Meillä on ongelma, olen rakennellut autoani ja tuunannut siitä asiallisen näköisen.
Tyttöystäväni ei tätä hyväksy ja pitää autoani rumana ja naurettavannäköisenä erilaisine siipineen ja madalluksineen.
Hän ei suostu tulemaan autoon vaan mieluummin kulkee bussilla tai istuu takapenkillä, jottei vaan nousuisi nolostelemaan. Autossa on siis tummat takalasit.
Miten voimme tehdä? pitääkö minun luopua autostani ja ostaa tavallinen auto vai voisiko hänen asenteita muuttaa?
En tule tuohon autoon!
14
1472
Vastaukset
- Ei-ra
Ei autoa vaan tyttöystävää. Jos ei hyväksy miehen harrastuksia niin ei yhteiselämä tule onnistumaan.
- miettijä
Vaiha autos saamarin paskiainen, elä niinkuin kunnon ihmiset ja ajele asiallisella autolla. en ihmettele yhtään naisesi reaktiota..
- erikoinen ongelma
Mikähän lie suhteen vakavuustaso jos ongelma on tuo? Tyttöystäväsi käyttäytyy lapsellisesti, mutta mutta... harrastuksia pitää ihmisellä olla, mutta mutta... pitäisitkö itse tyttöystäväsi tekemää pitsimyssyä, jos se olisi hänestä trendikäs ja myssyjen valmistus olisi hänen harrastuksensa? Ei ihan sama asia, mutten parempaakaan keksinyt.
Veljeni touhuja seuranneena ymmärrän sen, miten jollekin auton laittaminen voi olla sydämen asia. Minusta on hienoa, että hän käyttää aikaansa ja energiaansa sellaisella antaumuksella johonkin suurinpiirtein rakentavaan toimintaan. Auton siivet ja asiallisuus eivät kuitenkaan mahdu samaan lauseeseen =)
Kakkosautoon ei vissiin ole varaa? Toinen olisi se laitettava harrastus ja toinen kauppakassi? Hmm. Muussa tapauksessa annat tyttösi kulkea bussilla tai istua takapenkillä. Harrastuksesta ei kyllä kannata luopua, mutta jos kompromissia ei löydy ja suhteenne kaatuu tuohon kriisiin, niin tuskin siitä suhteesta eläjäksi olisikaan ollut. Olen pahoillani. - on paljon
parempi maku kuin sinulla. Mutta eiköhän helpota sinullakin, kun kasvat mieheksi. Silloin näet, kuin älyttömän näköisiä nämä tuuningTerojen lintulaudalla varustetut teinihelmet ovat.
- -jenni-
Tuningautot ovat karmeita minunkin mielestäni.
Tuunaamaton auto herättää varmasti vähempi tunteita
joten hommatkaa sellainen.
- vain
kohta saat antaa muutenki periksi sille typylles :)
vaikka se auto kiinnostaiskin niin käytös voi olla tuollaista.
seuraa lapsia niin opit samalla naisistakin jotain. - Vuosien mittaan mummolle
on tullut viisautta hyväksyä toinen sellaisena kuin hän on. Ja tietysti myös toisen haarastukset ja kiinnostuksen kohteet jne. Niinkauan kuin eivät vahingoita ketään. Kuinka usein kieltäydyt kulkemasta tyttöystäväsi kanssa julkisilla paikoilla
sen takia että sua ei miellytä hänen vaatteensa tai kampauksensa??? Tuskin kovinkaan montaa... Sen ku ajalet autollasi ja menköön likka bussilla jos ei kyyti kelpaa. - M47
Tyttöystäväsi vedättää sinua ja käy valtataistelua. Jos luovut autostasi, hän ottaa seuraavan vedätyskohteen jossa haluaa saada oman tahtonsa läpi, sitten seuraavan...
Pian huomaat että sulla jäi harrastus, sen jälkeen rajoittuu kaveripiiri kun neito "ei siedä" ketä mistäkin syystä, sen jälkeen rajoittuu...
Pian sulla on tilaa enää sohvan nurkassa -ei kun reunalla- koska tyttöystäväsi vie suurimman osan sohvasta ja kaverinasi on urheiluruutu silloin kun tyttöystävä kälättää ystäviensä kanssa samaan aikaan puhelimessa.
Pidä harrastuksesi, neidon tulee hyväksyä sut kokonaisena pakettina. Näin se vain menee elämässä.
M47 - vaanminä
Kasva aikuiseksi ja lopeta teiniautojen "tuunaus", vai oletko nähnyt aikuisten miehien laittelevan autojaan näin?
- Mulle kelpaa VAAN tuunattu =D
Moikka!
No on sulla omituinen muija siel kotona! =(
Vaihdappa kuule muijaa, tulen mielelläni tuunatun auton kyytiin =) Itelläkin tuunattu auto ja moottoripyöräkin =) Ikää 24... ei se tuunaus ikää katso =) Paremman näkösii ne tuunatut on =)
Koita pärjäillä =)- varma
että se auto on oikeesti hieno??? mun mielestä jotkut siivelliset autot on niin speden näkösii ettei mitään rajaa.. ei tuo alkuperäinen kertonut, mikä auto sillä on. sillähän voi olla vaikka lada, joka ei ole IKINÄ hieno ja asiallinen!!!
- sieni
kuulostaa hieman minulta tuo tyttöystäväsi:) Mieheni ei kuitenkaan VIELÄ ole siivekkeitä ynnä muita ropeleita autoonsa laittanut mutta innoissaan sellaista suunnittelee. Siispä jonain kauniina päivänä hänenkin autoaan sellaiset koristavat. Itse ajattelen että todella rumia ja hölmäjä suurin osa tuollaisista tilpehööreistä.
Mutta totta sekin että siihen sati kun oman ja omannäköiseni auton saan, joudun istumaan mahdollisessa SIIPENSÄ SAANEESSA autossa. Tyytyväinen olen. Mutta jollakulla voi asia nousta liian suureksi jos ajattelee väärältä kantilta.
Puhu tyttöystäväsi kanssa asiasta, tuo valtataistelujuttu oli asiaa. Pidä huoli ettet vain itse tuputa hänelle innostustasi autoihin ja odota että hänellä on samanlainen maku kuin sinulla. Jos makueroja on, HYVÄKSY.
Luulenpa että jos soveltaisin tilannettanne omaan suhteeseeni asia olisi niin että tahtoisin käyttää valtaani tai olisin loukkaantunut siitä että minua yritetään käännyttää.
onnea yritykselle:) - Minna-79
Mielestäni sellaiset autot mikä sinulla on ovat todella naurettavan näköisiä!! Sinulta varmaan löytyy karvanopatkin?
Kuolisin häpeästä jos avomiehelläni olisi sellainen auto? Kunnon amis -meininkiä!
Jos autosi/harrastuksesi on sinulle rakas, niin ei sinun ehkä kannata luopua siitä sen takia, että joku toinen niin haluaa.
Kai niitä auton hiplaaja naisiakin löytyy.. - menee
naisen edelle, erotkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1242389Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143735- 53699