Nyt on tiukka veto käynnissä- vedon aiheena on : "Onko lumilautailu urheilua?" Jos linjoilla on LUMILAUTAILIJOITA vastatkaa... muiden mielipiteillä ei vedossamme ole väliä. Miten ja kuinka paljon Torinossa olevat lumilautailijat harjoittelevat yms., onko ruokavaliota jne. Pikaista vastausta toivoen Sami ja Tuula.
Onko lumilautailu
5
775
Vastaukset
- liittyy
Hannu Mannisen surkeuteen?
- Shakki
Urheilemista on sellainen suoritus jossa alkaa hiki virtaamaan.
- wolfgang
minusta lumivelmuilu ei ole urheilua.mukamas
jotain elämänkokeneita ja relanneita.oikeasti
lumilautailijat olisivat oikeasti työttömiä
ja sossun ja työkkärin kirjoilla aina.
äo on jotain 60.
"mä verin bäkflipin ja sitten fronttiseiskan",
hämyilee eräs sorsa.
lumilautailijat eivät jaksaisi juosta cooperissa
kuin joku 1500m.
lumilautailu on eri kaliiberia kuin muut tosimiesten
lajit.
sitten ollaan sitä niin olevinaan ja viisaita
kun voitetaan laji jossa osanottajia 23.
mun mielest lumilautailu pitäis kieltää ja
laittaa nämä lusmuilijat oikeisiin töihin!!!
siinäpä hallitukselle puinnin aiheita työttömyyden
nostamiseksi!
taloukasvu nousuun lumilauta housuun!
talouskasvu nousuun lumilauta housuun!- Lajin tunteva
Katsotaanpas;
Antti Autti, 20 v. Elävakuutussäästäjä, omistusasunnon haltia. Asunto ansaittu omilla urheilusuorituksilla, mm. kaksinkertaisella maailmanmestaruudella ja maailman cupin 2. sijalla. Lisäksi viime vuonna kovimmam ammattilaiskisan X-Games 2005:n voitto lumikourussa. Pidetään jo nyt yhtenä parhaimmista suomalaisista lumilautailijoista koskaan.
Toteaan iltapäivän lehden haastattelussa, että "turha lähteä varmistelemaan". Mainitsee sijoihin 4-10 tyytymisen olevan sama kuin olisi jo luovuttanut ennen kuin kisa alkaakaa.
Saavuttaa mitä todennäköisemmin mitalin, onnistuneella laskulla jopa kultaisen. Eritoten nyt, kun tuomaristo on kansainvälinen, eivätkä amerikkalaiset pääse vetämään niin pahasti kotiinpäin.
Missä tässä mahtaa se urheilu puuttua ?
Antin reipasta olemusta katselee koska tahansa mielummin kuin itkusilmäisiä "Kari-Pekka Käryn hengenheimolaisia" suoraan jostain halvatun suonsilmästä.
- Juuso
urheilua, lökäpöksyiset ruohonpössyttelijät liukuu jotain jäistä ränniä pitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829