onko kellään käynyt kuurin aikana niin että paino on alkanut nousta vaikka on pysynyt kuurissa.alkaa jo huolettaa ku nousee vaan :( nestettä?ihokin kesii ja kutiaa :(
painonnousu
4
458
Vastaukset
- Tinam
Mulla ei sinällään ole alkanu nousta mutta jumahti.
Jostain luin että jos alkaa liikuntaa harrastamaan painon lasku pysähtyy hetkeksi mutta jatkuu sitten...
ilmeisesti koska lihas painaa enemmän kuin läski...
voi olla että olen vallan väärässäkin mutta tässä sinulle ainakin yksi arvaus...
ja itseasiassa mulle kävi juurikin näin, nyt ollaan taas mukavassa laskusuhtanteessa =)- muuta
Just juu ja ne lihaksethan kehittyy laihduttamispäätöstä seuraavana yönä! Nehän ne painaa.
- se on..
muuta kirjoitti:
Just juu ja ne lihaksethan kehittyy laihduttamispäätöstä seuraavana yönä! Nehän ne painaa.
että paino nousee alussa,sitte ku lihakset kasvanu oikeeseen mittaan niin paino jää siihen ja pysyy..nimim. kokemusta on..
olin vuojen alusta 53 killoo ja nyt ku kuntoilen päivittäin,paino noussu jo 55ki jopa..ensin hirvitti et no näinkö tässä käy,mut sitte ku kattelin missien painojaki niin aikalailla 60 siellä oli..eli ei kannata vaakaa tuijotttaa,ottaa mieluummin mittanauhan vyötärölle..:)
- Pikku-Myy
...Ensin lähtee nesteet liikkeelle, eli paino tippuu reippaasti alaspäin. Ja jos samalla on alottanu kevyemmän ruokavalion ja lisänny liikuntaa, niin sitten tulee hyvin herkästi "jumahtamisen aika". Silloin paino kestää samoissa lukemissa, mutta läski liikunnan mukana karisee ja lihasta tulee tilalle. ...Siis vaikka vaaka ei tuloksellaan ilahdutakaan, niin peili kyllä kertoo, että vartalo on kiinteytynyt ja "jenkkakahvat" sekä "outokumpu" pienentyneet. Tästä kaikesta johtuen kannattaa laihduttaa maltillisesti, niin lihas kertyy ja läski häviää, koska lihas kuluttaa liikkeessä enemmän energiaa kuin mitä vähäisempi lihas reilummalla läskikerroksella. Näin painonhallinta on hitaampaa, mutta tehokkaampaa ja tulokset näkyvät pidempään. Terveellisempääkin hidas laihduttaminen on, koska silloin kevyemmästä elämästä tulee herkemmin elämäntapa, eikä vain laihdutuskuuri. Näin tulokset ovat jopa loppu elämän kestäviä.
Enkä tällä tekstilläni halua mitenkään mollata niitä ihmisiä, jotka ovat valinneet laihdutustavakseen erilaiset laihdutuskuurit. Kaikilla on omat tarpeet ja omat tavat, silti kaikki ovat samanarvoisia, vaikka tuloksia tuleekin erilaisella aikataululla.
Hyvää kevään odotusta ja aurinkoisia ulkoilukelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664