Kuinka pitkä ekoilla treffeillä oikein olisi tarkoitus edetä?
Taustatietoa sen verran, että olen 16-vuotias tyttö. Olin eilen ekoilla deiteillä 18-vuotiaan jätkän kanssa. Itse asiassa elämäni ekat treffit. :D Oltiin ensin syömässä ja kun lähettiin kävelemään pois raflasta, poika otti mua kädestä kiinni. Se jo hämmensi mua aika lailla, itte en todellakaan olis ottanu kädestä kiinni :D mut ihan okei, ei siinä mitään.
Mentiin sitten jätkän luo. Kun olin lähdössä jätkä seisoi ovensuussa ja kun ohitin sen se suuteli mua. En ehtinyt tehdä oikein mitään. Mut siis suulle, kielari. Musta oli kyl aikasemminki tuntunu et se haluis suudella mua, kun istuttiin vierekkäin tuijottelin koko ajan toiseen suuntaan :D Kun olin lähössä se sit tapahtu, ois varmaan pussaillu enemmänkin mut mun piti mennä.
En oikeen tiiä mitä tosta pitäis ajatella. Itte en ois kuvitellu että oltais menty niin pitkälle, kun oon tasan kerran ennen vilaukselta tyypin nähny ja siitäkin on tosi paljon aikaa... Ja jossain amerikkalaisissa leffoissakin aina on juttua et 3. treffeillä saa antaa hyvänyönsuukon :D
Miten on?
miten pitkälle 1. treffeillä?
2
2056
Vastaukset
- Petri
Itse olen myös edennyt aika nopeaan tahtiin. Ja jos tyttö on hieman varautunut ja ujo niin sitten on kiva ottaa ohjat käsiini. Ekoilla treffeillä on ihan ok suudella, jos siltä tuntuu.. Mutta toisaalta voi kyllä olla liian hätäistä.
Tästä lähtien odottelen kyllä kauemmin. Idea on siinä että suudeltuani tyttöä olen lojaali suutelemalleni työtölle, mutta jos suutelua ei tapahdu niin periaatteessa voi muidenkin kanssa käydä treffeillä.
Kivempi on odotella ja katsella miltä toinen tuntuu, noh, jos uskoo rakkauteen ensisilmäyksellä niin mikäs siinä. ;) - Bianca
voihan ekoilla treffeillä tehdä mitä haluaa, mutta kyse onkin siitä mitä haluaa.. :)
Voi olla että poika halusi vain ilmaista kiinnostuksensa suudelmalla, eikä se tarkoita välttämättä että hän olisi tyyliin sänkyyn sinut halunnut (sellaisiakin törppöjä toki on).
Ehdottomasti ihaninta on kyllä ollut sinä iltana kun erään pojan kanssa tultiin yhtä matkaa opiskelijabileistä. Hän kyyditsi minua tarakallaan (söpöä!), lopetti polkemisen kesken kaiken (kävelimme siis loppumatkan) ja sanoi että "kävellään niin ehdin jutella sun kanssa enemmän". Sit tultiin kotiovelleni ja hän kiitti mukavasta seurasta hymyillen ja halasi tiukasti... Voi pojat - se oli ihanaa ;)
Joten ei se suudelma asiaan aina kuulu, muutenkin voi kyllä kiinnostuksensa ilmaista ja perille menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128