Minullakin kävi vastoinkaikkia odotuksiani erinomainen onni, että löysin naisystävän, joka vastaa kaikilta osin minun toiveita ja muutenkin meillä mene todella mukavasti.
Kuitenkin, minulle just nykytilanne on aivan täydellinen. Hän asuu Teppanassa ja minä Lehtikankaalla, siis Kajaanista puhutaan mikäli jollekin nuo kaupunginosanimet eivät mitään sano, siis eri osoitteissa. Silti hän koko ajan puhuu perheestä ja yhteisestä tulevaisuudesta ym.
Tässä on melko vaikea dilemma. Minä en halua perhettä mutta en halua olla ilman naistakaan, tosin, en halua naisen kanssa asuakaan. En voisi kuvitellakaan itseäni perheenisäksi. Sitä paitsi minun duunista saatavat hillot just ja just elättää minut itseni. naisystäväni on opiskelija.
Pitäisiköhän tässä olla vaan rehellinen ja lyödä faktat pöytään tyyliin: Kenties parempi, että eroamme koska näkemyksemme tulevaisuudesta poikkeavat aivan liian paljon toisistaan.
En halua naimisiin
5
583
Vastaukset
- pitäisi vaikka
niin että haista sinä pitkä kakkana!
ihme tyyppi, te kainuulaiset osaatte aina yllättää!Ihan täysi kypärä olet mieheksi.Siis olet todela paska!
Vidu, kerrtoissiiit edes sille naiselle, kajaani kun non niin tuppukylä että tajusisi edes löytää äkkiä PAREMMAN! - äijäkkä
Älä alakkaan sitä opiskelijanaista elättämään.Pian se kun sitten valmistuu alkaa femakkoarmeijan tuella huutaa puolta omaisuudestasi, haukkuu sinut ja alkaa niin tasa-arvoiseksi että.
Mitä sitä koko lehmää yhden maitopurkin takia ostaa.. :)
Käytämme pimppiä kun tarvitsemme ja sillä hyvä. - Miina83
Moi!
Vaihteeksi asiallinen vastaus.
Ole rehellinen sille tytölle ja eroa hänestä, sillä teidän tulevaisuudensuunnitelmat ja tämän hetken toiveet ovat täysin erilaiset. Olisi todella ilkeää ja epärehellistä pitää hänet siinä luulossa, että joskus vielä haluat samoja asioita kuin hän, jos tiedät, että et halua. Ja jos tiedät, että et pystyisi elämään hänen kanssaan ja hätätapauksessa elättämään häntä ja lasta.
Hyvää jatkoa joka tapauksessa! - Senni
Ihanaa, nyt löytyi mies joka saattaisi pystyä selittämään avomieheni aivoituksia minulle. Itse kun ei ole saanut minua ymmärtämään eikä kukaan minun toisin ajattelevista kavereistakaan.
Olemme siis olleet yhdessä 1,5 vuotta, siitä asuneet yhdessä käytännössä koko ajan, virallisesti yli vuoden. Yhteenmuutto oli hänelle suuri askel vaikka se nopeasti tapahtuikin. Olimme jo 30-vuotiaita kun muutimme yhteen. Hänellä oli suhteita, pitkiäkin, takanaan muttei koskaan ollut vielä asunut naisen kanssa. Ei ollut halunnut. Halusi muuttaa minun kanssani mutta silti kipuili asiaa. Nyt asutaan sitten yhdessä ja hyvin menee. Hänellä ei ole mtn ongelmia ottaa minua huomioon eikä muitakaan ihmisiä. On asunut paljon soluasunnoissakin nuoruudessaan.
Nyt sitten olisi minun mielestäni pikkuhiljaa mielestäni aika miettiä naimisiin menoa. Meillä menee hyvin ja minä haluaisin lapsiakin ennen kuin olen liian vanha. Mieheni kipuilee molempia asioita. Naimisiin ei kuulemma voi mennä vielä pitkiin aikoihin eikä lapsista ole varmuutta että haluaako niitä ikinä. Hän on sen tehnyt minulle selväksi ja silti haluan jatkaa hänen kanssaan mutta ymmärtää en pysty. Voin hyväksyä mutten ymmärtää. Jos hän rakastaa minua (kuten väittää ja kyllä se siltä vaikuttaakin) niin miksei sittne voida mennä naimisiin? Ja ikuisestiko me käydään kavereiden kanssa ryyppäämässä kaupungilla? Konkreettisesti, kuka jaksaa elää samanlaista elämää koko elämänsä? Ja etenkin vanhempana, entä jos alkaakin myöhemmin harmittaa ettei niitä hommattukaan? Ja ylipäänsä, minkä asian naimisiinmeno ja lapset estävät? Minulla ei tule mieleen yhtään asiaa jota en voisi tehdä sen jälkeenkin. Mikä siinä pelottaa vai mikä siinä on?
Olisi kiva jos valottaisit vähän asiaa. Itse koskaan en ole koskaan kärsinyt sitoutumiskammosta niin minun on vaikea ymmärtää teitä "vapaudenkaipuisia" miehiä. - n-28-v
Äläpä hoppuile, poika hyvä. jos joku tulevaisuudessa haluaa lapsia, ei se tarkoita, että niitä heti pitäisi alkaa tekemään. Tyttösi opiskelee... ei hänelläkään varmasti siis mitään kiirettä ole lasten kanssa; vaan mikäli toimii kuten "norm." ihminen toimii, niin sitten hommataan se ammatti ja sen jälkeen tehdään hiukan töitä ja nautitaan elämästä, sitten vasta aletaan niitä lapsia miettimään. Sitten kun kunnolla ollaan kiinni elämässä ja varmalla pohjalla. Nykyajan perheiden kestävyyden tietäen, ei naisetkaan enää voi heittäytyä lapsellisiksi ilman varmoja tuloja, siis miehen tulojen varaan, sillä ne miehet häipyvät niin kovin helposti.
Muuten, sekään jos haluaa mennä naimisiin, ei normaalisti tarkoita sitä, että täytyy mennä heti. Keskimäärin ihmiset kuitenkin vaativat ainakin sen viiden vuoden seurustelun, ennenkuin voivat puhua tuntevansa toisensa niin hyvin, että tuo askel voitaisiin ottaa.
Ei ole syytä jättää siis hyvää kumppania sen takia, että joskus haluaa naimisiin tai lapsia. Mutta jos jo nyt painostaa noihin, niin ei se silloin mikään hyvä kumppani voikaan olla ja siitä kannattanee hankkiutua eroon, sillä parisuhteessa ei saa ahdistetuksi itseään tuntea. Tilanteethan muuttuvat. Voi olla, että muutamien vuosien kuluttua, sinä saatat olla se joka tahtoo lapsia enemmän. Jossain vaiheessa kuulema miehillekin tulee halu jatkaa sukuaan, mutta se tulee myöhemmin kun naisille, joilla ensimmäinen vauvakuume on lähes kaikilla jo yläasteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464906Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183537Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322818Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu952578Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81488Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1381402Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267