haluan laulaa häissäni...

kiljukaula

Minulla on unelmana laulaa jokin suht helppo laulu miehelleni häissämme. Ongelmana on vain äänen käyttöni. Olen ainut ollut hyvin musikaalinen ja rakastan laulamista. Ääneni on ilmeisesti ihan hyvä, mutta en osaa käyttää sitä. Eli hengitän väärin ja ääneni värisee.

Onko jotain mitä voisin tehdä parantaakseni lauluääntäni ja -käyttöä? Vai onko täysin mahdoton ponnistus?

10

1393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dion ole

jossain haastattelussa kiittänyt miestään äänensä "löytymisestä". Kysypä häneltä, mitä se mahtaa tarkoittaa...

• Bosse

kun ongelmia on tuolla tasolla, niin älä laula julkisesti! Älä ainakaan miehellesi ja häissäsi! Häpäisisit vain sekä miehesi että itsesi. Antaa kanttorin laulaa ja jotain muuta kuin iskelmiä. Missä se ihmisten tyylitaju nykyisin on?!

• kiljukaula

Juuri siksi haluan kehittää ääntäni! Enkä todellakaan missään kirkossa ole laulamassa vaan juhlapaikalla. Haluan nimeomaan apua ääneni kehittäämiseen, en rohkaisua.

• pongo
        kiljukaula kirjoitti:

Juuri siksi haluan kehittää ääntäni! Enkä todellakaan missään kirkossa ole laulamassa vaan juhlapaikalla. Haluan nimeomaan apua ääneni kehittäämiseen, en rohkaisua.

ei kukaan voi sinua neuvoa tällä palstalla!!!! Mene laulutunnille, lauluopettajan luo. Ajattele nyt, jos minä kirjoittaisin täällä, että olen ihan taiteellinen ja haluan maalata miehelleni taulun, mutta tauluista tulee aina ihan vapisevia, koska en kai osaa liikuttaa kättä. Miten voin kehittää maalaustaitoani? Mitä ihmettä siihen voisi vastata?

• tatti

Ei ole mahdotonta.Mutta se vaatii opettajan kanssa tehtävää työtä ja täällä ei voida enempää asiaa auttaa.Itse olen laulutunneilla ja kyllä se on parantanut paljonkin tekniikkaa ja sitä kautta laulamista.

• siitä

milloin hääsi ovat? ei sitä hengitystekniikkaa yhdessä yössä opita. jos sinulla on häihin vielä aikaa, niin ei muuta kun harjoittelemaan! se on myös asia erikseen, kuinka paljon olet valmis treenaamaan tämän yhden esityksen takia. laulutunnit eivät mitään ilmaisia ole, ja jos haluat pitää asian salassa mieheltäsi, niin keksi sitten jokin hyvä selitys sille, miksi yhtäkkiä haluat oppia laulamaan oikein opettajan avustuksella.
      no, itse opin hengitystekniikan vain ja ainoastaan itse opettelemalla, kotona. löysin netistä mahtavat sivut, joissa opetettiin oikea hengitystekniikka. kirjoita googleen "laulutekniikka", siellä tulee ensimmäisenä olavi niemen sivut. opettele sieltä!yritä ainakin. mutta se, mitä tässä ajan takaa on nimenomaan se, että tekniikan oivaltaminen on vasta yksi askel eteenpäin. sitten alkaa harjoittelu. itselläni meni noin vuosi siihen, että opin käyttämään ääntäni oikein, luontevasti, ilman miettimistä laulun aikana. se vaatii paljon harjoittelua, että pääsee siihen pisteeseen, että ääntä osaa laulaessa käyttää oikein ja että oikea tekniikka iskostuu selkärankaan, kuten esim. tietyt refleksit. en tiedä auttaako tämä sinua, mutta minua se auttoi ja olen siitä ikuisesti noille internetsivuille kiitollinen!

• Kannustaja

siitä tulee hyvä huumoriohjelmanumero.

• Vaari

Laula vasta vihkimisen jälkeen, ettet pety.

• vois äijä lähtee karkuun

ja perua koko häät

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      70
      4868
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      113
      4580
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4050
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3937
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2984
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2728
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2667
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2652
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      39
      2623
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2474
    Aihe