Auttakaa ystävät!

Poloinen mies

Tarina on seuraava, mutta onneksi lyhyt.

Voitin huomattavan summan rahaa(7 numeroinen ), enkä halua kertoa siitä kenellekään, mutta tuntuu, että pitäisi vaimolle kertoa.

En haluaisi muille kertoa ja itsestä tuntuu, että pää räjähtää, koska vaimoni ajattelee ja luulee edelleen, että elämme samaa pikkutuloisen elämää, kuin ennenkin. Todellisuudessa nauttisin enemmän siitä pikkutuloisen elämästä, jolla tulee ihan jees toimeen, mutta paluuta ei ole :(

Särenkö itseni, jos en kerro, vai pitäiskö kertoa vaimolle? Vaimo kyllä hullaantuu ja saa hepulin ku tietäisi. Olen salannut tätä asiaa jo kohta 9kk.

Auttakaa minua, tekisi mieli luopua kaikesta ja palata entiseen elämään takaisin.

11

1370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottotyttö

että miksi ihmeessä olet ylipäätänsä lotonnut (vai missä muussa voi noin suuria summia voittaa?) jos et halunnut voittaa? Ei kai kukaan pelaa ihan pelaamisen ilosta? Kyl siihen aina liittyy toive siitä suuresta voitosta?? Omaisuus kai näkyy viimeistään verotodistuksessa. Se lienee kuitenkin julkinen paperi, ainakin noinkin läheisessä suhteessa ku avioliitto...

• Poloinen mies

Totta kai halusin voittaa ja olihan niitä paljon unelmia, mitä sitten tekisi. Ainoa huono puoli on siinä, että voiton myötä menetti aimo kasan ihania unelmia, ei ne ole enää mitään unelmia. Nyt pitää rakentaa uusia unelmia, joita elämältä haluaa ihan oikeasti.

Melkein kaikki pelaa, melkein kaikki haluaa voittaa, melkein kaikki unelmoi voiton jälkeisestä elämästä, mutta todellisuudessa vain harva tietää, mitä kaikkea voitto tuo tullessaan.

Suuri osa minusta vaihtaisi voiton voittamattomuuteen, mutta pieni osa ei vaihda. Kyllä minä tiedän sisimmässäni, että pitää kertoa vaimolle, mutta olen viivyttänyt ja viivyttänyt sitä, en tiedä, miten hän reagoi?

• Poloinen mies

PS. vain verotettava varallisuus näkyy, ei tilillä olevat.

• ss/kitupiikki
        Poloinen mies kirjoitti:

PS. vain verotettava varallisuus näkyy, ei tilillä olevat.

anna rahamassi vaimollesi, niin pääset eroon siitäkin samalla, maksa se ulos, ja rupee viettämään poikamiespäiviä.
        Tai laita rahat mulle, mulla on niille käyttöä:
        uusi sohva, vanhasta tursuu täytteet ulos
        uudet sukkikset, vanhoissa on jo paljon reikiä
        maalipurkki seinään ja pakkelia kans
        eteiseen matto
        3 uutta valaisinta, vanhat ei toimi enää
        pussi tuikkukynttilöitä
        uusi toppatakki, vanha on jo iso, kun ei oo oikein rahhaa mihinkään, pittää säästää ruuassa
        joo, murheensa kullakin!

• äijäkkä

Piilota hyvissä ajoin vaikka cayman-saarille suurin osa ettei se akan rutku vie niitä rahojasi.
      Kait sulla avioehto on, ellei niin tee kiireesti?

• ..............................

No jaat hyväntekeväisyyskohteisiin koko summan pois. Sillähän siitä pääset...

• heh heh

Kukaan ei pystyisi salaamaan vaimoltaan 9 kuukautta että on voittanut lotossa. Kyllä siinä iskisi halu ostella ja matkustella. valitettavasti en usko tarinaasi.

• Poloinen mies

uskoa, eikä se muuta tilannetta mihinkään uskooko kukaan vai ei.

Anonyyminä on helppo kertoa, livessä tilanne on vähän eri, ainakin minulla.

• ///

Maksa vero ja pida pieni osa itsellesi ja vaimolle. Anna loppu eri hyvantekevaisyysohjelmiin. Tarkasta oikein suurennuslasin kanssa mitka jarjestot tekevat arvostamaasi tyota ja sitten vain shekit postiin.
      Taten sina paaset rahoistasi eroon ja ihmiset jotka todella ahertaa pyyteettomasti toisten eteen saavat ansaitun palkkion voidakseen laajentaa toimintaansa, vihdoinkin!

• Pää kylmänä

Tottakai kerrot nyt heti vaimollesi!
      Hänhän on puolisosi ja mitä ihmettä moista salaat?
      Varmasti vaimo saa hepulin, niin saisin minäkin jos tällainen yllätys tulisi.
      Miettikää yhdessä mitä teette rahoilla, muille ei tarvikaan kertoa ja jos ostatte isompia hankintoja niin ostakaa ihmeessä nyt kun rahaa on, se ei kuulu kellekään!

• Zara-loves

Mitäs se mies on oikein ajatellut? Parempi kun kerrot heti vaan, vaikka tuper rapinat siitä kyllä tulee. Eikös rehellisyys ole mitään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      170
      5041
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      24
      3649
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      171
      3457
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2971
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2719
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      30
      2086
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1934
    8. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      157
      1554
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1515
    Aihe