Ollaan oltu naimisissa kohta 23 vuotta. Mieheni käy työssä ja minä olen tällä hetkellä työtön. Tuntuu et minä olen ollut meidän perheessä äidin roolissa kaikki nämä vuodet, myös vähän puolisollenikin, etten ainoastaan lapsille. Alan pikkuhiljaa kyllästyä siihen kun saan aina muistuttaa puolisoani tietyistä asioista ja oikeastaan mitään perheen yhteisiä asioita ei hän hoida omatoimisesti laisinkaan. Hänen mielestä riittävää on se kun käy töissä. Itse varmaan pääsen taas kesällä töihin, niin silti minun pitää pystyä hoitamaan perheen yhteisiäkin asioita, eikä minua niistä kukaan muistuta. Muuten pulisoni on ihan OK, mutta hänen takapuoleen tuuppiminen alkaa pikku hiljaa kyllästyttää. Vielä kun on kyse aikuisesta, jonka pitäisi tietää vastuunsa perheessä.
Parisuhteen ongelmia
9
1149
Vastaukset
- Potra Poika
Eikös se ole se yleisin neuvo tää.
BTW, eikö SINUN kuulu pitää koti kunnossa kun hän tienaa rahat taloon.
Vai eikö hän tee mitään miesten töitäkään, autoremppaa, sähkö ja taloremppaa vaan kaikki teet sinä?
Meiltä saattaisit joutua pysyviin kesätöihin jos kotona ei ole hyvä olla- N24
Voi luoja. Millä vuosisadalla elät????
Meillä auto rempataan korjaamolla (varaukset ym hoidan muutenkin itse koska auto on minun) ja rempat kämpässä tehdään ihan yhteisvoimin. Taloustyöt tekee se kellä on aikaa siihen. Ainoat askareet jotka on vain toisen tekemiä on miehellä ikkunanpesu koska itse vihaan kyseistä touhua, ja minulla vaatteiden viikaaminen koska miehellä ei riitä kärsivällisyys siihen touhuun. Työt siis jaetaan persoonan, ei sukupuolen mukaan. - Potra Poika
N24 kirjoitti:
Voi luoja. Millä vuosisadalla elät????
Meillä auto rempataan korjaamolla (varaukset ym hoidan muutenkin itse koska auto on minun) ja rempat kämpässä tehdään ihan yhteisvoimin. Taloustyöt tekee se kellä on aikaa siihen. Ainoat askareet jotka on vain toisen tekemiä on miehellä ikkunanpesu koska itse vihaan kyseistä touhua, ja minulla vaatteiden viikaaminen koska miehellä ei riitä kärsivällisyys siihen touhuun. Työt siis jaetaan persoonan, ei sukupuolen mukaan.Teillä ei ole sitten pikkurahasta pulaa :)
Mikäpä siinä olkaa tyytyväisiä ja niin tasa-arvoisia hehheheh.
Maaseutuympyröissä eläminen on hiukan toisenlaista. - N24
Potra Poika kirjoitti:
Teillä ei ole sitten pikkurahasta pulaa :)
Mikäpä siinä olkaa tyytyväisiä ja niin tasa-arvoisia hehheheh.
Maaseutuympyröissä eläminen on hiukan toisenlaista.Niin edelleen, mitä ihmettä rahalla on näiden "naisten ja miesten töiden" kanssa tekemistä? Se että käytämme autoa korjaamolla tuskin on tekemistä sen asian kanssa onko ihmisillä pulaa "pikkurahasta" vai ei (uskonpa että monessakaan taloudessa ei kumpainenkaan osapuoli osaa esim. jotain hihnaa vaihtaa). Toki olemme tyytyväisiä ja tasa-arvoisia, mutta ei sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa. Täällä kaupunkiympyröissä olemme ehkä sitten vain hiukan vähemmän juntteja.
- jeesus
Jep ero äkkiä, ota lapset ja juokse. Haisee siltä, että seksiskin on jo loppu. Kun sä olet niin täynnä itteäs. Äijä painaa 10h päiviä, ja sä heräät joskus ja ruikutat sitten, kun voi voi mä jouduin tänäänkin imuroimaan, eikä äijä tullut ruokiksel edes siivoo, voi voi sun kohtaloas. luuseri sä oot, ja onneton vikisijä. Tyypillinen nykyajan tuottama eronneen perheen tyttö, jonka isä on kasvattanut kylmäksi lepakoksi, joka vain hyväksikäyttää muita
- niin muutkin
Tietysti voit suhtautua omaan velvollisuuteesi napisten, mutta kuka siita hyotyy?
Kaannappa asia positiiviseksi ja ajattele miten paljon olet saanut oppia saadessasi aivan itse hoitaa kaikki talouteen liittyvat ja finanssiasiat(oli ne sitten sijoitukset tai velkojen maksut korkoineen jne).
Uskoisin etta suurimmassa osassa perheita se on vaimojen tehtava hoitaa kaikki talouteen liittyva ja jos asiat oikein organisoi, se ei vie kuin enintaan tunnin paivasa. Mitka tahaansa tyot ovat kovin vastenmielisia (siivous,pyykki, autonhuollot), palkkaa joku toinen tekemaan. Sina itsehan jarjestat finanssiasiat, pystyt sen kylla hoitamaan.Saasta jostain, sirra se raha toisaalle.
Tiedatko, suurin osa naisista hoitaa kaiken tuon taysipivaisen kodin ulkopuolisen tyonsa lisaksi,olivat he naimisissa tai ei. Eika se todellakaan ole mikaan iso asia. Se on vain osa jokapaivaista elamaa.- puoliksi
Kylläpäs taas provoilet! Sillä et voi olla tosissasi noiden kommenttiesi kanssa! Mies tekee yhtä lailla kotona töitä kuin vaimokin, oli töissä tai ei. Jos nainen käy töissä, niin silloin kotihommat tehdään puoliksi, niiden ei tarvitse jäädä naisen vastuulle, mikäli hän ei itse halua niin olevan.
- niin muutkin
puoliksi kirjoitti:
Kylläpäs taas provoilet! Sillä et voi olla tosissasi noiden kommenttiesi kanssa! Mies tekee yhtä lailla kotona töitä kuin vaimokin, oli töissä tai ei. Jos nainen käy töissä, niin silloin kotihommat tehdään puoliksi, niiden ei tarvitse jäädä naisen vastuulle, mikäli hän ei itse halua niin olevan.
Sanoit aivan oikein ettei naisen tarvitse tehda mitaan ellei han itse halua. Usein niin on etta laskut on maksettava sijoitukset hoidettava ja ellei mies sita tee, se on sitten vaimaon tehtava jos han haluaa etta katto pysyy paan paalla.
Olit siis aivan oikeassa.
- äijäkkä
Äläkä tänne tule marisemaan.
Miehesi nettiäkö tulit käyttä,mään?
Vaihtakaa osia, kyllä se mies imuroi ja tiskaakin jos koko roskan elätät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373274Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181309Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551300- 60933
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 87865
- 20834