Kakkosnaisten ulkonäkö

Miettelijätär

Viime viikonloppuna tapasin baarissa mukavan miehen ja illan päätteeksi päädyimme samaan osoitteeseen. Yö kului sängyssä peuhaten ja kivaa oli. Aamulla erosimme hyvillä mielin, emme vaihtaneet numeroita, vaan päätimme että vain se yksi yö riittää.

Muutaman päivän päästä tapahtuneesta näin miehen sattumalta kaupassa vaimonsa(?) ja poikansa kanssa. En tiennyt että miehellä on nainen, saatika sitten lapsia.

Mutta ihmetys oli suuri kun huomasin miten kaunis hänen vaimonsa oli! Trendikkäät vaatteet, pitkät kauniit hiukset ja todella huollettu kroppa.

Mikä ihme saa miehen riskeeraamaan parisuhteen tuollaisen naisen kanssa?

Itse en todellakaan ole mikään kaunotar. Lyhyt, pienirintainen ja jopa ylipainoa löytyy.
Tokihan minusta saa kuvan "helposta panosta", mutta miksi harrastaa seksiä ruman baarilöydön kanssa, kun kotoa löytyy kaunotar? Näin kärjistettynä ;)

Kertokaapas? Petetyt ja pettäjät, verratkaa puolisonne ja "salarakkaanne" ulkonäköä!
Meneekö se aina niin että oma akka on ruma ja salarakas kaunis viettelijä? ;)

25

4049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salarrakasteltu

heinäkuussaa mietin samaa, en todellakaan ole mikään huippu hyvännäköinen, mutta meillä on sydän ja taito tehdä mies onnelliseksi, ei pyydetä mitään, annetaan lämpöä, läheisyytä ja meidän kanssa ei kenenkään tarvi päteä. Ole onnellinen nainen niin minäkin.

• Kaunotar

..ne tavalliset kakkosnaiset hekumoivat taas omaa paremmuuttaan ;) Kyllä sitä tavallinen pylliäinen osaakin hykertää onnesta. Onneksi meillä kauniimmilla on aina paremmat mahdollisuudet viedä teiltä miehet ;) Eivät ne ensipanemalta arvaa mitä kotipirttihirmuja ollaan ;)

• Ikuinen ykkönen

Minulla ei ole omaa kokemusta kakkosista mutta ystävättäreni on ollut vuosia toinen nainen. Hän on erittäin reilusti ylipainoinen ja omaa huonon itsetunnon ja siksi varmaan onkin niin helposti miehen vietävissä. Miehen vaimon olen tavannut kerran, hän on hyvin hoikka, kaunis ja älykäs nainen, oikea lady ja toivottaisin hänet mielläni ystäväkseni. Vaikka välitän ystävättärestäni todella paljon, en ikävä kyllä voi sanoa hänestä samaa.
      Eli vaikuttaa siltä että ykkösiksi valitaan edelleen ne fiksut ja kauniit naiset ja kakkosiksi ne jotka jää yli ensimmäisellä kierroksella. Ystävättäreni tarinasra voisin kertoa tarinasta enemmänkin, mutta kun kyse nyt oli tuosta ulkonäöstä niin jääköön tähän.

• kokemusta

..ystävästäni ajattelen. Ei sitä halua sanoa suoraan sanoa. Pelkäämpä ettei mies huolisi häntä vaimokseen (tämäkään). Toivoa vaan voi, että mies kiintyisi ystäväni sisäiseen kauneuteen ajan kanssa. (No tämä nyt on täyttää potaskaa, siis rumanlaisen pettäjän sisäinen kauneus, mikä se on).

Ääh, yritän olla ajattelematta koko asiaa. Itkuthan siitä pääsee kuin edelliselläkin kerralla, joudun taas tukemaan, yrittäisi nyt löytää vapaan miehen :( .

Sen verran olen ystävälleni tehnyt selväksi, että minua ei kiinnosta jutella hänen miesystävän vaimosta pahaa. Edellisellä kerralla ne miehen kertomat(ystäväni omat keksimät?) paljastuivat valeiksi, sitä sitten itketiin.. ihan niinkuin arvasin :((

• morsian.

Kyllä nekin miehet pettää, joilla on upeat blondit tyttöystävinä tai vaimoina.. nähty ja koettu on! Eli eipä se ole siitä kiinni.

• Sinkku mies vastaa

En ole sen enempää salarakastelija kuin pettäjä/petettykään. Olen sinkku mutta vastaan kuitenkin. Väitetään että miehet on kovin visuaalisia olentoja ja valitsevat panonsa sen mukaan. Ei se nyt ihan niin yksinkertaista ole. Jos nainen on mukavan lämminhenkinen, huumorintajuinen, sympaattinen, avoin ja iloinen niin minä ainakin olen siinä vaiheessa myyty mies vaikkei naisen ulkonäkö kauneuskilpailuihin riittäisikään. Eli kyllä se jossain määrin on myöskin sieltä ajatuksista se kiinnostus lähtöisin. Mieluummin rakastelen tavallisen näköisen mutta hyväluontoisen naisen kanssa kuin kauniin itseään täynnä olevan nirppanokan kanssa.

• Kaunotar

..se :) pidän sinua kyllä mukavana, mutta... Vähän itsetuntoa hivelee, kun piirität minua. Minulla on kuitenkin muut miehet mielessä, kun on vara valita ;)

• Sinkku mies vastaa
        Kaunotar kirjoitti:

..se :) pidän sinua kyllä mukavana, mutta... Vähän itsetuntoa hivelee, kun piirität minua. Minulla on kuitenkin muut miehet mielessä, kun on vara valita ;)

Voi kiitos kun minua oikein mukavana pidät. Minä en kuitenkaan pidä sinua kovinkaan mukavana joten housut pysyy jalassa ;)

• Kaunotar
        Sinkku mies vastaa kirjoitti:

Voi kiitos kun minua oikein mukavana pidät. Minä en kuitenkaan pidä sinua kovinkaan mukavana joten housut pysyy jalassa ;)

..minusta riippuu.. niin ei pysy ;)

• kihlattu

Nyt nuo pullukat kakkosnaiset tunkee tänne parisuhdepalstalle. Onpa röyhkeää! Kuvittelevatko ne raukat jotenkin tänne kuuluvansa?

• Miettelijätär

Painotan tässä nyt sitä, että en tiennyt miehen vaimosta tai jälkikasvusta yhtään mitään.
        Mies kertoi olevansa sinkku.
        Enkä ole koskaan aikaisemmin sekaantunut varattuihin miehiin.

Mutta "kakkosnaisten" haukkuminen ja syyllistäminen on minusta naurettavaa. Oma kumppanihan siinä on väärin tehnyt.

• Hard Rock Cafe
        Miettelijätär kirjoitti:

Painotan tässä nyt sitä, että en tiennyt miehen vaimosta tai jälkikasvusta yhtään mitään.

Mutta "kakkosnaisten" haukkuminen ja syyllistäminen on minusta naurettavaa. Oma kumppanihan siinä on väärin tehnyt.

kakkosista ja ulkonäöstä...

Olen ollut "kakkonen" kuukauden verran; mopo lähti käsistä, kun ihastus vasta parin kuukauden kiihkeän suhteen jälkeen tunnusti, että hänellä on itse asiassa naisystävä, ollut jo vuoden, eikä aio suhdettaan lopettaa. Mietin tovin tilannetta.

Päädyttiin kuitenkin tapailun jatkamiseen, koska tunsimme niin suurta vetoa toisiimme ja oma puolisoni on lopettanut seksin kanssani jo vuosi sitten, mm. erektiohäiriöiden takia.

Olen keski-ikäinen lady, muodokas ja blondi, ns. Satu Tiivola- tyyppinen, kalliin näköinen. Olen bisneksessä töissä esimiestehtävissä.

En tiedä ylkäni vakinaisen ulkoisia avuja, mutta mies on ainakin aivan lääpällään muodoistani ja täysin vietävissä, jos niin haluan.

Olen kääntänyt tilanteen päälaelleen: hän on minun rakastajani ja pidän häntä tasan niin kauan kun saan hyvää "hoitoa" ja romantiikkaa. Komentelen häntä ja vaadin palveluja! Älkää likat alistuko: miehet tarvii meitä ja juoksee sen edestä! Tietysti toki naisellisen oikuttelun johdattamina ja lystiä on!

• satakieli_
        Miettelijätär kirjoitti:

Melkoisia vastauksia olet saanut...Mahtoivatkohan nuo aiemmat vastanneet lukea kirjoitustasi ollenkaan -näkivät vaan sanan kakkosnainen ja lähti mopo käsistä?

Minkäs sinä sille voit, jos toinen sanoo olevansa sinkku. Silloin lähdetään siitä olettamuksesta, että näin on. Varsinkin kun kyseessä yhden illan ilottelut.

Mutta varsinaiseen kysymykseesi; en usko, että ykkösten tai kakkosten ulkonäöllä on mitään merkitystä. Merkitystä on vain "teon tekijällä" eli miehellä. Etenkin, jos kyseessä on henkilö, joka hakee vaihtelua, jännitystä ja ilottelua.
        Jossain tapauksessa merkitystä on sitten luonteilla/ vuorovaikutussuhteilla -niin miehen, vaimon kuin kakkosenkin.Tällöin pettäminen lienee avunhuuto kestämättömään elämäntilanteeseen, josta ei osata selvitä mitenkään rakentavammin.

• taavi
        Hard Rock Cafe kirjoitti:

kakkosista ja ulkonäöstä...

Olen ollut "kakkonen" kuukauden verran; mopo lähti käsistä, kun ihastus vasta parin kuukauden kiihkeän suhteen jälkeen tunnusti, että hänellä on itse asiassa naisystävä, ollut jo vuoden, eikä aio suhdettaan lopettaa. Mietin tovin tilannetta.

Päädyttiin kuitenkin tapailun jatkamiseen, koska tunsimme niin suurta vetoa toisiimme ja oma puolisoni on lopettanut seksin kanssani jo vuosi sitten, mm. erektiohäiriöiden takia.

Olen keski-ikäinen lady, muodokas ja blondi, ns. Satu Tiivola- tyyppinen, kalliin näköinen. Olen bisneksessä töissä esimiestehtävissä.

En tiedä ylkäni vakinaisen ulkoisia avuja, mutta mies on ainakin aivan lääpällään muodoistani ja täysin vietävissä, jos niin haluan.

Olen kääntänyt tilanteen päälaelleen: hän on minun rakastajani ja pidän häntä tasan niin kauan kun saan hyvää "hoitoa" ja romantiikkaa. Komentelen häntä ja vaadin palveluja! Älkää likat alistuko: miehet tarvii meitä ja juoksee sen edestä! Tietysti toki naisellisen oikuttelun johdattamina ja lystiä on!

Jos Tiivolan mallia olet niin melko pian sua voisi kutsua valuvaksi ja kompastut omiin tisseihisi!

• törkeetä

tekstiä, pelottaako? Voin olla sinun poikaystäväsi kakkosnainen??? haluatko että paljastan lisää. Tämä mies haluaa säilyttää suhteen minuun. Tälle palstalleni mielestäni sopii niin ykköset kuin kakkosetkin mielipiteineen ja nehän on jokaisen omia. Piste.

• tahvo

..ei se ole ulkonäöstä kiinni. Mutta turhaa siitä iloitset, kauneimmat ne kuitenkin komeimmat valitsevat, tää on tilastollisestikin todistettu. Naiset valkkaa geeniperimää ja mies (tai muutama)valitaan jos kelpaa. Miehet taas jakavat auliisti sukusolujaan kaikille. No joo, jääkiekkoilijat ja muut kovatuloiset voivat saada itseään kauniimpia... *huoh*

• antavaa....

aina ei tiedä asioista kun sen päälisivun.. eli koko kirja pitäisi lukea, jotta tietäisi hiedänkin historiikkinsä.
      voipi olla että eivät enään rakasta toisiaan, lapsi viennyt seksi halut, ehkä vaimolla jokin sairaus.. ehkä mies jäännyt pettämisestä kiinni aiemmin ja kotona kylmät välit..
      vaikea tietää mikä sen miehen sai haluamana juuri sinut. ehkäoli vaan hyvin humalassa.. ehkä kaipasi seikkailua, välittämättä siitä kuka se toinen on.. jne..

mulla itelläni kävi niin..että ex mies otti sellaiseen variksenpelättimen.. mutta rakkaus on sokeaa.

• N24

Ajatuksia herättävä juttu kyllä. Voishan tietty olla niinkin että mies on nuoruuden huumassa langennu kauniiseen, upeaan naiseen (onhan sitä mukava kavereille esitellä, vähän niinku peniksen jatke jne jne) mutta sitten onkin tullut arki vastaan ja huomataan että nainen onki oikeasti täys biatso/ääliö/skitso tms.

Niin tai sitten miehet ei vain yksinkertaisesti saa housuja pysymään jaloissaan. Mene ja tiedä!

• pultti

Voihan se olla että kotona se kaunis nainen ei anna!

• Katsokaa ympärillenne

meitä on niin moneksi. Voi aloittaa tsekkaamalla ensin oman tuttava/ystävä/sukulais/työkaveripiirin ja miettiä sitten, minkälaisia nämä pariskunnat ovat. Rumalla miehellä voi olla tosi kaunis vaimo ja päinvastoin. On myös sellaisia, joissa molemmat ovat suurinpiirtein samaa kauneus/rumuusluokkaa.. Eikä kauniit ole sen tyhmempiä kuin rumatkaan, me kaikki ollaan yksilöitä ja sekä vaki- että tilapäisen kumppanin valintaan vaikuttavat muutkin kuin ulkonäköseikat. Itse seukkailin joskus aikoinaan usean vuoden ajan itseäni kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa ja hänellä oli todella kaunis nuori vaimo eikä mitään ongelmia kotona. Jotain hän silti minussa näki... En minäkään ruma ole, mutta ihmettelin itsekin, että kuka hullu nyt vanhaa haluaisi samoin kuin sinäkin ihmettelet kaunista vaimo/tavis sänkyseura:) Otappa niistä miehistä sitten selvä..

• uolevi

..se ruma osaa kyydit antaa siinä missä kauniskin... ja ainahan sitä mukavampi katella sitten myöhemmin kun kiihko sammuu (vaikka vieraan syli jo innostaa).

• Pretty Woman

Itsekin kauniina naisena olen tätä kauneuden ja parinvalinnan problematiikkaa pohtinut. Usein kauneus on miesten mielestä naisessa aluksi jotenkin ylivertainen" ominaisuus, kun yleisen mittapuun mukaan kauniita on kuitenkin aika vähän. Niinpä mies siinä kauneuden sokaisemana saattaa valita naisekseen/vaimokseen muilta ominaisuuksiltaan = luonteeltaan jne. itselleen epäsopivan kumppanin. Mutta kun on ollut mahdollisuus saada paremman näköinen kuin kavereilla, niin monelle se onkin riittänyt. Ei se kaunis sen kauneutensa takia siis sen huonompi kumppani luonteeltaan tai muutenkaan ole, mutta saattaa jäädä todelliset parisuhteen kannalta tärkeät seikat huomiotta, kun naisen kauneus on ollut miehellä tärkeimpänä mielessä. Ja sitten kun se arki tulee ja niin kaunis (kuin vähemmän kauniskin) näyttää todellisen karvansa, voikin se mukava, vaikkakaan ei niin nätti pullukka ollakin se, jonka kanssa tulee paremmin juttuun. Ja se lopulta ratkaisee. Eri asia sitten, onko kakkosnaiselle järkeä olla kakkosena tai miehen fiksua pettää vaimoaan.

• miehellä

tyydyttää ja pitää se kaunis vaimo. miehellä saattaa olla huono itsetunto jos ei onnistukkaan tyydyttämään vaimoansa kaikin puolin. silloin saattaa toinen "baarituttavuus" tuntua kivalta "vaarattomalta" seuralta. voi uskaltaa olla oma itsensä vieraan seurassa.

• kauneus vaan

Ei kakkosen kauneudella ole mitään väliä kunhan on vain helppo nakki.Tekohampaat ja liikakilot ei haittaa pääasiaa että pettäjä pääsee päämääräänsä,eli käyttää ihmisiä hyväkseen!

• tämä tapahtui

ja kuka oli kyseessä.

se vaimo??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe