Hei ette kai nyt oikeesti kuvittele, että joku työnantaja täältä bongaisi kesätyöntekijöitä??!! Ei niitä kuulkaas paljon kiinnosta tonkia suomi24:n keskustelupalstoja siinä toivossa, että löytäisivät unelmiensa työntekijän!!! "Olen reipas...olen oma-aloitteinen...haluan töitä...jne.", jos näin on niin mitä ihmettä sitten teette täällä??
älä hukkaa aikaa!!
4
1256
Vastaukset
- koivu
niimpä täällä on pelkkiä luusereita
- kolmas veli
kyllä aika moni saa täältä töitä
- Jebulis 16
Turha tänne kirjoitella ja odottaa, että työnantaja ottaa SINUUN yhteyttä! EI! Se on aivan toisin päin.
Jos haluat saada kesätöitä, varminta on soittaa itse siitä vastaavalle henkilölle ja kysyä otetaanko sinne sen ja sen ikäisiä töihin. Siinä saa suoran vastauksen, eli ei, kyllä tai ehkä. Kokemusta on! Mutta vaikka henkilö sanoisikin, että ei oteta, ei siitä kannata heti lannistua.
Siitä vaan soittelemaan ja ITSE kirjoitettuja hakemuksia lähettelemään! Kannattaa pommittaa yrityksiä oikein olan takaa, jos niitä töitä haluaa! Se on aika pitkälle sinusta itsestäsi kiinni ja etenkin motivaatiosta ja ASENTEESTA! :D- mfmfm
ihan naurattaa, kun ikätoverit ja muut nuoret vikisevät että kesätöitä saa vain suhteilla jnejne.
jos jaksais laiskimukset edes yrittää saada töitä, niin varmasti löytyis. ite pistin homman luistamaan ja nyttenkin kouluaikaan tienaan jopa 1500e/kk lukio-opintojen ohella helpolla homalla. ja ihan sen takia vaan, että oon ite tehny sen eteen töitä niin paljon, ettei moni uskois. tää ei ole mikään elvistely vaan kannustus! soitelkaa, mailatkaa, käykää ihan paikanpäällä kyselee, tehkää hommaa sen eteen, jos oikeesti tahdotte töitä ja tienestiä. tietysti isi ja äiti ovat liian rikkaita ja perintöäkin on tulossa perhanan paljon, ettei meidän nykynuorien tarvii töitä miettii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894