-20KG, 2 KK?!!!

LATJU

Kertokaa, mikä on helpoin, tai oikeastaan nopein tapa laihtua 20 kiloa, kahdessa kuukaudessa. Sillä, säilyykö tulos, tai onko se niin hirmu terveellinen, ei nyt ole kyse. ainoastaan tavasta. Omat häät tulossa, enkä tiedä mitä tehdä. Olen lihonut muutamassa kuukaudessa nuo kilot, omaa tyhmyyttäni. olen sairastanut anoreksian, bulimian ja ahmimishhäiriön, ja viimeisestä johtuen olen nykyisessä tilassani. Haluasin aitoja vinkkejä ja keinoja, sillä aika ei riitä "elämäntapa muutokseen". Sen aika tulee sen jälkeen. Olen kiitollinen kaikista omakohtaisistga vinkeistä!!!

10

2472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dietistä,

mutta en tietä pystytkö noudattamaan sitä tarvittavan pitkään!
      Eli päivässä saa syödä 600kcal. Se on tosi vähän!
      Voit saada rajuja oireita esim. heikotusta, sydämen tykytystä jne.
      Tsemppiä ja hyvää vointia!

• eräs keino

Rasvaimu on yksi, ei tosin mikään halpa konsti.

• paikkari

ryhtyny laihikselle ??

• mahdollista

Nutrilet juomapusseilla on periaatteessa mahdollista laihtua 10 kg kuussa. Siinä mielessä paras vaihtoehto ongelmaasi koska se on terveellinen, saat kaikki tarvitsemasi ravinteet toisin kuin jossain itsesävelletyssä vähäkalorisessa dietissä. Tahdonvoimaa tuo vaatii melkoisesti, mutta kun pussit juo säännöllisin väliajoin ei pahaa nälkää eikä mielihaluja pääse tulemaan. Onnea sinulle!

• saa apteekeista

Nutrifast on parempi ja vielä nopeampi. Pienempi kalorimäärä. Ei alkupäivät helppoja, mutta toimii.

• Varo!!!

sinulla on historia monenlaisten syömishäiriöiden kanssa ja nyt ajattelet sekoittaa elimistöäsi lisää laihduttamalla kahteen kuukauteen 20 kiloa. Et siis halua tervehtyä, oikeasti? Olen itsekin mennyt vihille 20 kg ylipainoisena ja laihduttelen vasta nyt reilu vuosi häiden jälkeen. En koe että olisin yhtään onnellisempi vaikka olisin mennyt laihana naimisiin.

Mieti!!! Yritä saada terveytesi tasapainoon äläkä edes haaveile tuosta pudotuksesta. Sanot lihoneesi omaa tyhmyyttäsi ja tuo tyhmyys näkyy vain pahenevan.

• mamemu

Ei tuohon voi oikeen mitään lisätä!
        Olen samaa mieltä kuin Varo!!!

• hömppä

Et pysty laihtumaan 20 kiloa 2 kuukaudessa vaikka olisit kokonaan syömättä! Niin se vaan on. Nutrileteilla yms. voit laihtua paljon, mutta mulla ainakin ekalla viikolla tippui yli 2 kiloa, mutta sen jälkeen 1 kilo/viikko, saman verran kuin mitä nyt tippuu painonvartijoiden pisteitä laskemalla, ja saan kuitenkin syödä vatsani täyteen. Eli jos menet painonvartijoihin ja syöt ohjeiden mukaan, mutta myös alat liikkumaan enemmän, esim. sauvakävely on tehokasta laidutukseen, jos ei aikaisemmin ole juurikaan liikkunut, niin voit laihtua 10 kiloa kahdessa kuukaudessa!

Ja voin kertoa että olen kokeillut ihan kaikkia mahdollisia dieettejä elämäni aikana ja painonvartijat on niistä kaikista paras, sekä siinä mielessä että tosiaan saan syödä mielestäni todella paljon ja tuloksetkin ovat todella hyvät.

• tuo 20kg laihtua 2kk

ei painonvartijoitten ohjeilla mutta muuten kyllä.mistäkö tiedän no olen kokeillut.

• Pikku-Myy

...Mut hieman voi olla apua, mikäli jätät punasen lihan pois, syöt kalaa ja kanaa niitten tilalla (eivät oo niin rasvasia), lisäät entisestään hedelmien ja vihannesten käyttöä sekä juot n. 2l nesteitä päivässä. Vältät rasvaisia maitotuotteita, käytät esim. rasvatonta maitoa ja vähärasvaista juustoa (naisen ei kannata maitotuotteita täysin unohtaa) sekä juot vettä lasillisen jokaisen aterian alle.

Tähän vielä säännöllistä liikuntaa, mikä kiinteyttää vartaloa, niin vaikka vaakalukema ei suunnattomasti laske, niin vartalo kiinteytyy ja rasva palaa. ;)

Tää on sellanen terveellisempi kuuri laihduttaa, mahdollisesti myös uusi elämäntapa. Hidaskin juu, mutta tulokset pysyviä. Toivotan onnea yritykseen. ;)Ja onnea kevätmorsiamelle sekä sulhaselle. Meillä näistä asioista vasta puhuttu ja usein sitäkin. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe