Hei kanssasisaret! Olen kampaamossa töissä määräaikaisella työsopimuksella ja olen liitossa jäsenenä. Haluan esittää kysymykseni muille samalla alalla oleville. Miten pidätte kahvi/ruokataukoja? Pidättekö ollenkaan vai silloin kun pääsette? Olen yrityksessä jossa on vain minä ja työnantaja ja tauot riippuu täysin työnantajasta eli saattaa mennä päiviä jolloin pidän ruokatauon vasta klo 14/15 ja sillä välillä ei ollenkaan mitään taukoja.WC-käynnitkin on kielteistä eli käytännössä pinnistelen työaikana.Sit mulle ei kuulemma kuulu lomapäiviä ollenkaan.Kertokaa te viisammat miten tämä toimii vai otanko yhteyttä liittoon?! Kiitoksia vastauksista.
Parturi/kampaaja
Hiusalalla työskentelevä
2
445
Vastaukset
- klani
haiskahtaa vähän kikkailulle määräaikaisuudella, painostetaan ja annetaan ymmärtää, että oman etusi nimessä ole nöyrä.
Sinuna kysyisin liitosta, tosin samalla menee luultavasti työ..
Tämä alistamismalli on ajatuksena niillä "markkinatalousmaistereilla", jotka näillä palstoilla kirkuu työelämän joustamattomuudesta ja lomista sun muusta joutavasta...duunarihan on yrittäjän omaisuutta ilman ihmisarvoa.- Finveralta
ja oma pieni putiikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752