HUOMIO: kaikki Suomi24:n käyttäjät!

leijona

Tämä osio Suomi24:stä on keskustelu. Se ei kuitenkaan tarkoita, että olisi mitään järkeä aloittaa aina uusi palsta, kun on jotain asiaa. Kun nytkin on parisenkymmentä aloitettua viestiketjua koskien yhdistetyn normaalikilpailua. Muutama riittää kyllä.

Täällä on erikseen tarjolla urheiluaiheinen chat-huone, joka ei tietääkseni koskaan ole ollut liian täynnä. Jos se näyttää autiolta, voi silti tehdä aloitteen ja mennä huoneeseen. Aika varmasti sinne kohta joku tulee seuraksi.

On ainoastaan haittaa, että uusia viestejä on tunnin sisällä tullut kymmeniä. Palsta ruuhkautuu, eikä kukaan jaksa edes vaivautua lukemaan kaikkia samasta aiheesta kirjoitettuja aloitusviestejä.

Jos välttämättä haluaa saada vastauksia itselleen, voi mennä johonkin chat-huoneeseen juttelemaan. Hyvin useassa on puhetta Olympialaisista.

Tehkäöä siis kaikille (itsellennekin) palvelus ja joko etsikää aihettanne koskeva aloitusviesti, tai julistakaa tietouttanne jossain muualla. Jos teillä on tarjottavana OIKEASTI UUTTA asiaa, on se luonnollisesti oikein laittaa esille aloitusviestin muodossa.

Esitän tämän toiveen mahdollisimman sovittelevassa hengessä, ja kiitän kaikkia, jotka edes hieman ottavat tästä onkeensa. Kisoja on vielä paljon jäljellä, tämä palsta tulee vielä ruuhkautumaan.

11

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituttaa "

Kuule sinä norjalaisten perseennuolija, mene itse keskenäsi hurraamaan turkanpurijoille. Minua ei kiinnosta!!!

• leijona

Miten Norja tai norjalaiset liittyvät tähän? Etköhän keksisi jotain vähänkään tähdellisempää tapaa purkaa kiukkuasi?

• itte uuden

ketjun!!!!!!!!!

• leijona

Luitko sinä ollenkaan mistä minä kirjoitin? Vai oliko taas vain sellainen pakottava olo saada äänensä kuuluviin?

Tämä aihen kun ei viimeisten aiheiden joukossa juuri näy. Ei tekstinä, eikä sen paremmin kirjoittajien päissä.

• Woot

Eihän nyt jokainen jaksa lukea jokaista viestiä sen takia, että oiskohan tämän otiskon alle minun viestini sopivin

• leijona

En minä jokaista voi siihen olettaakaan kykenevän. Kunhan järkevimmät jaksaisivat.

Siinä onkin toinen pointti, sitä voi panostaa myös siihen viestinsä otsikointiin. Eikö jo alakoulussa opeteta, että otsikon tulisi liittyä tekstin aiheeseen. Kun ihmisellä on niin hirmuinen hinku saada oma teksti julki, ei hän mieti mitä laittaa otsikoksi.

• ---------
        leijona kirjoitti:

En minä jokaista voi siihen olettaakaan kykenevän. Kunhan järkevimmät jaksaisivat.

Siinä onkin toinen pointti, sitä voi panostaa myös siihen viestinsä otsikointiin. Eikö jo alakoulussa opeteta, että otsikon tulisi liittyä tekstin aiheeseen. Kun ihmisellä on niin hirmuinen hinku saada oma teksti julki, ei hän mieti mitä laittaa otsikoksi.

Lopeta jo tuo kiihkoilu.

• pamputtaa

Ei taida olla kaikki kotona sinullakaan. Ilmeisesti halusit ainoastaan äänesi kuuluviin, vaikka sinulla ei ollut mitään palstan aihepiiriin kuuluvaa JÄRKEVÄÄ sanottavaa.

Helpottiko nyt?

• nettipoliisi leijona

Minä kun en pamputtamaan pyrkinyt, enkä sen kummemmin kiihkoilemaan. Ajattelin vaan, että olisi ollut käytännöllistä ja selkeämpää, jos näitä "manninen on paska" -tyylisiä hengentuotantoja olisi ollut vähemmän.

Älykkyydestäni en ole sen ihmeemmin hehkuttanut, mutta ilmeisesti sen verran on sitäkin, että en ihan mitä tahansa tällaiseen palstaan kirjoita. Jos sinun päähäsi ei mahdu, miten asiani kuuluu tähän (ja samalla jokaiseen Suomi24:n) palstaan, ei vika ole ainakaan minussa.

Ja vastauksena viimeiseen kysymykseesi: En näe mitään syytä miksi tuo turha vastauksesi olisi minua helpottanut.

• sinulla...
        nettipoliisi leijona kirjoitti:

Minä kun en pamputtamaan pyrkinyt, enkä sen kummemmin kiihkoilemaan. Ajattelin vaan, että olisi ollut käytännöllistä ja selkeämpää, jos näitä "manninen on paska" -tyylisiä hengentuotantoja olisi ollut vähemmän.

Älykkyydestäni en ole sen ihmeemmin hehkuttanut, mutta ilmeisesti sen verran on sitäkin, että en ihan mitä tahansa tällaiseen palstaan kirjoita. Jos sinun päähäsi ei mahdu, miten asiani kuuluu tähän (ja samalla jokaiseen Suomi24:n) palstaan, ei vika ole ainakaan minussa.

Ja vastauksena viimeiseen kysymykseesi: En näe mitään syytä miksi tuo turha vastauksesi olisi minua helpottanut.

"Älykkyydestäni en ole sen ihmeemmin hehkuttanut, mutta ilmeisesti sen verran on sitäkin, että en ihan mitä tahansa tällaiseen palstaan kirjoita. Jos sinun päähäsi ei mahdu, miten asiani kuuluu tähän (ja samalla jokaiseen Suomi24:n) palstaan, ei vika ole ainakaan minussa."

Vika on nimenomaan sinussa ja heikoissa hoksottimissasi, sillä palstan aihepiiri on määritelty seuraavasti: "Keskustele menneistä ja tulevista olympialaisista, kisojen parhaista hetkistä ja taitavimmista urheilijoista", eikä suinkaan "Vouhkaa ja valista kuinka palstalla tulisi mielestäsi keskustella".

• leijona
        sinulla... kirjoitti:

"Älykkyydestäni en ole sen ihmeemmin hehkuttanut, mutta ilmeisesti sen verran on sitäkin, että en ihan mitä tahansa tällaiseen palstaan kirjoita. Jos sinun päähäsi ei mahdu, miten asiani kuuluu tähän (ja samalla jokaiseen Suomi24:n) palstaan, ei vika ole ainakaan minussa."

Vika on nimenomaan sinussa ja heikoissa hoksottimissasi, sillä palstan aihepiiri on määritelty seuraavasti: "Keskustele menneistä ja tulevista olympialaisista, kisojen parhaista hetkistä ja taitavimmista urheilijoista", eikä suinkaan "Vouhkaa ja valista kuinka palstalla tulisi mielestäsi keskustella".

On kai aivan turha yrittää saada tätä toimimaan, joten antaa olla. Jos on liian hankalaa saada mahtumaan kaskikymmentä samasta aiheesta kirjoitettua viestiä yhteen ketjuun, on kai se sitten liian hankalaa.

Kun se ei oikein keskustelulta edes vaikuta, kun ne kaksikymmentä ihmistä lähettävät identtisiä viestejä, eivätkä kuitenkaan vastaa kenellekään.

Eihän se suuri ero ole chatin ja keskustelun välillä, mutta kai sen vähän tyhmempikin älyää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60