Laskeeko sykemittarit myös kulutetut kalorit?vai pitääkö erikseen ostaa joku kalorimittari? Mistä kaloreita laskevia mittareita saa ja paljonko ne suurinpiirtein maksaa?
sykemittarit ym.
5
592
Vastaukset
- mittari
itselläni on polarin sykemittari, joka laskee myös kalorit. Kai niitä sellasiakii mittareita on jotka ei laske, mut kannattaa ostaessa esittää mittari toiveet.
- HMR.
HMR merkkinen, tunti ja vartti nopsaa kävelyä näyttäis kuluttavan mun painolla vähän yli 1000 kcal vai onko se pelkästää kaloria? Sitä ei ohjekirjassa sanottu? Rasvan kulutusta mittari laskee vain, jos maksimisyke prosentti on 65% ja yli.
- ???
HMR. kirjoitti:
HMR merkkinen, tunti ja vartti nopsaa kävelyä näyttäis kuluttavan mun painolla vähän yli 1000 kcal vai onko se pelkästää kaloria? Sitä ei ohjekirjassa sanottu? Rasvan kulutusta mittari laskee vain, jos maksimisyke prosentti on 65% ja yli.
Anteeks vaan, mutta mä en usko, että reilun tunnin kävely voi kuluttaa yli 1000 kcal !! Vai voiko muka?? Jos kävis joka ilta tunnin lenkillä, sitähän sais suurinpiirtein syödä sit vaikka mitä...ei toimi ainakaan mulla. Eikös noi sykemittarien kalorinkulutukset näytä vähän mitä sattuu?? Kertokaa, oi viisaammat!
- kuluttaakkin!
??? kirjoitti:
Anteeks vaan, mutta mä en usko, että reilun tunnin kävely voi kuluttaa yli 1000 kcal !! Vai voiko muka?? Jos kävis joka ilta tunnin lenkillä, sitähän sais suurinpiirtein syödä sit vaikka mitä...ei toimi ainakaan mulla. Eikös noi sykemittarien kalorinkulutukset näytä vähän mitä sattuu?? Kertokaa, oi viisaammat!
Kaikkihan riippuu pitkälti painosta.Mitä isompaa lukemaa vaaka näyttää,sitä isommat ovat myös kulutetut kalorit.Että silleen..Ota tuntumaa energynetin laskurin kautta,näet mitä sinun kokoisellasi kuluisi kaloreita moisessa hommassa.
- kulutan näin
??? kirjoitti:
itse olen 166/62 ja liikun erittäin aktiivisesti = kuntoni on hyvä. Reippaasti kävellessä lähtee n.250 kcal/h, juostessa 400 kacal/h, hiihtäessä 500 kcal/h. Eli riippuu tosiaankin siitä minkä kokoinen ja kuntoinen ihminen on kyseessä. Mitä rasittavampaa liikunta on sykkeelle, sitä enempi kuluttaa kaloreita. Itsellä mittarina Polar A5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614789Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034506- 793980
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963887Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212922- 352678
- 372592
- 272589
- 382559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232424