Joudun kierteisiin joissa miehet haluavat, eivät halua, haluavat, eivät..Minun kanssani suhteen/-detta.Jäänen ylijäämäksi ja ihme kun se on joillekin miestensä hakkaamille naisille SUURI vahingonilon aihe.
Kertokaa miksi miehet eivät ilmaise konkreettisesti ja selkeästi mitään nykyaikana?Entä mikä on tää ryhmäseksibuumi, josta olen kuullut, jossa "kaikki syttyvät" miehen tyttökalenterista, jota hän pakottaa katselemaan? Olen kuullut tuosta ilmiöstä ja se edellyttää toki bi-henkisyyttä naisilta.
Miehet haluavat ja eivät halua..
7
2303
Vastaukset
- adassd
Hyvin menee jos et nyt yleistä.
- Muikku.
Eli tarkoittaako tämä nyt sitä mitä minä ajattelen eli: missä ovat ne normaalit miehet, jotka eivät ole panneet kaikkea mikä liikkuu ja joita ei kiinnosta vain ryhmäpanot ja bi-henkiset tytöt, jotka toteuttavat kaikki miesten makuuhuonefantasiat? Eli ne puhtaasti heteroseksuaaliset miehet, joita kiinnostaa ainoastaan heteroseksuaalit naiset...ovatko ns. normaalit, ei metroseksuaalimiehet, eivätkä naistenhakkaajamiehet sukupuuttoonkuollut laji tässä maassa?
- normaali miäs
jotka eivät ole nautintoa hakiessaan kahlanneet läpi koko läänin äijiä.Ja jotka suhteessa ollessaankin pitävät takaovea raollaan jos vaikka sattuu "parempi" kohdalle.Silloin liukenevat jollain tekosyyllä kainalosta ja kohta lipuvat uuden miehen kainalossa......en minä ainakaan uskalla enää pistää tunteita peliin suomalaisten naisten kanssa.
- kotona,
normaali miäs kirjoitti:
jotka eivät ole nautintoa hakiessaan kahlanneet läpi koko läänin äijiä.Ja jotka suhteessa ollessaankin pitävät takaovea raollaan jos vaikka sattuu "parempi" kohdalle.Silloin liukenevat jollain tekosyyllä kainalosta ja kohta lipuvat uuden miehen kainalossa......en minä ainakaan uskalla enää pistää tunteita peliin suomalaisten naisten kanssa.
harrastuksissa, matkoilla, töissä, tapahtumissa... enkä todellakaan ole kahlannut läänin äijiä läpi, tulis edes yks vastaan...
- näin on
normaali miäs kirjoitti:
kyllä meitä uskollisia, kauniita, naisellisia, miehen hyvänä pitäviä suomalaisia naisia on vielä vaikka kuinka paljon, mutta emme harrasta ravintoloita, kuin tanssimielessä,emmekä harrasta yhdenillan juttuja.
- Muikku.
Hmmm....vain yksi kappale niitä normaaleita miehiä on tänne ilmoittautunut. Olisikohan niitä vielä lisää vai eikö ne ns. normaalit miehet vain pyöri näillä palstoilla....vai eikö niitä vain ole?!!!!
- ja palajoon!
Mutta miksi yksin,ajatteleppa miksi naiset sanoo meille älä pelkää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu612303Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91364Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171235Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41048