petin toisen kerran (seksi), iski todella paha katumus, vihaan itteeni, mitä teen?
siinä se lyhyesti ja ytimekkäästi..
silti rakastan omaa naistani en vain tiedä miks tein sen taas, "kerran pettää ,aina pettää"? onko se näin.
tiedän mitä haluan, mutta miten voin jatkaa kun tämä asia painaa ja tulee painamaan? kerronko vai jätänkö kertomatta?...
en tiedä enkä tule tietämään, siksi tänne tulin jotta "te" voitte vaikka kokemuksella sanoa
vanha suola janotti..
9
1654
Vastaukset
- mitään rakasta
Ihminen joka oikeasti rakastaa ei halua eikä tee toiselle tuollaista selän takana, tai jos kerran erehtyy, kertoo HETI. Et ilmeisesti kunnioita edes itseäsi. Kasva aikuiseksi.
- raasua.
Minä ymmärrän sinua hyvin. Olet nyt kovin allapäin ja haavoitettukin sisäisesti. Mutta älä huoli, uskon kyllä että oma kulta ottaa vastaan ja pitää hyvänä. Ethän sitten enää tee vastaavaa? Soo soo, mutta jos teetkin, niin tiedä että anteeksiantoa ja ymmärrystä on aivan rajattomasti aina tarjolla.
- ...
Älä perkele mene missään tapauksessa kertomaan nykyiselle että kävit vieraissa, ellet halua erota hänestä!! Se on viimenen virhe se, usko huvikses! Tieto lisää tuskaa. Kyllä jämpti on näin, sanokaa muut mitä sanotte! Eikä se ole mikään sairaus, koitat vaan yksinkertasesti parantaa tapas!
- kerro ...
Älä, miks menisit pahoittamaan rakkaasi mielen?
Pitääkö sun päästä keventämään omaa mieltäsi ?
Toi kertominen olis viimenen juttu mitä voit tehdä. Kuten sanottu: tieto lisää tuskaa. Anna olla ja kanna itse oma huono olosi. Voi vaan arvella miltä nykyisestä tuntuisi kuunnella tota sun vuodastusta. "rakastan mutta taas petin..."
Ja mieti miksi petit ? Ihan omaksi huviksesi vai, pettää ei ole pakko, kasva aikuiseksi ! - niskalaukaus?
kerro ... kirjoitti:
Älä, miks menisit pahoittamaan rakkaasi mielen?
Pitääkö sun päästä keventämään omaa mieltäsi ?
Toi kertominen olis viimenen juttu mitä voit tehdä. Kuten sanottu: tieto lisää tuskaa. Anna olla ja kanna itse oma huono olosi. Voi vaan arvella miltä nykyisestä tuntuisi kuunnella tota sun vuodastusta. "rakastan mutta taas petin..."
Ja mieti miksi petit ? Ihan omaksi huviksesi vai, pettää ei ole pakko, kasva aikuiseksi !että jätän kertomatta... satuttaa se häntä kumminkin aika varmasti ja paljon.. kun olemme aikalailla kiintyneet toisiimme... olimme vuoden yhdessä ja todella rakastunut kunnes petin eka kerran.. olin tuolloin todella kännissä enkä juurikaan asiasta muista mitään, mutta eipä se mikään selitys ole.. nyt tein sen toisen kerran toisen naisen kanssa enkä ymmärrä miksi.. olen kylläkin aika seksiriippuvainen ihminen eikä naisystäväni kanssa oikein nuo sänkyhommat aina toimi.. joten epäilen että olin jotenkin "puutteessa" kun päätin pettää toisen kerran... kolmatta kertaa en petä tai en haluaisi...jos petän kerron sen ja kärsin rakkaani menetyksestä, tai jätän hänet kertomatta asiaa.. joka on parempi ettei hän tuntisi itseään "huonoksi"... myönnän että olen säälittävä ihminen ja sairas.. vihaan itseäni ja etsin tapaa parantaa itseni.
- Mmies
niskalaukaus? kirjoitti:
että jätän kertomatta... satuttaa se häntä kumminkin aika varmasti ja paljon.. kun olemme aikalailla kiintyneet toisiimme... olimme vuoden yhdessä ja todella rakastunut kunnes petin eka kerran.. olin tuolloin todella kännissä enkä juurikaan asiasta muista mitään, mutta eipä se mikään selitys ole.. nyt tein sen toisen kerran toisen naisen kanssa enkä ymmärrä miksi.. olen kylläkin aika seksiriippuvainen ihminen eikä naisystäväni kanssa oikein nuo sänkyhommat aina toimi.. joten epäilen että olin jotenkin "puutteessa" kun päätin pettää toisen kerran... kolmatta kertaa en petä tai en haluaisi...jos petän kerron sen ja kärsin rakkaani menetyksestä, tai jätän hänet kertomatta asiaa.. joka on parempi ettei hän tuntisi itseään "huonoksi"... myönnän että olen säälittävä ihminen ja sairas.. vihaan itseäni ja etsin tapaa parantaa itseni.
Älä kerro ellet aio pettää joskus uudestaan. Se että jätät kertomatta on samalla sitova päätös olla pettämättä. Se että kerrot, siirrät vastuun toiselle; Tälläinen olen ota tai jätä.
- jeenna
seurustelun ensinmäinen kultainen sääntö: älä valehtele. Aina kannattaa sanoa/kertoa erehdyksistään. haluatko että se jatkuu ja jatkuu aina. jos menette naimisiinkin joskus niin eikö sinun omatuntosi ala soida? eikä se ole hyväksi että parisuhde perustuu valehteluun?! kannattaa kertoa.. Menisipä teillä poikki tai ei..! Valehtelu on pahin mitä voi tehdä! Ja mitä pitemmälle sitä pitkittää sitä vaikkeammalta asia tuntuu ja paisuu!
- Suz
Jos pettää kerran, pettää toisenkin. Siihen voi kuulemma jäädä koukkuun. Siis pettämiseen. Itse olen sen uhri ollut ja suhteesta tuli lopussa helvetin rumaa jälkeä. Älä kerro, pahoittaa vaan toisen mielen. Jos toinen osapuoli saa kuulla asiasta myönnä se vasta sitten. Turha kaataa omaa pahaa oloaan syyttömän osapuolen niskaan, eikö vaan?
- että äijä
petti mua exäs kanssa mut EI SILTIKÄÄN KERTONU! Valehteli loppuun asti päin näköä eli meinaa sitä että olis jatkanu pettoa jos en olis heittäny sitä pellolle! Siinäpä pettävät nyt ketä lystäävät, mua eivät ainakaan petä enää kertaakaan.
Sinuna kyllä kertosin, ooks varma ettei kumppanis oo älynny ja vaistonnu. Puhumalla moni asia voidaan ehkä saada selväks mutta valehtelemalla EI KOSKAAN.
Ota opikses äläkä sekoile sen exäs kanssa enää IKINÄ jos kerrot ja se sulle anteeks antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283220Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu792394Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41158