Minä olin ennen yhdistetyn kilpailua sitä mieltä, että Hannu tulee seitsemänneksi. Hän ei aivan siihen pystynyt.Hannulla on sama ongelma kuin Lätsä-Pekka Päivärinnalla, Brendan Fosterilla, sillä austraalialaisella juoksijalla ja sillä kanadalaisella korkeushyppääjällä. He kukaan eivät kestäneet suurkilpailun aiheuttamaa painetta. Ongelmaksi se muodostuu silloin kun sitä ei itselleen myönnä. Sitä pidetään niin häpeällisenä ominaisuutena ettei sitä uskalleta käsitellä. Asia olisi helposti hoidettavissa. Kaikki lähtee ongelman myöntämisestä. Sen jälkeen se ongelma on yllättävän helppo voittaa. Minulla oli "piikkipelko". Verisuonet hävisivät kun piti ottaa verinäyte. Kun myönsin sen itselleni kykenin voittamaan pelkoni välittömästi. Hannu on maailman paras yhdistetyn urheilija. Tämä ongelma ei poista tätä tosiasiaa.
Ettekä ymmärrä
Mannisen ongelmaa
1
153
Vastaukset
- joo...
Näinhän se voi olla, hyvinkin. Kun mc-kisat taas alkaa, sisäinen paine helpottaa ja voi rennosti vetää ylivoimaiseen voittoon. Tätä kovin selitellään korkealla kisapaikalla mutta eikös mc-kisojakin ole korkealla ja siellä tulee menestystä, vai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583