älä hukkaa aikaa!!

säälittävää

Hei ette kai nyt oikeesti kuvittele, että joku työnantaja täältä bongaisi kesätyöntekijöitä??!! Ei niitä kuulkaas paljon kiinnosta tonkia suomi24:n keskustelupalstoja siinä toivossa, että löytäisivät unelmiensa työntekijän!!! "Olen reipas...olen oma-aloitteinen...haluan töitä...jne.", jos näin on niin mitä ihmettä sitten teette täällä??

4

1256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koivu

niimpä täällä on pelkkiä luusereita

• kolmas veli

kyllä aika moni saa täältä töitä

• Jebulis 16

Turha tänne kirjoitella ja odottaa, että työnantaja ottaa SINUUN yhteyttä! EI! Se on aivan toisin päin.

Jos haluat saada kesätöitä, varminta on soittaa itse siitä vastaavalle henkilölle ja kysyä otetaanko sinne sen ja sen ikäisiä töihin. Siinä saa suoran vastauksen, eli ei, kyllä tai ehkä. Kokemusta on! Mutta vaikka henkilö sanoisikin, että ei oteta, ei siitä kannata heti lannistua.

Siitä vaan soittelemaan ja ITSE kirjoitettuja hakemuksia lähettelemään! Kannattaa pommittaa yrityksiä oikein olan takaa, jos niitä töitä haluaa! Se on aika pitkälle sinusta itsestäsi kiinni ja etenkin motivaatiosta ja ASENTEESTA! :D

• mfmfm

ihan naurattaa, kun ikätoverit ja muut nuoret vikisevät että kesätöitä saa vain suhteilla jnejne.
        jos jaksais laiskimukset edes yrittää saada töitä, niin varmasti löytyis. ite pistin homman luistamaan ja nyttenkin kouluaikaan tienaan jopa 1500e/kk lukio-opintojen ohella helpolla homalla. ja ihan sen takia vaan, että oon ite tehny sen eteen töitä niin paljon, ettei moni uskois. tää ei ole mikään elvistely vaan kannustus! soitelkaa, mailatkaa, käykää ihan paikanpäällä kyselee, tehkää hommaa sen eteen, jos oikeesti tahdotte töitä ja tienestiä. tietysti isi ja äiti ovat liian rikkaita ja perintöäkin on tulossa perhanan paljon, ettei meidän nykynuorien tarvii töitä miettii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      50
      4157
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      67
      3817
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3338
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3250
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      95
      2243
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2158
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2019
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2009
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1989
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1894
    Aihe