle hinnanlaskut:
512Mt 79eur (aikaisemmin 99eur)
1GB 108eur (aikaisemmin 159eur = saman hintainen kuin uusi 1GB nano)- alskdj
Jos nuo jo vuosi sitten olivat tuon hintaisia, mitä ne maksaa nyt 2006?
- AM Tiainen
alskdj kirjoitti:
Jos nuo jo vuosi sitten olivat tuon hintaisia, mitä ne maksaa nyt 2006?
Joo, tuli vuodet kirjoitettua väärin.
5.2.2006 julkaistiin Tietokone-lehdessä huhu että iPod shuffle oltaisiin lopettamassa ja jokin uusi malli kenties korvaisi sen.
7.2.2006 tuli uusi 1GB iPod nano ja iPod shufflejen hintoja laskettiin lähemmäksi kilpailijoitaan.
8.2.2006 Tietokone lehti julkaisi uudemman uutisen jossa kerrottiin iPodien päivittyneen. - lunta tupaan
Kerroinko jotain väärää. Niinhän tietokonelehdessä luki. Etkö ymmärtänyt mitä siinä luki.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=25651 &tyyppi=1
Ymmärrän jos soittimessa ei ole radiota ja Sufflessa näyttöä niin se harmittaa iPodistia. Näytöllisissä malleissa kun vielä näyttökin naarmuuntuu helposti eikä mene takuuseen, niin onpa huono tilanne.
Miksi täältä poistetaan välillä viestejä. Tämän keskustelualueen tarkoitushan on keskustella iPodeista ja iTuneksesta. Keskusteluun kuuluu monenlaisia näkökulmia eikä ne aina ole kehuja. - katu-uskottava
lunta tupaan kirjoitti:
Kerroinko jotain väärää. Niinhän tietokonelehdessä luki. Etkö ymmärtänyt mitä siinä luki.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=25651 &tyyppi=1
Ymmärrän jos soittimessa ei ole radiota ja Sufflessa näyttöä niin se harmittaa iPodistia. Näytöllisissä malleissa kun vielä näyttökin naarmuuntuu helposti eikä mene takuuseen, niin onpa huono tilanne.
Miksi täältä poistetaan välillä viestejä. Tämän keskustelualueen tarkoitushan on keskustella iPodeista ja iTuneksesta. Keskusteluun kuuluu monenlaisia näkökulmia eikä ne aina ole kehuja.Radio mp3 soittimessa on tarkoitettu junteille.
- ipod on ihq
katu-uskottava kirjoitti:
Radio mp3 soittimessa on tarkoitettu junteille.
Itsekin olen sitä mieltä, että esim olympialaiset ovat parhammillaan kuunneltuna podcasteina.
- Aktiiviliikkuja
ipod on ihq kirjoitti:
Itsekin olen sitä mieltä, että esim olympialaiset ovat parhammillaan kuunneltuna podcasteina.
Hyvä huomio. Jälleen yksi hyvä syy ola ilman radiota. Urheilufanaatikkojen ikiomat hormooni ölympialaiset.
- lunta tupaan
ipod on ihq kirjoitti:
Niin iPodistit latailevat eilisen Suomi-Venäjä jääkiekko-ottelun jostain "leikkiradiosta" iPodiin ja kuuntelevat sen myöhässä. Onpa fiksu vekotin.
Ne jotka yleensä kuuntelevat pistävät vain OIKEAN RADION päälle mp3 soittimesta ja kuuntelevat ottelun reaaliajassa. Tällaisia ihmisiä kutsutaan myös fiksuiksi.
Itse kyllä katsoin ottelun telkkarista. - awgwawargagw
lunta tupaan kirjoitti:
Niin iPodistit latailevat eilisen Suomi-Venäjä jääkiekko-ottelun jostain "leikkiradiosta" iPodiin ja kuuntelevat sen myöhässä. Onpa fiksu vekotin.
Ne jotka yleensä kuuntelevat pistävät vain OIKEAN RADION päälle mp3 soittimesta ja kuuntelevat ottelun reaaliajassa. Tällaisia ihmisiä kutsutaan myös fiksuiksi.
Itse kyllä katsoin ottelun telkkarista.jos ei voinut/ehtinyt katsoa/kuunnella suomi-venäjä matsii... kiva kuunnella sit podcastien kautta. Ja jos haluu kuunnella sitä suorana, nii eiku vaa r-remotea ostamaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1524934Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss352861Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982611Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181863Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101645Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1511485Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111277