jotkut sanoo olumpialaiset? mikä ihmeen puhevika teillä? :o
miks vitus
9
365
Vastaukset
- Neitsyt 88
SE on vaan helpompi sanoo..!! Ja mitä h***** välii??
- täääh
just -_-.. aina suomalaiset pitää vääntää kaikki sanat mahdollisimman rumiks. "olumpia.." wtf, kuulostaa ihan vammaiselt :o
- Nimimerkki-Erkki
täääh kirjoitti:
just -_-.. aina suomalaiset pitää vääntää kaikki sanat mahdollisimman rumiks. "olumpia.." wtf, kuulostaa ihan vammaiselt :o
Tuo sun kirjottaminen se vasta vammaselta näyttääkin.
- täääh
Nimimerkki-Erkki kirjoitti:
Tuo sun kirjottaminen se vasta vammaselta näyttääkin.
huoh -.- enempää ei voi sanoo. niin jälkeenjäänyt kansa :) onneks pääse koht pois täält.
- Nimimerkki-Erkki
täääh kirjoitti:
huoh -.- enempää ei voi sanoo. niin jälkeenjäänyt kansa :) onneks pääse koht pois täält.
Onpahan yksi teinixxx kirjoittelija vähempänä.
- täääh
Nimimerkki-Erkki kirjoitti:
Onpahan yksi teinixxx kirjoittelija vähempänä.
kaikki pitäis vaan kirjottaa tylsää tekstii käyttämättä mitään hymiöit? mee takas sinne vanhainkodille :)
- Minä
Minä sanon niin kauan olumpialaiset kun tämä laissa kieletään tai mulle aletaan maksamaan rahassa siitö että sanoisin olympialaiset
- täääh
Miks ei suomalaiset vois edes yrittää opetella lausumaan kunnol ? o.O mut ihan sama.
- dkgn
täääh kirjoitti:
Miks ei suomalaiset vois edes yrittää opetella lausumaan kunnol ? o.O mut ihan sama.
eniten vielä ärsyttääkun julkisuuden ihmiset sanovat sen väärin....argh!!!se ei voi olla NIIN vaikeeta..tavataan yhdessä:O-LYM-PI-A-LAI-SET...juuri niin:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459