Kaunis ja hevon****

---mies----

Olen pari kertaa käynyt sokkotreffeillä ja ennakkotiedot ovat olleet naisesta, että hän on kaunis ja urheilullinen.

En tiedä olenko ahdasmielinen mutta nämä naiset olivat mielestäni teennäisen näköisiä, vähän niinkuin barbeja, paljon pakkelia ja ei mitään ns. omaa. Ihonväri oli toisella aivan luonnoton.

Toiselle sanoin, että odotin vähän erilaista, tfeffit jäi lyhyeksi mutta minkäs teet.

13

2192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

se kauneus kun on siellä katsojan silmässä... varmasti olivatkin omasta mielestään kauniita :)

• -niina-

Ulkonäöstä voi kertoa yleisiä asioita kuten hiusten värin ja pituuden, onko rillit jne, omat strategiset mitat (ei kuppikoko)

Sokkotreffeillä tietty ongelma. Itseään ei todellakaan kannata sanoa muille kauniiksi, vaikka kehuja olisikin sadellut. Kauneus on katsojan silmissä.

Jos menee nettitreffeille, olisi hyvä ennen sitä lähettää oma kokovartalokuva, joka ois suht koht tuore, eikä 5 vuotta sitten otettu.

• Hei vaan

Todella harva nainen on kaunis, sehän on biologinen fakta. Lisäksi kun otetaan huomioon, että me suomalaiset ei olla mitenkään kaunista kansaa, on todella ristiriitaista, että lukemattomat naiset ilmoittavat olevansa kauniita, vaikka mistään päin maailmaa ei löydy paljonkaan kauniita naisia. Kauniita miehiä on paljonkin. Tämä on kaikki biologista faktaa.

• rew

Kertoisitko mitkä ovat kauniin naisen kriteerit?

"Harva nainen on kaunis" -hmmm...ja minä kun olen pitänyt lukemattomia naisia todella kauniina, kylläpä olen ollut hölmö ;)

• hah

Nainen on se kauniimpi sukupuoli.

T. Ylpeä ja onnellinen siitä että olen nainen

• Hei vaan
        hah kirjoitti:

Nainen on se kauniimpi sukupuoli.

T. Ylpeä ja onnellinen siitä että olen nainen

Nainen ei ole kauniimpi sukupuoli. Kasvojen osalta miehistä löytyy monta kertaa enemmän kauniita. Mitä vartaloon tulee, naisen ehkä kiinnittää keskimäärin enemmän huomiota, kuin miehen, mutta myös naiset kiihottuvat miehestä visuaalisesti. Jos siis lasketaan kummatkin yhteen (kasvot ja vartalo) niin miehet voittavat naiset.

• empiirinen
        Hei vaan kirjoitti:

Nainen ei ole kauniimpi sukupuoli. Kasvojen osalta miehistä löytyy monta kertaa enemmän kauniita. Mitä vartaloon tulee, naisen ehkä kiinnittää keskimäärin enemmän huomiota, kuin miehen, mutta myös naiset kiihottuvat miehestä visuaalisesti. Jos siis lasketaan kummatkin yhteen (kasvot ja vartalo) niin miehet voittavat naiset.

ja mihinköhän nämä tietosi perustuu? ettei vaan sun omaan mielipiteesees....?

• ....
        Hei vaan kirjoitti:

Mutta miehen ei pidäkkään olla kaunis. Muutenkin tuo metroseksuaalibuumi ärsyttää.

• pikku.nainen
        Hei vaan kirjoitti:

ihmisistä vai mahdollisesti sorsista?

Tottakai nainenkin kiihottuu miehestä, mutta mistä päättelet, että miehet ovat kauniimpia? Ja mikä on yleensä ottaen kaunis?

Eiköhän molemmista löydy kauniita, sekä miehistä ja naisista.

• Amoo-k

Mun mielestä 90% (oman ikäluokan naisista) on vähän enemmän kuin "todella harva". ^_^

• ihminen

Ehkä ensi kerralla kandeisi mennä sokkotreffeille ihan ilman ennakkoluuloja tapaamaan IHMISTÄ. Siitä saattaisi tulla jopa ihan mukava ilta IHMISEN seurassa.

• Opemona

Jos se vain olisikin niin helppoa. Itse ainakin tunnustan olevani pinnallinen ainakin tiettyyn rajaan asti.

Se ei vain valitettavasti auta yhtään, jos ei tunne henkilöön yhtään fyysistä vetoa, vaikka hänen persoonansa ja mielensä olisivat todella "kauniita".

Itse en ole yhdenkään naisen kanssa seurustellut pelkän ulkonäön perusteella, mutta kyllä he ovat kaikki olleet sellaisia, joita minä myös katson mielelläni. Ja luonnollisesti ensimmäiseksi minä myös kiinnitin huomioni heidän ulkonäköönsä. Kun en ole sattunut olemaan liikkeellä pussi päässä. Mutta se kokonaisuus kuitenkin aina ratkaisee. Vaikka nainen olisi mielestäni miten kaunis tahansa, hän ei kiinnosta minua, jos sisältöpuolelta ei löydy kipinää.

Eli ajatuksen tasolla tuo IHMISTEN tapaaminen on kyllä kaunis ajatus, mutta ei se vain toimi niin.

Ps. Ja minä en tajua miten ennakkoluulot vaikuttavat asiaan. Minä olen ollut ennakkoluuloinen monenkin asian suhteen, mutta heti olen kyllä takkini kääntänyt, silloin kun olen tajunnut olevani väärässä ennakkoluuloineni.

• kaunis nainen
        Opemona kirjoitti:

Jos se vain olisikin niin helppoa. Itse ainakin tunnustan olevani pinnallinen ainakin tiettyyn rajaan asti.

Se ei vain valitettavasti auta yhtään, jos ei tunne henkilöön yhtään fyysistä vetoa, vaikka hänen persoonansa ja mielensä olisivat todella "kauniita".

Itse en ole yhdenkään naisen kanssa seurustellut pelkän ulkonäön perusteella, mutta kyllä he ovat kaikki olleet sellaisia, joita minä myös katson mielelläni. Ja luonnollisesti ensimmäiseksi minä myös kiinnitin huomioni heidän ulkonäköönsä. Kun en ole sattunut olemaan liikkeellä pussi päässä. Mutta se kokonaisuus kuitenkin aina ratkaisee. Vaikka nainen olisi mielestäni miten kaunis tahansa, hän ei kiinnosta minua, jos sisältöpuolelta ei löydy kipinää.

Eli ajatuksen tasolla tuo IHMISTEN tapaaminen on kyllä kaunis ajatus, mutta ei se vain toimi niin.

Ps. Ja minä en tajua miten ennakkoluulot vaikuttavat asiaan. Minä olen ollut ennakkoluuloinen monenkin asian suhteen, mutta heti olen kyllä takkini kääntänyt, silloin kun olen tajunnut olevani väärässä ennakkoluuloineni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      50
      4177
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      67
      3847
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3358
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3270
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      99
      2273
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2168
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2039
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2029
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2009
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1914
    Aihe