G: hyvännäköiset sinkut?

miten handlaatte..

..vihjailuja, kysymyksiä tyyliin

- et voi oikeasti olla nätti, kun oot sinkku.
- et kuitenkaan ole mitään, jos et miehelle kelpaa.
- mitä luulet olevasi?
- mihin oikein pyrit, kun meikkaat?
- ketä varten oikein vaivaudut?

13

2322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaa

Olen oikeasti kovinkin ruma ja lihava. Silti aina joskus naiset ottavat yhteyttä. Kuulemma minulla on niin kaunis hymy sekä silmät. Ja tietenkin herrasmies vaikka vedän kaljaa ihan tolkuttoman häpeämättömän paljon.

Mutta noihin kysymyksiisi vastaan itse näin:

"Ei nyt kyllä ole tullut yhtään etsittyä mitään naista, on niin paljon muutakin tekemistä. Miksi muka kiirehtiä ? Mutta tietenkään en halua näyttäytyä ihmisten ilmoilla arkisen varatun näköisenä, onhan minulla kuitenkin pilke silmäkulmassa."

• ...

-ei minua kyllä rumaksikaan voi sanoa, vaikka sinkku olenkin, ihan nätti tyttö oon.

-No tuohan oli mielenkiintoista että en ole mitään jos en miehelle kelpaa,enhän minä nyt näkymätönkään ole ja ehkä tuo juttu menee toisinpäin, monille varmaan kelpaisin, jos kelpuuttaisin jokaisen miehen poikaystäväkseni, mutta täällä sitä edelleen haaveillaan siitä täydellisestä prinssistä.

-Luulen olevani mukava ja iloinen ihminen, josta varmaan sinäkin pitäisit.

-Pyrin näyttämään kauniimmalta

-Vaivaudun oman itsetuntoni takia, kun tietää ettei näytä aivan hirveältä, niin uskaltaa olla paljon itsevarmempi ja sosiaalisempi ja tottakai on kivaa miellyttää, varsinkin jätkiä, jos ne kattelee sillä silmällä niin sehän nostaa kummasti mielialaa, joten perimmiltään meikkaan ja pukeudun oman itseni vuoksi.

• kannattaa miettiä

Olet klassinen pikkuprinsessa-nirppanokka. Odotat täydellistä prinssiä ja silti meikkaat ITSEÄSI varten, koska jätkien katseet nostavat mielialaasi. Mitä nämä "jätkät" sitten ovat? He ovat tavallisia nuoria miehiä, jotka torjut nokkaa nostamalla, koska se antaa sinulle vallan tunteen. Odotat prinssiäsi vuosikausia ja ihmettelet, mikä menee vikaan. Et ymmärrä, että sellaista miestä ei ole koskaan ollutkaan, jonka olisit huolinut, koska nautit yhdessäoloa enemmän siitä, että saat olla se tylsä pikkuprinsessa, joka luulee olevansa kaiken keskipiste. Ajan mittaan nuo luulot karisevat, kun ne "jätkät" eivät enää katsokaan, ja kaiken tilalle astuu katkeruus miehiä kohtaan. Se olisi sinulle ihan oikein.

Niin, en ole ennustaja ja noin ei ole pakko käydä. Seuraavan kerran kun joku mies, ei siis jätkä, katsoo sinua, voit miettiä, mitä oikeasti haluat.

• Kundi
        kannattaa miettiä kirjoitti:

Olet klassinen pikkuprinsessa-nirppanokka. Odotat täydellistä prinssiä ja silti meikkaat ITSEÄSI varten, koska jätkien katseet nostavat mielialaasi. Mitä nämä "jätkät" sitten ovat? He ovat tavallisia nuoria miehiä, jotka torjut nokkaa nostamalla, koska se antaa sinulle vallan tunteen. Odotat prinssiäsi vuosikausia ja ihmettelet, mikä menee vikaan. Et ymmärrä, että sellaista miestä ei ole koskaan ollutkaan, jonka olisit huolinut, koska nautit yhdessäoloa enemmän siitä, että saat olla se tylsä pikkuprinsessa, joka luulee olevansa kaiken keskipiste. Ajan mittaan nuo luulot karisevat, kun ne "jätkät" eivät enää katsokaan, ja kaiken tilalle astuu katkeruus miehiä kohtaan. Se olisi sinulle ihan oikein.

Niin, en ole ennustaja ja noin ei ole pakko käydä. Seuraavan kerran kun joku mies, ei siis jätkä, katsoo sinua, voit miettiä, mitä oikeasti haluat.

Näin se on. Monet naiset leikkivät prinsessaa, vaikka todella harvalla suomalaisnaisella on varaa pitää itseään kauniina. Ja nyt tarkoitin tietenkin oikeaa kauneutta, en meikattuja kasvoja.

• lauseita

- Ei sitä nätiksi laittauduta muita varten vaan itseään varten.
      - Miksei olisi mitään jos ei miehelle kelpaisi? Ei toinen ihminen omaa ihmisarvoasi määrittele.
      - Ei sitä mitään tarvitse luulla olevansa.
      - Kyllä sitä saa meikata jos itse niin haluaa, ei sitä muita varten meikata
      - Itseänsä takia tietenkin

• Kundi

Miten meikit siihen ulkonäköön liittyy? Ei meikit tee naisesta OIKEASTI kaunista. Naisen täytyy olla luonnollisen kaunis. Yks jos toinenkin nainen luulee kevyessäkin meikissä olevans jotain kaunottaria. Voi voi.

• täytyisi..

ollakaan kaunis?

• hone-y

- En ole koskaan tajunnut että seurustelu muuttaa ihmisen kauniimmaksi kuin mitä perimä sallii. Mihin mekanismiin se perustuu? Oikeastaan arkikokemukseni osoittavat päinvastaista, koska seurustelun aloittaessaan ihminen usein menettää mielenkiintonsa ulkonäkönsä ylläpitämiseen.

- Jos sinä määritteleet itsesi miesten kautta, niin kiva sulle. Minä kuitenkin arvostan itseäni omien ominaisuuksieni perusteella.

- En halua määritellä itseäni. Se kahlitsee liikaa.

- En ole valinnut tällaista ulkonäkökeskeistä yhteiskuntaa. Kuitenkin minun on elettävä siinä ja tätä peliä pelataan naistenlehtien ja markkinavoimien luomilla säännöillä. Ja ikävä kyllä minä en ole tarpeeksi rohkea muuttamaan sääntöjä.

- Vaivaudun tekemään mitä?

• annakatherine

ja se on totta.heräsi paljon ajatuksia näistä viesteistä. mikä on uskomattomampaa, on se , että kun ei pidä itsestään, ei vaivaudu tekemään mitään, vaan näyttää aina kuin jostain mammatanttalookista reväistyltä, ihminen joka ei osaa pukeutua itseään kaunistavalla tavalla ei minusta ole kaunis vaikka olisi ihan mukavakin, sillä kai sisäiseen kauneuteen kuuluu myös kauneudentaju. on kaksi asiaa mitä on sisältä ja ulkoa, ja molemmilla on väliä mutta jos ei korosta ulkokuortaan ja pidä huolta siitä miltä näyttää, sei anna kauhean hyvää kuvaa mitä sisällä on ja se ei herätä haluja tutustua. tässä ei ole kyse että pitäisi olla joku muotipelle, plateksibarbie ja muotiblondi tai joku speed demon younng metroseksuaali kiiltokuvapoika, tässä on kyse että katsoo peiliin ja välittää siitä mitä siellä näkyy. se ei ole pinnallisuutta. on pinnallisuutta korostaa vain yhtä piirrettä itsestään vaikka se olisikin sisin, se on mustavalkoista sillä molemmilla on väliä halusi tai ei. kapina ei auta.

vastaukset galluppiin:
      -sinkkuus ei vaikuta nättiyteen, se että pitää huolta itsestään vaikuttaa, se että on sinkku antaa pikemminkin enemmän aikaa huolehtia itsestään ja omasta hyvinvoinnista ulkonäön ja sieluntilankin suhteen.
      -kysymys ei ole kelpaamisesta, lähinnä siitä kolahtaako kemiat. ei ole järkeä olla ihminen joka ei kelpuuta ketään mutta myös tyyppi jolle kuka tahansa käy on huono(tunnen sellaisia). kultainen keskitie tässä on paras. ja kyllä ihminen kohtaa joka paikassa ihmisiä jotka olisivat kiinnostuneita tutustumaan häneen itseensä jos vain liikkuu vähän ulkosalla.
      -luulen olevani aika mukava nuori nainen joka hoitaa itseään ja huolehtii omasta hyvinvoinnistaan. en koe tarvetta seurusteluun juuri nyt, pysyy paremmin balanssissa siten kun ei tarvitse huolehtia kuin omasta itsestään vaihteeksi.
      -pyrin korostamaan ulkoista kauneuttani ja saamaan itsestäni kaiken sen irti mitä tästä pärstävärkistä lähtee.
      -itseäni nimenomaan. saan kuulla kohteliaisuuksia ja ihailua, miksi en meikkaisi. hymyilevänä ja säteilevänä vedän puoleeni ihmisiä ja koska oikeasti pidän juttelusta enkä ole ylimielinen ihmiset huomaavat että minussa on myös sisäistä kauneutta.

• xor

Höh, vastataan ajankuluksi.. Jos siis olisin nainen, niin vastaisin kai seuraavasti, (ulkonäöstä riippumatta):

- Kyllä olen, ja useat miehet ovat myös niin sanoneet.
      - Katsos kun, se on niin, ettei miehet kelpaa mulle.
      - En mitään, mutta useaan muuhun verrattuna olen aika paljonkin.
      - Kunnioittamaan lähimmäisiä, pyrkimällä olemaan siisti ja huoliteltu.
      - Itseäni ja muita varten tietenkin.

Heh, koska olen mies, en voi vasta yllä olevasti.. :D Miehenä vastaisin kai seuraavasti, (ja taas ulkonäöstä riippumatta):

- * Sensuroitu *
      - * Sensuroitu *
      - * Sensuroitu *
      - * Sensuroitu *
      - * Sensuroitu *

:D

No juu.. Heh, todellisuudessa kai olisin moisesta v**tuilista niin ällikällä lyöty, etten keksisi mitään järkevää sanottavaa moisiin vihjailuihin.

• xor

Apua, tarvitsen kai vieroitus hoitoa.. Mulla on mennyt netti ja tosi elämä sekaisin. :-(. Nuo kummalliset kysymykset taisikin liittyä netti keskusteluihin. :-/ No, tällöin vastaukseni olisivat mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, päivästä ja mielialasta riippuen. :D

• serenainen

en ehkä ihan täysin tätä ymmärtänyt..nainen kun olen :) mutta vastaan silti :)

- et voi oikeasti olla nätti, kun oot sinkku.

---en voi olla sinkku, kun olen nätti..sama asia..
      olen sinkku koska en halua seurustella juuri nyt.

- et kuitenkaan ole mitään, jos et miehelle kelpaa.

---olen paljon ja en kuitenkaan mitään, olematon olemassa.. eikä onneksi ole edes tarvetta KELVATA kenellekään :)

- mitä luulet olevasi?

---en luule vaan olen ihan oma ihana itseni :)

- mihin oikein pyrit, kun meikkaat?

---useimmiten pyrin näyttämään hyvältä ja piristämään itseäni

- ketä varten oikein vaivaudut?

---itseäni varten ja joskus ehkä jotain tärkeää ihmistä varten..

• k.t

mikä helvetin toope sä oot voi olla kaunis vaik onki sinkku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe